Kylmät kisajuomat valmiina, jännä kakalla käyty, ei tässä valmiimpi vois enää olla.
Yhdyssanapoliisin tehovalvontaisku.
Boldaus oma.
Kylmät kisajuomat valmiina, jännä kakalla käyty, ei tässä valmiimpi vois enää olla.
Pakko olla ilonpilaaja, ja todeta että vuonna 2011 luukkua availi Lassila ja Hovinen oli varmistamassa mestaruutta katsomosta käsin.Jos tänään tulee kultaa niin jatkossakin Pelsuilta joku avaamaan luukkua. Olkijussi, Hovinen ja nevöföget 95 Sulander (pelasi joku vuosi sitten Lahdessa)
Tosin liekö se kanadanranskis ollut tuo Lombardikin, ainakin on Montrealista kotoisin.
Ei koska Mörkö.Onko kellään Kanukilla tsänssi nousta tänään Kolmen Kullan Klubiin?
Kakko tänään 2+1. Saa ottaa talteen.
Löytyykö sinulta SC-sormusta? Niin, aivan."Jatkopainetta tottelee jokainen" -Nieminen.
Nooo emmä tiedä, mä oon heittäny ton baarissa muutaman kerran mut ei oo aina lähteny porukkaa jatkoille kyllä. Fake News Nemo.
Eipä taida olla, itse asiassa ei taida olla yhtään olympiavoittajaa mukana ja kannuakaan ei monella ole. Murraylla maalissa ainakin, mutta siinäpä ne taitaa olla.Onko kellään Kanukilla tsänssi nousta tänään Kolmen Kullan Klubiin?
Ei ole, kun Suomi voittaa.Onko kellään Kanukilla tsänssi nousta tänään Kolmen Kullan Klubiin?
On. Rangaistukseksi sinun tulee suorittaa naamasi maalaaminen sinisellä ja valkoiselle. Aikaa tehtävän suorittamiseen 2 minuuttia.Onko suuri rikos, jos en sattunut löytämään mistään junttimaista sinistä peruukkia ottelun katsomista varten?