Helenius pelannut ihan ok pelin.Keksiikö kukaan mitään positiivista sanottavaa Jokerien esityksestä? Minä en.
e. otan takaisin
Helenius pelannut ihan ok pelin.Keksiikö kukaan mitään positiivista sanottavaa Jokerien esityksestä? Minä en.
Olin kirjoittamassa, että alivoima toiminut ihan OK.Keksiikö kukaan mitään positiivista sanottavaa Jokerien esityksestä? Minä en.
Joko tällä kaudella uskallat ottaa vedon Jokereiden pleijareihin pääsystä, sen verran varmana taas olet koko alkukauden jankuttanut "KHL:n huonoin joukkue" ym. juttujasi?Ai sieltä tuli 2-0? En haluis dumata tätä Jokerilaumaa, mutta välikaudelta tää haisee tosi pahasti. Ensi kaudella sitten?
Joko tällä kaudella uskallat ottaa vedon Jokereiden pleijareihin pääsystä, sen verran varmana taas olet koko alkukauden jankuttanut "KHL:n huonoin joukkue" ym. juttujasi?
Viime kaudellahan sinulla oli täsmälleen sama itkuvirsi syyskaudella, mutta kummasti ääni kellossa muuttui.
Samaa ihmettelen....Mitä Anttila tekee jäällä?
Kritiikkiä voi ja pitää antaa, mutta lähinnä naurettavaa tuo jatkuva manaaminen ja parkuminen huonoimmasta joukkueesta ja kuinka ollaan hävitty tämä kausi ja mitä näitä nyt oli. Joo ei ole Jokerit tällä kaudella esittänyt kummoista vieraskiekkoa, mutta pisteitä on kattunut ihan kohtuullisesti ja en näe mitään syytä miksi peli ei kehittyisi kauden edetessä.Itkuvirsi on päällä kun Jokerit pelaa väin vittua (montako kertaa sä oot nähny Jokereilta hyvää peliä vieraissa tällä kaudella?), kyllä posiakin tulee kunhan antavan syyn sitä positiivista palautetta antaa.