Su 3.1.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 20 011
  • 265

Salt

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Taistelevat Irlantilaiset & Golden Boys
Tilanne mistä Kurosen maali tuli oli ainakin suoraviivainen, Tirkkonen selvästi suoraviivaistanut peliä joulukuun alusta, parempi ainakin tällä hetkellä näin.

Tämän huomion tehnyt itsekin. Selvästi parempaa maalille ajoa jo havaittavissa mitä aikaisemmin paskoissa peleissä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Hienoa, että SaiPa ollessaan pelillisesti aika kiipelissä pystyy hetkessä kääntämään homman noin päin. Se on aika vahva esimerkki siitä, että voittamisen kulttuuria on alkanut iskostua ja sitä kautta itseluottamusta. Myös se kuuluisa tuuri tulee noiden asioiden myötä.
 

Gennadi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, R.I.P M-juna, Ketterä
Jani Alkio. Minä en ole havainnut mitään kotiinpäin viemistä.

Älä helvetissä, onko se Alkio? Mä en tunnista enään miehen ääntä. Mun mielestä kehuskelee koko ajan kuinka Ilves sitä ja tätä, sekä pahoitteli tilannetta kun SaiPa meni johtoon. Voi myös olla että 39,5C pieni lämpö pehmentää pään...
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei sillä, että muutenkaan olisi ollut tuomaritoiminta sen johdonmukaisempaa kuin SM-liigassa yleensäkään (melkoinen ero junnukisoihin), mutta olisi todella mielenkiintoista kuulla perustelut Rautiaisen jäähyyn. Maila tietysti osuu hänen kaatuessaan, se on selvä, mutta siis se, miksi he katsoivat hänen kaatuneen. Tuomarin ajatusprosessi siis kiinnostaa. Jäähyjähän sinänsä tulee tai on tulematta melko sattumanvaraisesti.
 

Theofilus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Älä helvetissä, onko se Alkio? Mä en tunnista enään miehen ääntä. Mun mielestä kehuskelee koko ajan kuinka Ilves sitä ja tätä, sekä pahoitteli tilannetta kun SaiPa meni johtoon. Voi myös olla että 39,5C pieni lämpö pehmentää pään...

Noo, Alkio vaan näki sen minkä me muutkin eli Ilves vei peliä ja SaiPa iski aika murhaavalla prosentilla sisään.
 

Altec

Jäsen
Rautaisen jäähy oli selvä, mutta samassa tilanteessa myös SaiPa-puolustajalle piti tulla kakkonen. Toivosella nyt kävi vaan huono tuuri, kun mailan "oikaisi" juuri, kun SaiPalainen luisteli ohi. Tuomarin oli pakko puhaltaa.
 

3156155

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
SaiPa sai vähän liian helpolla huonolla tekemisellä pari maalia! Toivottavasti tajuavat, että noin ei voi jatkaa paitsi tehokkuuden osalta tottakai.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Älä helvetissä, onko se Alkio? Mä en tunnista enään miehen ääntä. Mun mielestä kehuskelee koko ajan kuinka Ilves sitä ja tätä, sekä pahoitteli tilannetta kun SaiPa meni johtoon. Voi myös olla että 39,5C pieni lämpö pehmentää pään...
SaiPahan hiukan nesteessä avauserässä oli.

Onpas Meskasella huono sihti tänään, kolme laukausta ja kaikki ohi, mielestäni hyvin pelannut peleissä mitä olen seurannut. SaiPa-Ilves pelissä Kisapuistossa oli kokoajan vaarallinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös