Vastuunpakoilija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Tota joo. Lopputulos oli odotettava vaikka aattelin että numerot olisi ollut toisinpäin.
Tämä ihmetyttää ja huvittaa kuinka täällä jotkut kirjoittavat "ok tuomareista". Täysin vihkoon meni koko homma, hyvänä esimerkkinä juurikin Hagmanin tilanne. Nopeasti tulee mieleen myös tilanne, jossa Jokerit saa paineen hyökkäyspäähän, mutta juuri sitä ennen Torpedon pelaajaan osunut kiekko pysäyttää pelin. Voi nyt jumalauta, jää makaamaan sinne jäähän ja heti vihellyksen kuultua ylös. Eipä Hagmanin loukkaantumisesta tullut mitään pelikatkoja. Turha väittää, että nää olis sattumaa. Ryssän touhuja eikä mitään muuta. Jokerit pääsi pälkähästä siinä kun maila jäi taas kerran kaverin luistimiin ja Daugavins meni nurin, mutta toisinpäin yhtä selviä tilanteita meni ohi lukuisia ja taas lukuisia.Nää on naurettavia nämä jotka lässyttää ettei pidä antaa mahdollisuutta viheltää, Joensuu veti ihan puhtaan taklauksen mutta ryssä päätti kuolla ja maksettu juomari päätti viheltää kuten oli ennakkoon jo sovittu.
ps. jännä että Hagmania sai taklata päähän ilman jäähyä.
Avaa itse silmäsi. Jopa Jesse Joensuu sanoi, että osui ja jäähy oli hänenkin mielestä ihan aiheellinen.Jaa missä vaiheessa? Arenalla näytettiin tilanne hidastettuna eikä taatusti osunut. Avaa silmäsi.
Avaa itse silmäsi. Jopa Jesse Joensuu sanoi, että osui ja jäähy oli hänenkin mielestä ihan aiheellinen.
Hän kuitenkin varmaan tuntee ja tietää sen. Ei tosin yllätä, että värilasit päässä vetelevät puusilmät ei sitä huomaa.Jesse ei sitä sitten katsonut jumbolta, avaa vain itse silmäsi ja katso se taklaus uusintana. Se taklaus ei osunut päähän.
Hän kuitenkin varmaan tuntee ja tietää sen. Ei tosin yllätä, että värilasit päässä vetelevät puusilmät ei sitä huomaa.
Katsoin juuri muutaman kerran ko. tilanteen ja selvästihän siinä oli kontakti päähän. Ei kahta sanaa.Seli seli. Avaa silmäsi ja katso se taklaus uudelleen ja kerro missä kohtaa se osui päähän. Jesse todennäköisesti tunsi että osui taklatessaan kyykkypaskaan mutta päähän se ei silti osunut, se näkyi varsin selvästi Jumbon uusinnassa.
Katsoin juuri muutaman kerran ko. tilanteen ja selvästihän siinä oli kontakti päähän. Ei kahta sanaa.
Twitterissä pyörii hidastettu video tilanteesta. Siinä näkyy, että osuu.Missä kohdassa?? Ei osunut koko ukkoon mitä itse näin.
Eilen jäi viheltämättä jäähyjä molemmin puolin. Jokereille jäi viheltämättä muistaakseni toisessa erässä selvä jäähy keskialueen mailakampista. Mutta ehkä kokonaisuutena Jokerit jäi hieman tappiolle noissa vihellyksissä.