PatrickKane95
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Jaa ei sit kelvannu ylivoimat, no ei väkisin. Turhauttavaa katseltavaa mut pakko katsoa.
Veikkaan että Dufva katselee aika vahvasti värilasit päässä näitä pelejä.Vielä kun saisi tasapuolista tuomarointia. Ja tämän sanoi Dufva joka on parempi asiantuntija näissä.
On tää kyllä aika tuskallista. Tunteellahan tässä eletään mukana vaikka luottoa ei jostain syystä nyt hirveesti tohon tekemiseen ole. Josko se sieltä...Jaa ei sit kelvannu ylivoimat, no ei väkisin. Turhauttavaa katseltavaa mut pakko katsoa.
Veikkaan että Dufva katselee aika vahvasti värilasit päässä näitä pelejä.
Itse olen ainakin objektiivinen jääkiekon tarkkailija.Ja Jatkoaika on täynnä neutraaleja katsojia joilla ei ikinä ole mitään antipatioita tai omia sokeuksia pelasi kentällä kuka tahansa.
Kausikortit tekee varmaan sen eron.Ihmetyttää ilmoitettu yleisömäärä, 3364. Katsomo on suht täynnä päätyjä myöten. Ei täynnä, mutta äkkiseltään olisi sanonut tonnin lisää tuohon.
Ne on kaikki siellä paikalla, kun käyttämättömiä sponssikytkyjä ei oo määrässä mukana.Ihmetyttää ilmoitettu yleisömäärä, 3364. Katsomo on suht täynnä päätyjä myöten. Ei täynnä, mutta äkkiseltään olisi sanonut tonnin lisää tuohon.
Ei, vaan se, kumpi linjamiehen arvion mukaan ehtisi ensiksi kiekkoon. Toki SM-liigassa tunnutaan kovin heikosti ottavan huomioon nopeuserot, ja siksi usein kyllä tulkitaan, että ensin pisteiden tasalla = ehtisi ensin kiekolle.Pitää viheltää joo, mutta se ratkaisee kumpi on ennemmin p-pisteellä.
Kausikortit tekee varmaan sen eron.
Tämän Tammisen jutut ei kyllä naurattaisi.Oispa ollu hauskaa jos Juhani Tamminen olisi ratkonut tämän. Aurinkojeesus olisi varmaan kirjoittanut että maali oli hänen ansiotaan.
Missä @FASlapsi ?
Odottamassa SaiPan joukkuetta Helsinki-Vantaalla.Missä @FASlapsi ?
Eikö tämä ole sen yhden Tappara-kannattajan yksinoikeus.Itse olen ainakin objektiivinen jääkiekon tarkkailija.