Nyt haetaan selkeästi Ruohomaalle laukaisupaikkaa, kun pitäisi hakea enemmän Kaskelle.Samaa mietin, nyt siellä on joku nuhapumppu Ruohomaa, ja Kaski on ainoa laukaisu-uhka. Vaikea ymmärtää.
Nyt haetaan selkeästi Ruohomaalle laukaisupaikkaa, kun pitäisi hakea enemmän Kaskelle.Samaa mietin, nyt siellä on joku nuhapumppu Ruohomaa, ja Kaski on ainoa laukaisu-uhka. Vaikea ymmärtää.
Suomi ei ole Saukkosen mukaan kokenut vielä pistemenetyksiä näissä kisoissa.
Aika lailla samat värit kuin Kiekko-Laserilla.Olen aina tykännyt latvian peliasusta. Simppelin karu.
Saukkos Mika, oli jo ysärillä hokinightissa ja pitkään urheilu-uutisissaKuka tämä virkistävä ääni on Maikkarin selostamossa? Asiantuntevaa ja analysoivaa selostusta tähän mennessä. Voisiko jopa korvata Mertsin, kun aikanaan jää eläkkeelle?
Ruotsalaiselta näyttää puuttuvan sitä kuuluisaa ”Hockey IQ”:ta, ei oikein ole tilanteita luova pelaaja, voisi toimia enemmänkin tilanteita päättävänä?
Jos Suomi voittaa, niin toivon et se pistää pientä riimittelyä sit!Sami ei räpäyttänyt.
Saukkos Mika, oli jo ysärillä hokinightissa ja pitkään urheilu-uutisissa
Joo, ei tuo Ilveksessäkään missään nimessä ollut pelintekijä, mutta todella tehokas hyökkäyspäähän silti. Ylivoimaisesti parhaiten toimi ketju, jossa Ruotsalainen oli ns. maalintekijä, toisessa laidassa Suomi vähän dieselinä mutta loistavalla pelisilmällä, ja toisella laidalla nopea Rautiainen, joka viihtyi kulmaväännöissä. Näin Ruotsalainen ei jäänyt yksin nopeutensa kanssa, mutta toisaalta ei joutunut rouhimaan laidoissa tai vastaamaan pelintekemisestä.Ruotsalaiselta näyttää puuttuvan sitä kuuluisaa ”Hockey IQ”:ta, ei oikein ole tilanteita luova pelaaja, voisi toimia enemmänkin tilanteita päättävänä?
Ja Kontiolan kenttä taas ongelmissa, tyhmä ratkaisu kääntää paineen alla peli oman maalin taakse ränniin, josta paineen kautta rangaistus...
Vastaan kaikkiin kyllä.Pääsin vasta nyt pelin ääreen, enkä jaksa selata seurantaketjua alusta. Onko kotijoukkue esittänyt mitään? Miten Kaski on laukonut? Mikä on Kapasen energiataso?
Mä vastaan Kanada.Vastaan kaikkiin kyllä.
Ens kuussa sittenPerkele kun on vain pahvia katsomossa eikä syvän kiekkokulttuurin omaavaa latvialaisyleisöä, mistä saattaa vähän kolikkokin viuhua jäälle. ”Valtaisa menetys”
Se on aivan oikein!Mä vastaan Kanada.