Su 2.9.2018 Otteluseuranta (CHL)

  • 28 587
  • 362

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Mielenkiintoinen väite. Meinaat että esim. Belgradin Punainen Tähti on parempi joukkue kuin vaikkapa Chelsea?
Kyllä, paljon parempi. Vastaavanlaista sikailua ei nähdä vaikka tasoerot on isommat.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pahalta näytti Lassen tilanne. Ihan saatanan ruma taklaus Dupuisilta.

E: Joo ite tosiaan käveli pois, eli saattoi selvitä säikähdyksellä. Jos esim. ristisiteet menee rikki, niin ei paljoa itse kävellä.
Kyllä muuten kävellään. Nimimerkillä kokemusta on poikki menneestä eturistisiteestä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
RBM-TPS

59:35 RBM Mads Christensen (Trevor Parkes, John Mitchell) 5-1 YV
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Sanon toki että pelillisesti Kukkosen puuttuminen ei ole niin kamala juttu kuin olisi ollut esim. Heshkan, Hakanpään, Ohtamaan tai vaikka Kivihalmeenkin tippuminen ennen Kukkosta. Silti vittumaista koska Kukkosella oli ekaa kertaa hetkeen terve kesäkausi alla ja tuntui olevan jo nyt ihan hyvässä vireessä, verrattuna vaikka vuoden takaiseen.

Noh, eihän sitä tiedä vielä mitä kävi. Saattoi olla pelkkä puujalka, saattoi olla että meni kaikki tuhannen paskaksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kyllä muuten kävellään. Nimimerkillä kokemusta on poikki menneestä eturistisiteestä.
Joo kyllä katkenneen eturistisiteen kanssa voi hyvinkin kävellä ja itse asiassa pelata jopa jääkiekkoa. Sivusiteet jos olisi menneet niin se olisi paljon pahempi homma.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi olla viltissäkin. Hakkasi mailaa jäähän että syötä, kaveri ei syöttänytkään ni turhautuneena pudisteli päätään. Kasettihommia.
Ajattelin kanssa, että viltissä varmaan. Aika heikko esitys tänään Palveelta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Voisko Karvinen pistää pari näiden saksalaisten persereikien joukkueesta nippuun?
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Seppälälle hyvä näytönpaikka nyt pelaavassa kuusikossa, kun Motin tippui pois.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo kyllä katkenneen eturistisiteen kanssa voi hyvinkin kävellä ja itse asiassa pelata jopa jääkiekkoa. Sivusiteet jos olisi menneet niin se olisi paljon pahempi homma.
Näinhän se menee. Polven ympärillä olevat lihakset tukevat vissiin paremmin ristisiteitä kuin sivusiteitä. Tai näin ainakin minä olen asian käsittänyt.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Näinhän se menee. Polven ympärillä olevat lihakset tukevat vissiin paremmin ristisiteitä kuin sivusiteitä. Tai näin ainakin minä olen asian käsittänyt.
Juurikin näin, urheilijoilla nuo polven lihakset on yleensä ihan hyvässä kunnossa joten eipä näistä polvivammoista pysty tavallinen lääkäri oikein muutenkaan sanomaan mitään ilman magneettikuvia.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Kukkonen ei pelaa enää tänään. Jääpussit on polvessa.

Tässä kaipaisi nyt jonkun salapoliisin tviittausta siitä että onko lähdetty sairaalaan vai ei. Toisaalta liekö tässä hädässä kerkeää mihinkään magneettikuviin enää näin sunnuntai-iltana, kai ne kuvataan huomenna sitten jos tarvitsee.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kärpät poistaa Reimerin pelistä, hyvä että sikailuihin vastataan samalla mitalla.. :)
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Insam tasoittaa 1-1, hyvä laukaus.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Tappara vs K-Espoo
  • 1.66
  • 4.95
  • 4.60
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös