Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Irving kyllä pomputtelee aika paljon. Melkoinen kupla taitaa tämäkin kaveri olla.
Irving kyllä pomputtelee aika paljon. Melkoinen kupla taitaa tämäkin kaveri olla.
Tätä olen itsekin miettinyt. Olisi huomattavasti mukavampi kuunnella jotain puolueetonta kommentaattoria.
Irving pitää Jokereita pystyssä. Sitten Hännikäisellä huippu paikka Teräväisen irtokiekosta.
Painu Teräväinen jo sinne vitun Chicagoon!
HIFK-Pelicans olisi parempi valinta Kortelaiselle?
En minä ainakaan mitään Jokeri-vastaisuutta ole huomannut. HIFK on varmasti miehen sydäntä lähellä, mutta eiköhän vastustajien vihaaminen tai inhoaminen ole lähinnä kannattajien heiniä.
Itse olen ollut aina samaa mieltä, paitsi tällä kaudella tajusin säälipleijareiden idean. Jos niitä ei pelattaisi, niin vielä useampi joukkue myisi parhaat pelaajansa kun pleijareista ulosjäänti on käytännössä varmistunut.Ehkä olis aika kuopata nämä sääliplayoffsit kun juuri ketään ei näytä kiinnostavan, ei pelaajia ei katsojia.
HIFK-Pelicans olisi parempi valinta Kortelaiselle?
En minä ainakaan mitään Jokeri-vastaisuutta ole huomannut. HIFK on varmasti miehen sydäntä lähellä, mutta eiköhän vastustajien vihaaminen tai inhoaminen ole lähinnä kannattajien heiniä.
Varsinkin tällä kaudella on ärsyttänyt, kun tyhjennetään joukkue ja läpsytellään loppukausi.