Jalasvaara
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS ja WSH Capitals
Kyllä. Aikalisällä antoi vähän pojille palautetta.Siis sanosko se oikeasti noin?
Kyllä. Aikalisällä antoi vähän pojille palautetta.Siis sanosko se oikeasti noin?
Kyllä, paljon parempi. Vastaavanlaista sikailua ei nähdä vaikka tasoerot on isommat.Mielenkiintoinen väite. Meinaat että esim. Belgradin Punainen Tähti on parempi joukkue kuin vaikkapa Chelsea?
Tätä juuri hain @Roger MooreJalkapallossa tulee kans rumia lukemia vuodesta toiseen, mutta lätkässä turhautuneena on "hieman" helpompi saada vahinkoa aikaan.
Kyllä muuten kävellään. Nimimerkillä kokemusta on poikki menneestä eturistisiteestä.Pahalta näytti Lassen tilanne. Ihan saatanan ruma taklaus Dupuisilta.
E: Joo ite tosiaan käveli pois, eli saattoi selvitä säikähdyksellä. Jos esim. ristisiteet menee rikki, niin ei paljoa itse kävellä.
Voi olla viltissäkin. Hakkasi mailaa jäähän että syötä, kaveri ei syöttänytkään ni turhautuneena pudisteli päätään. Kasettihommia.Palve tippunu Tepsiltä pois... Hyvin menee, mutta menköön.
Joo kyllä katkenneen eturistisiteen kanssa voi hyvinkin kävellä ja itse asiassa pelata jopa jääkiekkoa. Sivusiteet jos olisi menneet niin se olisi paljon pahempi homma.Kyllä muuten kävellään. Nimimerkillä kokemusta on poikki menneestä eturistisiteestä.
Ajattelin kanssa, että viltissä varmaan. Aika heikko esitys tänään Palveelta.Voi olla viltissäkin. Hakkasi mailaa jäähän että syötä, kaveri ei syöttänytkään ni turhautuneena pudisteli päätään. Kasettihommia.
Näinhän se menee. Polven ympärillä olevat lihakset tukevat vissiin paremmin ristisiteitä kuin sivusiteitä. Tai näin ainakin minä olen asian käsittänyt.Joo kyllä katkenneen eturistisiteen kanssa voi hyvinkin kävellä ja itse asiassa pelata jopa jääkiekkoa. Sivusiteet jos olisi menneet niin se olisi paljon pahempi homma.
Voi olla viltissäkin. Hakkasi mailaa jäähän että syötä, kaveri ei syöttänytkään ni turhautuneena pudisteli päätään. Kasettihommia.
Juurikin näin, urheilijoilla nuo polven lihakset on yleensä ihan hyvässä kunnossa joten eipä näistä polvivammoista pysty tavallinen lääkäri oikein muutenkaan sanomaan mitään ilman magneettikuvia.Näinhän se menee. Polven ympärillä olevat lihakset tukevat vissiin paremmin ristisiteitä kuin sivusiteitä. Tai näin ainakin minä olen asian käsittänyt.
Malinen kay napauttamassa kolmannen eran alkuun 8-1
Jep, Ojamakihan tuo oli.Ojamäeltä näytti kun oli right, mutta tyly viimeistely kumminkin Jasun ja Rauhalan riiston jälkeen.