Mä taasen oon funtsinut et noilta ringsidepaikoilta ei varmaan ole häävit näköalat, koska tolppia on aika tiheään.Eikö porukkaa ota päähän tuolla Ilves-fanikatsomossa, kun isot liput liehuu pelin ollessa käynnissä?
Mä taasen oon funtsinut et noilta ringsidepaikoilta ei varmaan ole häävit näköalat, koska tolppia on aika tiheään.Eikö porukkaa ota päähän tuolla Ilves-fanikatsomossa, kun isot liput liehuu pelin ollessa käynnissä?
Mitäs tämä tarkoitti? Miten suora laukaus ilman kimmoketta on (AHL-tason) tuuripomppu?TPS AHL-tason tuuripompulla, muuten kyllä aika vähäisiä paikkoja kummallakaan.
Virittele sarkasmitutkaa hieman! Veli Roger Mooren väsyneitä vitsejä tässä viljelen :DMitäs tämä tarkoitti? Miten suora laukaus ilman kimmoketta on (AHL-tason) tuuripomppu?
On kyllä surkea tuuri, että korona jyllää vain Vaasassa. Voi Risto, jää jo eläkkeelle.Alkuhaastattalussa RD käytti korona kortin selitykseksi miksi kausi meni vituralleen.
TPS AHL-tason tuuripompulla, muuten kyllä aika vähäisiä paikkoja kummallakaan.
Kirjekuoria nähty huoltokäytävällä ennen ottelun alkua ja uudelleen erätauolla.Aivan naurettavia jäähyjä. Junno?
Painokoneet seis. Myrrä ottaa aikalisän.
Ilves pesukoneessaMyrrä näyttää, että kevään tullen myös valmennukselta löytyy ässä hihasta.
Kai se aikalisä oli sitä varten, että pelaajia muistutettiin, että ei pidä lähteä mukaan tuohon Sportin kävelytempoon. Ei tunnu auttaneen.Tampereella vähän pelailun makua.