Shostak…ei näitä. Mihin se Ruusu onkaa menny?Ja yläkulma vuotaa.
Mut mitä vittua tuo Konsta oikein tekee?Se tais olla sitten tässä.
Mites SaiPat ja muut joista aina mainitset saman? Jääkö montaa joukkuetta jäljelle jos sinulta kysytään mielipidettä? SaPKoa vastaan haluaisit lätkiä joka pelin?Pitääkö näitä saatanan Lukkoja ja Kärppiä vastaan oikeasti pelata?
Seuraava kysymys on, että onko Shostak liigatason maalivahti.Jos Ruusu olisi ollut nyt maalissa, niin meidän maalivahtien ketjussa ruodittaisiin taas kymmenien viestien verran sitä, onko Ruusu Liiga-tason maalivahti. Nyt kun selässä lukee Shostak, niin samaa keskustelua ei käydä, vaikka samanlaisia mahtuu joka ikiseen otteluun.
Ainakin pakolliset pelitPitääkö näitä saatanan Lukkoja ja Kärppiä vastaan oikeasti pelata?
Mikä vittu sua vaivaa? Onko tylsä elämä vai miksi pitää aina hyökätä mun kimppuun? Mitäs jos olisit puuttumatta mun asioihin…Mites SaiPat ja muut joista aina mainitset saman? Jääkö montaa joukkuetta jäljelle jos sinulta kysytään mielipidettä? SaPKoa vastaan haluaisit lätkiä joka pelin?
Ikävää… Hyvin ikävää!Ainakin pakolliset pelit
Ihmetyttää vaan miten jaksat tai edes voit kirjottaa illasta toiseen tota samaa 0 postausta jokaiseen ketjuun ilman banaania.Mikä vittu sua vaivaa? Onko tylsä elämä vai miksi pitää aina hyökätä mun kimppuun? Mitäs jos olisit puuttumatta mun asioihin…
Ei ole. Kuten ei JYP-fanien mielestä ollut myöskään Jussi Olkinuora tai Veini Vehviläinen. Hymiö.Seuraava kysymys on, että onko Shostak liigatason maalivahti.
Shostak on imenyt liikaa vaikutteita Ruusulta. Ruusu puolestaan Shostakilta, koska on ollut jopa parempi niissä peleissä missä on vaihdettu kesken Shostakin tilalle.Shostak…ei näitä. Mihin se Ruusu onkaa menny?
Jos Ruusu olisi ollut nyt maalissa, niin meidän maalivahtien ketjussa ruodittaisiin taas kymmenien viestien verran sitä, onko Ruusu Liiga-tason maalivahti. Nyt kun selässä lukee Shostak, niin samaa keskustelua ei käydä, vaikka samanlaisia mahtuu joka ikiseen otteluun.
Shostak voisi palata takaisin KHL:ään. Ei Ruusu ainakaan huonompi ole.Eipä tämä Shostaakkikaan saak kyllä mitään kiinno