Oksettava se on. Sais joku hoitaa sen.
Toivottavasti tekin tiputte Ilvekselle.Jos haluat pizzaa, mene pizzeriaan. Jos haluat maalin, lauo ripulikiekko HIFK:n maalivahdin torjuttavaksi, mene maalille ja anna HIFK-pelaajan ottaa tyhmä jäähy jonka aikana tee maali.
Samat sinne. Näytä mulle yksikin samanlainen vihellys runkosarjasta.Vittu herätys.
No kun 3 top6-pakkia ja ykkösveska pois niin pakosti näkyy. Halonen ollut nyt todellista tasoa huonompi, korvien välissä ongelmat.Miten teillä on EHT-tason hyökkäys mutta maalivahti ja puolustajat aika sekundaa?
Asia kunnossa.Samat sinne. Näytä mulle yksikin samanlainen vihellys runkosarjasta.
Ilmainen vinkki; Et pysty koska noita ei edes vihelletä runkosarjassa.
Olihan tuo aivan hupivihellys.
Näistä viesteistä voisi päätellä että et ole tyytyväinen tuomareihin.Onks tää sovittu jo ennen peliä tuomareiden ja Ahokkaan palaverissa?
Oon myös tehnyt johtopäätöksen, että Markus Nurmi ei ole ehkä hänen suosikkipelaajiensa top kolmosessa.Näistä viesteistä voisi päätellä että et ole tyytyväinen tuomareihin.
Näissä aina menee yksi ironiamittari rikki, onneksi ne on halpoja.Tapparalla on kyllä heittämällä Liigan junteimmat fanit ja kuuluttaja hallissa.
En ole. Järkyttävä tapa ratkaista näitä pelejä. 99% pelaajista kyllä pysyy pystyssä, mutta Nurmi hyppää kun sitä vähän halataan. Tuomarit tottakai mukana Nurmen tempuissa.Näistä viesteistä voisi päätellä että et ole tyytyväinen tuomareihin.
Ei jääkiekossa mielestäni ainakaan ennen ole ollut sallittua heittää kaveria jäähän WWE-tyyliin.Samat sinne. Näytä mulle yksikin samanlainen vihellys runkosarjasta.
Ilmainen vinkki; Et pysty koska noita ei edes vihelletä runkosarjassa.
Olihan tuo aivan hupivihellys.
En ole. Järkyttävä tapa ratkaista näitä pelejä. 99% pelaajista kyllä pysyy pystyssä, mutta Nurmi hyppää kun sitä vähän halataan. Tuomarit tottakai mukana Nurmen tempuissa.
On päässyt ihon alle. Oksettavin tapaus jonka ikinä kentällä nähnyt. Uskon kuitenkin karmaan. Kyllä se vielä tulee Nurmenkin kohdalle se huono hetki.Pitäis kelailla kuinka monta kertaa olet Nurmen nimen maininnut viikon sisällä. Todennäköisesti näet myös unta hänestä näiden viestien perusteella.
Ei ole ollut sallittua, eikä ole nytkään sallittu, eikä ketään ole heittänyt WWE-tyyliin ketään. Mutta ymmärrän ettei turussa hirveästi tunneta urheilutermejä kun ei siellä paikanpäällä käydäkään urheilua katsomassa.Ei jääkiekossa mielestäni ainakaan ennen ole ollut sallittua heittää kaveria jäähän WWE-tyyliin.
Eilen sillä ainakin oli jo aika huono hetki ku yks hifkin pakki löi sitä kahden käden kirvesiskulla mailalla käteen. Sulla on varmaan mennyt se tilanne ohi?On päässyt ihon alle. Oksettavin tapaus jonka ikinä kentällä nähnyt. Uskon kuitenkin karmaan. Kyllä se vielä tulee Nurmenkin kohdalle se huono hetki.