Joo. Sinne Mestikseen vaan Kärppien seuraksi. Harmi ettei Vaasasta löydy maailman parasta kenttämestaria.Jäätävää menoa Vaasassa..vittu oikeesti. Oisko Mestis tähän puuhasteluun oikea taso?
Joo. Sinne Mestikseen vaan Kärppien seuraksi. Harmi ettei Vaasasta löydy maailman parasta kenttämestaria.Jäätävää menoa Vaasassa..vittu oikeesti. Oisko Mestis tähän puuhasteluun oikea taso?
Internetin mukaan se oli maskotiksi pukeutunut Eemeli Suomi.Paskottiinko siellä Lekkasin maalinedusta erätauolla vain mitä? Svoboda ei valittanut, niin kuka sen tuossa välissä rikkoi
Olin jo tykkäämässä viestistä, kunnes luin loppuosan. Olipa taas omien pierujen haistelu- tason viesti.Kaunista kuultavaa. On hienoa, että joku muukin kannattajasakki saa tunnelmaa aikaiseksi kuin Osasto
Niin mutta se koskee vain Kärppiä.Ei pukkaa. Oulussa kokemusta tällaisesta.
Eipä tuo teidän joukkue ainakaan runkosarjassa tuntunut "tunnelmasta" nauttivan kun tilastoja katsoo.Viis kertaa viidestä otan 10min jäänhuoltokatkon kerran kaudessa ja hyvän tunnelman, vrt Kuopion hautajaismeiningin läpsyttimien säestämänä
Varmaan oli unohdettu juurikin tuon tapahtuman vuoksi siirretty ottelu, ja täten ajastimeen jäänyt väärä asetus jään sulatukselle.Ettei tämä ongelma johtuisi siitä kun eilen hallissa on tehty jotain muuta kuin pelattu jääkiekkoa?
Vaasa lienee Osaston kanssa niitä ainoita jotka jaksaa kannustaa pelin alusta loppuun, ilman että on kannattamisen välissä useita minuutteja. Ja tuon tason kannustusta mitä tuossa äsken kuultiin, ei oikein muilla paikkakunnilla kuulla.Olin jo tykkäämässä viestistä, kunnes luin loppuosan. Olipa taas omien pierujen haistelu- tason viesti.
Tämä kävi itselläkin mielessä. Kuka muu tuohon railoja pystyi/kerkesi tekemäänSvoboda siellä polkenut jäähän kuoppia minkä ehtii summerin soidessa?
Kaunista kuultavaa. On hienoa, että joku muukin kannattajasakki saa tunnelmaa aikaiseksi kuin Osasto
Njet problem normal katastrofNou hätä, kerran aikaisemminkin tällä kaudella jää ollut huono samassa kohtaa ja silloinkin pelattiin ottelu loppuun normaalisti.
Ei tuossa mitenkään voi pelata... KalPalle luovutusvoitto ja Sport kesälomille?En mä mitään kovin isoa vikaa tossa jäässä näe. Peliä!