Niinpä. Tokihan Jalonen menesty paremmin mutta ei anneta faktojen pilata hyvää narratiiviaNo mutta tää on ainut pelitapa jolla voidaan menestyä kohelossa. Näin olen kuullut.
Niinpä. Tokihan Jalonen menesty paremmin mutta ei anneta faktojen pilata hyvää narratiiviaNo mutta tää on ainut pelitapa jolla voidaan menestyä kohelossa. Näin olen kuullut.
Pitkäveto kiittää. Saat ainakin voita nyt leivän päälle. Muutaman kinkun siivun myös.Marjamäki saanut hyvään iskuun laumansa.
Marjamäki kertoi?No mutta tää on ainut pelitapa jolla voidaan menestyä kohelossa. Näin olen kuullut.
Jokereiden ensimmäinen maalipaikka. Otin vihkoon ylös.Jensen taitaa taas kolautella maalirautoja.
Noh. Kymppisääntö estää teorisoinninMarjamäki kertoi?
En tiedä mutta aivan kypsä myös tähän Marjavelliin. Saatanan muniin puhaltelua. Raivo puuttuu, virheissä kyllä riittää, yv täyttä paskaa, latautuminen vajaata. Ei eroa Marjan S1 tekemisestä mitenkään.Joka vuonna sama homma. Uudet tarinat taas ennen seuraavan kauden alkua.
Tämä. Kotiedun voi unohtaa.Lokomotiv tulee kohta ohi. Severstal myös. Taistellaan vielä Spartakin ja Torpedon kanssa poffi-paikasta.
Uskomatonta miten tämä sankari saa vetää neljättä kauttaan tuolla.En tiedä mutta aivan kypsä myös tähän Marjavelliin. Saatanan muniin puhaltelua. Raivo puuttuu, virheissä kyllä riittää, yv täyttä paskaa, latautuminen vajaata. Ei eroa Marjan S1 tekemisestä mitenkään.
Holm oppinut myös Jokereiden tavoille. Faijoilla on niin kivaa ja helppoa.Hävetkää Holm ja Jensen. Vittu mitä paskaa.