Su 2.9.2018 Otteluseuranta (CHL)

  • 28 595
  • 362

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
2-4 Valko-Venäjällä, eli eiköhän tämäkin peli ole paketissa
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Miks vain Lukka sai jäähyn!? Nyt en ymmärrä kyllä yhtään tuota ratkaisua tuomareilta...
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
En mä kyllä tällä kertaa usko siihen että vika olis tuomareista. Eihän sille voi mitään kun ei ole taitoa ja hermot menee. Kyllä tuolla pelillä sietääki hävitä
 

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, CBJ?
Mukavan vauhdikasta peliä Oulussa.
Ja todella mukavaa kun lähetys toimii niinkuin pitääkin...
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
En mä kyllä tällä kertaa usko siihen että vika olis tuomareista. Eihän sille voi mitään kun ei ole taitoa ja hermot menee. Kyllä tuolla pelillä sietääki hävitä

Ei tuomarit tätä ole ratkomassa, mutta viimeisin vihellys pistää pelkästään Lukka boksiin ja Munchen tekee sitten 2-0 ylivoimalla niin meni kyllä vihkoon.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
RBM-TPS

35:30 RBM 2-0 Trevor Parkes (Mads Christensen and John Mitchell) YV
 

Tacs

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En mä kyllä tällä kertaa usko siihen että vika olis tuomareista. Eihän sille voi mitään kun ei ole taitoa ja hermot menee. Kyllä tuolla pelillä sietääki hävitä

Etkös hetki sitten sanonut että olet CHL:n sivujen seurannan varassa? Aika viiltävää analyysiä siltä pohjalta.

Täytyy sanoa, että oli kyllä hieman erikoista antaa ainoastaan Lukalle jäähy kun molemmat hieroi toistensa naamoja.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Kotijoukkue tarjoaa Tepsille kivasti ylivoimaa, mutta suoraviivaisuus puuttuu Tepsiltä kokonaan, niin maalit jää tekemättä
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt lähtee kokoajan ukkoa boksiin
 

juhis82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Detroit Red Wings,Kanada
Etkös hetki sitten sanonut että olet CHL:n sivujen seurannan varassa? Aika viiltävää analyysiä siltä pohjalta.

Täytyy sanoa, että oli kyllä hieman erikoista antaa ainoastaan Lukalle jäähy kun molemmat hieroi toistensa naamoja.


No enemmän siellä Tepsin pelaajilla lukee penalty kun vastustajan ja mitä tulee taitoon... No se taas näkyy tulostaululla. Turha tulla mua moittimaan. Onhan se hyvä että jotkut Tepsi fanit on positiivisia mutta liika positiivisuus on kyllä.. Sanonko mistä . No joo. Ehkä mun osalta voi sanoa samaa negatiivisuuden osalta..

Edit: No nyt näköjään tulee vastustajallekin jäähyjä

Edit2: Tappara ja Kärpät näyttää miten pelataan jääkiekkoa. Kysymys kuuluu miksi se on Tepsillä niin helvetin vaikeeta... Sori voimasanat. Ottaa vaan aivoon
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oho, Tepsi sinnittelee vielä mukana vaikka on jo kaksi erää takana. Persraiskaus tiedossa vasta kolmannessa...
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Olipas siinä Kärpiltä hienosti rakennettu maali. Parempi kuin moni huonompi.

Ja heti perään toinen.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Nyt ryöpytetään saksalaisia Oulussa. Kaikki menee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös