Roger Mooren viestihistoriaa selailemalla löytynee sekin ketju.
Tampassa kohta kaks Nikitaa samassa ketjussa..?
Onko jatkoerä tosiaan 4vs4? Studiossa ei mainita asiasta mitään, enkä löydä lähdettä tälle.
Oli ainakin Vancouverissa 8v sitten, ei mitään hajua onko nykyään. Taisi olla kyllä viime kevään MM-finaali myös.Onko jatkoerä tosiaan 4vs4? Studiossa ei mainita asiasta mitään, enkä löydä lähdettä tälle.
Ihan ku Ilveksen peliä katsoi
Juuri näin. Minunkinlaiseni NHL-fanaatikko ei ole katsonut sekuntiakaan NHL:ää Olympialaisten aikana. Nämä viimeisimmät pelit Olympialaisissa voittavat kyllä NHL:n runkosarjaläpsyttelyn aivan 100-0.Tässä näytetään myös pitkää nenää NHL:lle. Kyllä Olympialaisissa on jotain, joka voittaa perus runkosarjan NHL-läpsyttelyn. Hienoa että juuri nämä pelaajat ovat kisoissa.
Jotenki mä luulen että jatkoerää ei kauan pelata kun OAR tekee voittomaalin.
Onko jatkoerä tosiaan 4vs4? Studiossa ei mainita asiasta mitään, enkä löydä lähdettä tälle.
Ainakin naisissa oli, joten luultavasti miehissäkin.
Oli ainakin Vancouverissa 8v sitten, ei mitään hajua onko nykyään. Taisi olla kyllä viime kevään MM-finaali myös.
- In the Gold Medal Game there will be a 20-minute sudden-death overtime period, following a 15-minute intermission during which the ice will be resurfaced.
- The teams will not change ends.
- The overtime period shall be played with each team at the numerical strength of four (4) skaters and one (1) goalkeeper.
Kävi miten kävi, mutta nämä kisat ovat olleet sata kertaa viihdyttävämmät kuin Sotshissa.
Seuraava maali on tärkeä
Jotenki mä luulen että jatkoerää ei kauan pelata kun OAR tekee voittomaalin.
Oiskohan joku Hitler-video jo saatavilla siitä kun Venäjä tasoitti pelin lopussa?