Voi v*ttu, arvasin että käy näin jossain vaiheessa. Molemmat matsit siis seurannassa.Ok. Tsekki-Sveitsi taasen on 0-0.
Etelä-Afrikan fanit soittelevat vuvuzelaa.Kuka soittaa torvea kesken pelin?
Ei ole vielä.Onko ne Kanadan vaimot ja tyttöystävät saatu screenille?
Sitä sattuu. Täälläkin multiseurataan ja sen sijaan että kummastakaan ottaa mitään selvää, niin molemmista vaan missaa kaiken.Voi vittu, arvasin että käy näin jossain vaiheessa. Molemmat matsit siis seurannassa.
Viesti siirretty toiseen otteluseurantaan.
Pasi Nurminen hallin pihalta, kun on ajanut bussin seinään?Kuka soittaa torvea kesken pelin?
Aika torvi saa olla että lähtee rattiin jurrissa, mut äänisignaaleja Pasi ei taida käyttääPasi Nurminen hallin pihalta, kun on ajanut bussin seinään?
Sitten noilla on vielä saman väriset paidatkin niin tässä on aivan sekaisin.Sitä sattuu. Täälläkin multiseurataan ja sen sijaan että kummastakaan ottaa mitään selvää, niin molemmista vaan missaa kaiken.
Tolopassa kävi näköjään. Taitaa Zekki johtaa aika kivasti xG:tä.
Jos Kampf kirjoittaa elämäkerran uran jälkeen, minulla olisi nimiehdotus valmiina.
Minulla numeroehdotus pelipaitaan.Jos Kampf kirjoittaa elämäkerran uran jälkeen, minulla olisi nimiehdotus valmiina.
Kukkuu!Keksittekö mitään sanaa mikä kuvaisi Sveitsin ylivoimaa?
Ööh öö ööh pastrnjak ööh ööMertarannan puheet alkavat muistuttaa Joe Bidenin vastaavia. Yhtäkkiä sanomisissa ei ole mitään päätä eikä häntää.