Su 26.5.2019 Otteluseuranta (15. kisapäivä)

  • 299 126
  • 3 474

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Onhan tuo Juhamatti ihan vitun ihmeellinen persoona.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Venäjä-matsi Sotshin olympialaisissa. JMA:n maali. Sillä saa edelleen mun kirjoissa paljon anteeksi. Kylmäpäinen veto.
 

Barney

Jäsen
Ai studio alkoikin tänään jo 20:00. Tuskin olen kuitenkaan jäänyt mistään paitsi.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Uskomatonta, nukkehallitsija Nummela on löytynyt haastatteluun!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Venäjä-matsi Sotshin olympialaisissa. JMA:n maali. Sillä saa edelleen mun kirjoissa paljon anteeksi. Kylmäpäinen veto.
Kieltämättä tuo on kyllä yksi kaikkien aikojen maaleista Suomen jääkiekkohistoriassa. Täysi Sotshin olympia-areena ja Venäjä on hetkeä aiemmin mennyt 1-0 johtoon ja tilanne ei Suomen kannalta näyttänyt siinä vaiheessa kovin hyvältä. Sitten Juhis Aaltonen tulee lähes tyhjästä ja veivaa kiekon maaliin, ja tuon jälkeen ottelu lähtikin vyörymään vastustamattomasti kohti Suomen voittoa eikä Venäjä itse asiassa ollut edes kovin lähellä voittaa sitä matsia.

Tähän kun lisää vielä sen lievän poliittisen latauksen johtuen esim. Ukrainan tilanteesa niin kyllähän Suomen voitto Putinin silmien alla oli myös eräänlainen symbolinen vapaan maailman voitto diktatuurista. Toki tästä saatiin maksaa kova hinta saman kevään MM-kisoissa kun ryssät ei tapahtuneesta päässeet yli, tuskin ovat vieläkään päässeet.
 
Uskomatonta, nukkehallitsija Nummela on löytynyt haastatteluun!
Heh, samaa juuri tuossa taivastelin. Mietin myös edellisen pelin jälkeen että mikä vuosi se olikaan kun Kummola "siirtyi syrjään"...
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mitä vittua Maikkari, mikä tämä juttu oikein on?
 
Tämä Uotilan sketsi on 1) liian pitkä ja 2) väärässä paikassa.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Mikko Lehtonen merkitty jo Jokereiden pelaajaksi lähetyksessä. :=)
 

HogiBoi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tällä se ratkesi, mestaruus tulee. Juhamatti tuo kultaa!
 
K

Kiekkokatsoja

Päätuomaripari.. jaa a. Paskovat ne housuihin kuitenkin.
Okei, parempi jos ei turhia vihellellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös