Kai sä edes tajuat hävetä?
Kyllä. Mä häpeän sitä, että vastustajan molari loukkaantu. Eiku...
Kai sä edes tajuat hävetä?
Vanha totuus että kun et tee paikoista niin kaveri tekee.Pelicansin on kohta pakko tehdä maali. Tepsi tekee varmasti yhden vielä tänään... Nyt on tarjottu.
Todellinen keskustelupalstojen agitaattori, jatka samaan malliin! Kannattaa mennä joskus kokeilemaan samaa esimerkiksi paikalliselle nakkikioskille aamuyön pikkutunteina.Olipas helppoa pistää yhdellä kommentilla palstalaisten nuppi sekaisin. Mää nautin!
Olipas helppoa pistää yhdellä kommentilla palstalaisten nuppi sekaisin. Mää nautin!
Juhlit kuitenkin asiaa kun luulit että loukkaantu.Eihän se edes loukkaantunut? Mikä nyt noin kiristää?
Mä tiesin.Pelicans tekee nyt ylivoimalla maalin, toki on myös mahdollista että ei tee.
Veikkaan, että TPS pistää pelin pakettiin ensimmäisellä ylivoimallaan
Toi Pelicansin pakiston touhu oli kyllä aivan käsittämätön. 4 Sekkaa aikaa ja ihme panikointi. Ri pysty mitenkään ymmärtämään
Tekisi mieli tervehtiä Bubi Walleniusta, mutta taitaa olla palstan säännöissä kiellettyä moinen.Pelicans tekee nyt ylivoimalla maalin, toki on myös mahdollista että ei tee.
Joskus kannattaa elää reunalla.Tekisi mieli tervehtiä Bubi Walleniusta, mutta taitaa olla palstan säännöissä kiellettyä moinen.
Mä tiesin.
Mä nautin, kun saat pitkän pelikiellon.Olipas helppoa pistää yhdellä kommentilla palstalaisten nuppi sekaisin. Mää nautin!
En, mutta voit katsoa googlesta viime viikon lottonumerot.Kerrotko mulle yksärinä ens viikon lottonumerot?
Kelpaa oikeat tai väärät.
Tuskin edes älykkyys riittää häpeämään mitään.Kyllä. Mä häpeän sitä, että vastustajan molari loukkaantu. Eiku...