Su 26.5.2019 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 300 297
  • 3 474

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Kukahan seuraa tätä peliä Yle Urheilun hetki hetkeltä sivustolla.
 
Kölli on vakuuttavampi joukkueenjohtajan kuin studiokommentaattorin puserossa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
No voi helvetin helvetti kun peliin enää aikaa 30 minuuttia. Tavallaan sitä ei toivoisi että se alkaa, sillä kun kiekko tippuu jäähän niin pitää jännittää niin paljon että ei ole edes tervettä. Onneksi välissä on noita erätaukoja.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Lankisen eilisen moodin on jatkuttava, Kanada ei telo kovin pahasti suomalaisia, tuomarit muistavat viheltää. Tämmöisiä asioita.
 

Barney

Jäsen
Mikko Lehtonen merkitty jo Jokereiden pelaajaksi lähetyksessä. :=)
Ihan samalla tavalla kuin esimerkiksi Juhani Tyrväinen on merkattu lähetyksessä jo Luleån pelaajaksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Muistakaahan sitten se että jos Suomi voittaa tänään niin se johtuu siitä että Kanadaa ei nämä keväiset höntsäkisat kiinnosta, ja vastaavasti jos Kanada voittaa niin kyse on vaan siitä että niinhän sen pitikin mennä.
 
Mertsi tietenkin.
Kansalle herkkua!!

En tiedä, kumpi vituttaa enemmän jo valmiiksi: jos Suomi jää Kanadan jalkoihin, vai edellinen lisättynä Mertaranta-paniikilla. Toivotaan, että mennään karnevaalihengessä torille asti!
 

Mehilas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis & alasarjat
Mua ei jännitä ottelu kyllä yhtään. Tää tarina on ollut jo niin hieno käy miten käy!

Ps. 60min 2-2 ja sitten jotain huikeaa tarinaa tulossa. Saa ottaa ylös
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Hän istuu Kuusamakujalla saunassa harvia päällä ja katselee 90 tuumaisesta töllöstään ja uudesta yokophonestaan rapid fire tyyliin ottelua ja jatkoaikaa.

Mä luulen että katsoo vanhalta nauhalta jotain omaa leijonapeliään 30-luvulta jonka pääsi ratkaisemaan
 

Rambokala

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Oliwer Kaskella on nyt kuuma maila. Ammu vaan sitä kiekkoa. Kyllä. Hyvä Nemo. Puolueeton. Vastustajan ei tarvitse huolehtia YV:n purkamisesta kun Kaski on viivassa.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Kaskella on edelleen kuuma maila.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Nieminen ei luovuta Kasken suhteen.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Haluan viilata pilkkua ja olla kuin Vintiöiden legendaarinen Juha Watt Tolvanen.

Suurinpiirtein jokainen julkimo wannabe "jääkiekkofani" kirjoittaa mediassa ja somessa kuinka Suomelta vaaditaan Kanadaa vastaan TÄYDELLINEN peli. Siis vain täydellinen peli riittää!

Ei varmasti tarvita täydellistä peliä. Täydellisessä pelissä jokainen hyökkäys päättyy maaliin ja vastustaja ei saa yhtään laukausta kohti maalia tai korkeintaan yhden, jonka veskari tietenkin torjuu. Täydellisessä pelissä ei saada yhtään jäähyä ja vastustaja saa niitä useita ja jokaisessa tehdään yv-kassi.

Olen puhunut ja korjannut faktat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös