Pärmäkoski ja Mäki otti myös, toki Iivo oli Mäen kanssa samassa joukkueessa.Oliko muuten niin, että Suomen kaikki mitalit tulivat lätkäjengeille ja Niskasille...?
Pärmäkoski ja Mäki otti myös, toki Iivo oli Mäen kanssa samassa joukkueessa.Oliko muuten niin, että Suomen kaikki mitalit tulivat lätkäjengeille ja Niskasille...?
Osittain kyse myös siitä, että Suomi vetää niihin blokkeihin. Tosi monta kertaa näkee heti, että tuosta jos nyt laukoo, niin blokkiin se tulee jäämään. Vähän turhankin paljon haetaan vetoja maalia kohti, vaikka siinä on äijää välissä blokkaamassa.Todella hyvin blokkaa venäläiset vetoja.
PärmäkoskiOliko muuten niin, että Suomen kaikki mitalit tulivat lätkäjengeille ja Niskasille...?
Oliko muuten niin, että Suomen kaikki mitalit tulivat lätkäjengeille ja Niskasille...?
Nii, ei oo pepsimiehiä mukana, laittaavat kroppaa likoon ihan liian hyvin.Ei tää Venäjä herätä mitään tunteita, Sipatsovia lukuunottamatta kaikki artistit loistavat poissaolollaan.
Ja etenkin NHL:n finaalipeleistä.Onko Filppulalla eniten NHL-kokemusta finaalipeissä?
Mä en kestä sitä löikö mörkö sisään renkutusta jos mörkömarko tästä paukuttaa voittomaalin Suomelle.
Mä kestän. Vaikka ymmärrän mitä tarkoitat. Mutta , jos se sillä tulee ,niin täällä kestetään.Mä en kestä sitä löikö mörkö sisään renkutusta jos mörkömarko tästä paukuttaa voittomaalin Suomelle.
Mä kestän. Tosi helposti vieläpä.Mä en kestä sitä löikö mörkö sisään renkutusta jos mörkömarko tästä paukuttaa voittomaalin Suomelle.
Vaikee puhuu samalla kun on pepsiä suussa.Kovaltsuk ja Radulov olleet tänään todella hiljaa.