Jos Jokerit voittaa, kaikki on Jalosen ansiota. Jos Jokerit häviää niin kaikki kura pelaajien ja Kurrin niskaan.Jos Jokerit sattuis voittamaan tämän matsin, niin palstalla olisi luultavasti enemmän harmistuneita kuin tyytyväisiä kirjoittajia, kun ei pääse yhtä hyvin haukkumaan Jalosta, Jokereita tai KHL:llää.
Jos Jokerit voittaa, kaikki on Jalosen ansiota. Jos Jokerit häviää niin kaikki kura pelaajien ja Kurrin niskaan.
Jos jokerit voittaa tän ni mestaruus on varma ja alkukausi unohdettu.Jos Jokerit voittaa, kaikki on Jalosen ansiota. Jos Jokerit häviää niin kaikki kura pelaajien ja Kurrin niskaan.
Jos Jokerit sattuis voittamaan tämän matsin, niin palstalla olisi luultavasti enemmän harmistuneita kuin tyytyväisiä kirjoittajia, kun ei pääse yhtä hyvin haukkumaan Jalosta, Jokereita tai KHL:llää.
Ja sua ei kiinnosta tämmöinen muovinen KHL pelleily yhtään, vaikka kymmeniä viestejä jaksatkin päivittäin kirjoittaa niin tänne kuin Twitteriin aiheesta.Jos jokerit voittaa tän ni mestaruus on varma ja alkukausi unohdettu.
Ja sekös sua vituttaa nänänänännäJa sua ei kiinnosta tämmöinen muovinen KHL pelleily yhtään, vaikka kymmeniä viestejä jaksatkin päivittäin kirjoittaa niin tänne kuin Twitteriin aiheesta.
Jokerit ylivoimalle jälleen, kun Lokomotiv puolustaja laittaa kiekon katsomoon.
Upea laukaus viivasta aivan ylähyllylle.
Nerokas syöttö Jaloselta itselleen viivaan josta lyöntolakaus Jalosen rakentaman maskin läpi ylämummeliin. Vois muutkin vähän yrittää.Kyllä mahtaa nyt montaa vituttaa. Mutta ei hätää, kyllä kolmannessa JAlosen pelikirja voi vielä sulaa ja Lokomotiv tulee ehkä tasoihin.
Nerokas syöttö Jaloselta itselleen viivaan josta lyöntolakaus Jalosen rakentaman maskin läpi ylämummeliin. Vois muutkin vähän yrittää.
Ei pelaa Jesse ens kaudella Jokereissa jos sama tahti jatkuu.
Unohdin tosiaan mainita Jalosen hankkiman pelinviivyttämisjäähyn vastustajalle. No vähän hassuttelin takaisin. Kyllä minä aina mielissäni olen jos Jokerit ottelun voittaa, mutta perusongelmat eivät yhdellä voitolla korjaannu.Voit mennä myös tonne Jokeriosioon lukemaan, mitä mieltä olen ollut muun joukkueen suorittamisesta P-Amerikkalaisia lukuunottamatta, ennen kuin laskettelet ihan mitä sattuu.
Tossa taas uusintana ni näyttää et JJ ohjas kolmannen maalin.No ei varmasti. Tätä tahtia Moseksen ennätys on rikki joulun paikkeilla.