Onko se ees pidemmän vaihtomatkan syy?Latvia ollut ihan kuskin paikalla ja Suomi on pitkiä pätkiä Latvian mankelissa. Kyllä on heikkoa pelaamista.
Vaikka olis visiiri tai osuisi kypärään?
Kuka suomalainen muutama minuutti sitten satutti itseään oman maalin edessä?
KHL:n pudotuspeleissä laukoi. Ne olivat kovempia kansainvälisiä pelejä kuin nämä MM-kisat toistaiseksi.
Kaski puristaa aina mailaa MM-kisoissa.KHL:n pudotuspeleissä laukoi. Ne olivat kovempia kansainvälisiä pelejä kuin nämä MM-kisat toistaiseksi.
Myös ameriikkan alkuperäiskansan verta kantava kaukainen pikkuserkku Bunas Cibulskis on tunnettu kiekkotaidoistaan.Oskars Cibulskisin serkkupoika Valko Cibulskis on myös kovan luokan pelimies.
Pitäisi kuunnella Mertarantaa ja ampua ”matala laukaus.”Kaski laukoi yli. Jospa seuraavissa kisoissa menisi jo maalivahtia kohti.
Minä käsittelen sen yksin. MINÄ. OLEN. JATKOAIKA.Ei ehdi kun meillä on Virossa huo... huviretki.
Ruohomaa. Kehissä taas normaalisti.
No emmää ny nii hölömö oo. Kyllä mää väännän sitä murretta, mutta on se silti tyhymän kuulosta.Täh?
Ookkonää ihan pölöjä?
Puhukaa ihmeessä murteella. Se on hienoa!
Jerekin tuli takaisin ruudun äärelle.
Eikä kaatuminen. Puhuin filmaamisesta tai rikkeen korostamisesta tuomareille.Kirjoitinkin, että usein. Naaman pitely ei voi olla automaattisesti rangaistuksen syy.
Ruotsi matkii Suomea. Vai toisin päin?Ruotsi--Slovakia tilanteessa 1-1.