Edelleen olen sitä mieltä, että tämän höntsän takia ei kannattaisi kautta riskeerata.Lopeta nyt jo. Jos loukkaantumisia pelkää niin kannattaa vaihtaa jääkiekko vaikka shakkiin.
Kannattaa säästellä parhaita koko syyskausi. Kevätkaudella ajetaan varovasti sisään, ja pleijareissa on kaikki kunnossa ja joukkue tikissä.Edelleen olen sitä mieltä, että tämän höntsän takia ei kannattaisi kautta riskeerata.
Pelaajat voi loukkaantua myös harjoituksissa ja on niitä joskus tainnut tippua liigapeleissäkin. Nyt kävi huono tuuri, nämä nyt vaan on osa jääkiekkoa.Edelleen olen sitä mieltä, että tämän höntsän takia ei kannattaisi kautta riskeerata.
Yritän ajatella positiivisesti ja mielestäni näytti että tuo Kukkoseen osunut polvitaklaus olisi kuitenkin osunut enemmän tuohon reiteen. Puujalka vaan?
Totta kai voi, mutta Kemin lehmätkin tietää että kaikki jengit ei pelaa jääkiekkoa tässä sarjassa. Hyvä esimerkki tänään nähty.Pelaajat voi loukkaantua myös harjoituksissa ja on niitä joskus tainnut tippua liigapeleissäkin. Nyt kävi huono tuuri, nämä nyt vaan on osa jääkiekkoa.
sitähän voi vaikka mennä valittamaan chln turhuudesta johonkin muualle kun otteluseurantaketjuun. moikka.Edelleen olen sitä mieltä, että tämän höntsän takia ei kannattaisi kautta riskeerata.
No sitä ei tiedä. Ei ole kyllä mitään hajua miten nopeasti yleensä magneettikuviin mennään jos on aihetta epäillä jotain. Ilta pitkällä niin odotellaanko normaalistkin suosiolla huomiseen, vai mennäänkö heti?Tuskin se vakava tälli oli, jos kerran jäi jääpussi jalassa kattomaan peliä .
Eikös se ollut hyökkääjä Humaloja joka koitti härnätä kun nuo kankeat kanukit näyttää kiehuvan jo valmiiksi, siitä vielä anto taklauksen laidassa ja toinen Ice Tigeri jäähylle kun myöhästyi tilanteesta.Aika läppä kun kärppäpakki koitti poikkarilla weberiä kulmassa horjuttaa :D ei paljoa horjuttanut.
Tähän petyin vähän itsekin. En muista ketä siellä kentällä oli hyökkääjistä, pakkiparina on naru-Niemelä joka nyt ei varmaan tappele koskaan.Aika nihkeä kuitti tuli tuosta Kukkosen taklauksesta. Voisin melkein kuvitella, että jos siinä olisi Kukkosen pakkipari vedetty samalla tavalla lasaretiin, niin Lasse olisi pistänyt pyörremyrskyn käyntiin.
No sitä ei tiedä. Ei ole kyllä mitään hajua miten nopeasti yleensä magneettikuviin mennään jos on aihetta epäillä jotain. Ilta pitkällä niin odotellaanko normaalistkin suosiolla huomiseen, vai mennäänkö heti?
Ulander samaan osastoon. Yhtä helvetin purkkukiekkoa ei ole saanut pysäytettyä yvllä.niin tollaset vitun Laaksot on toivottavasti hemmetin kaukana kokoonpanosta