Niin se oli se tilanne, jossa Lasse esti Hallorania menemästä kiekolliseen Laschiin?Halloran itse kampesi Bryggmanin nurin samalla tavalla edellisessä vaihdossa.
Hep!Ei kyllä tule Heljanko saamaan NHL-tarjousta näillä näytöillä. Ei vieläkään yhtään torjuntaa tässä erässä.
Sieltä se tuli!Ei kyllä tule Heljanko saamaan NHL-tarjousta näillä näytöillä. Ei vieläkään yhtään torjuntaa tässä erässä.
Joo oisko viimeksi vuonna 2009 näytetty ratkaiseva finaali ilmaispuolella. On tässä pari peliä pelattu sen jälkeenkin.Mitäs helkkaria. Olen ollut siinä uskossa, että mestaruuden ollessa katkolla pelit näytetään aina ilmaispuolella. Jääkiekko on kuitenkin suosituin laji Suomessa, joten ajattelin tämän olevan selviö jo lainsäädännön kannalta.
Farssi!
Jämsen olisi onnistunut korostamaan tuosta kakkosenKeskinen hieno hyppy :D
Paitsi Tapparaa vastaan.Jämsen olisi onnistunut korostamaan tuosta kakkosen
Perjantaina viimeksi. Tapparaa vastaanPaitsi Tapparaa vastaan.
Onko sinulla faktaa asiasta? Kuulostaisi todella oudolta, silä olen parit mestaruusottelut katsonut televisiosta viime vuosikymmenellä ja en ole ikinä mitään paketteja ostellut.Joo oisko viimeksi vuonna 2009 näytetty ratkaiseva finaali ilmaispuolella. On tässä pari peliä pelattu sen jälkeenkin.