ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Jos olisi jäähy väärästä vaihdosta tulossa niin onko tällainen nerokas taktinen veto säännöissä kielletty?Siellä tshekkipelaaja hyppää itse Sveitsin aitioon.
Jos olisi jäähy väärästä vaihdosta tulossa niin onko tällainen nerokas taktinen veto säännöissä kielletty?Siellä tshekkipelaaja hyppää itse Sveitsin aitioon.
Zach Pärisee oikeaan laitaan. Ja Nummeliiiiiin pakiksi.Pasternjak - Börninen - kuka?
Mikä olisi Mertsin toiveketju, jos Hannes yltäisi änäriin saakka?
Tuohan on itse asiassa aika lailla oikea lausuntatapa nimelle. Toki jos on tottunut NHL-selostajiin, niin ei varmasti maistu.Pasternjak t Mertsi
Saa nähdä tuleeko siirryttyä Viasatin kanavalle jossakin kohtaa..
NetsätksPasternjak - Börninen - kuka?
d) PalsternakkaOnko se ny
a) Pasternak
b) Pasternjak
c) Pasta
Pasternakki vaanOnko se ny
a) Pasternak
b) Pasternjak
c) Pasta
d) PalsternakkaOnko se ny
a) Pasternak
b) Pasternjak
c) Pasta
Näissä on turha valitella Mertsille, esmes hän on Slaavien jälkeen varmaan ainoa kuka osaa lausua Charan oiken ja juuh, sitä ei lausuta kuten kirjoitetaan suomen kielellä.Pasternjak - Börninen - kuka?
ZempePasternjak - Börninen - kuka?
Tuohan on itse asiassa aika lailla oikea lausuntatapa nimelle. Toki jos on tottunut NHL-selostajiin, niin ei varmasti maistu.
Mutta kun ÄNHOOÄLLÄSSÄ sanotaan Zaara.Näissä on turha valitella Mertsille, esmes hän on Slaavien jälkeen varmaan ainoa kuka osaa lausua Charan oiken ja juuh, sitä ei lausuta kuten kirjoitetaan suomen kielellä.