Su 16.3.2014 Otteluseurantaketju Liiga, 2. Lomarengas-kierros

  • 144 205
  • 431
Tila
Viestiketju on suljettu.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Irving kyllä pomputtelee aika paljon. Melkoinen kupla taitaa tämäkin kaveri olla.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Irving pitää Jokereita pystyssä. Sitten Hännikäisellä huippu paikka Teräväisen irtokiekosta.
 

Borre

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tätä olen itsekin miettinyt. Olisi huomattavasti mukavampi kuunnella jotain puolueetonta kommentaattoria.

HIFK-Pelicans olisi parempi valinta Kortelaiselle?

En minä ainakaan mitään Jokeri-vastaisuutta ole huomannut. HIFK on varmasti miehen sydäntä lähellä, mutta eiköhän vastustajien vihaaminen tai inhoaminen ole lähinnä kannattajien heiniä.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Irving pitää Jokereita pystyssä. Sitten Hännikäisellä huippu paikka Teräväisen irtokiekosta.

Valitettavasti vain suhde huippupaikoille on se, että HPK luo kolme huippupaikkaa samaan aikaan kuin Jokerit saa edes jonkinlaisen paikan aikaan.
 

#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Pittsburgh Penguins
HIFK-Pelicans olisi parempi valinta Kortelaiselle?

En minä ainakaan mitään Jokeri-vastaisuutta ole huomannut. HIFK on varmasti miehen sydäntä lähellä, mutta eiköhän vastustajien vihaaminen tai inhoaminen ole lähinnä kannattajien heiniä.

Jep. Vaikken Köllistä noissa hommissa niin välitäkään, niin on aika puusilmäistä väittää häntä jotenkin puolueelliseksi kommentaattoriksi.

Ja Pelicans johtoon.
 

Mats Sundin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild, Erik Haula
Ehkä olis aika kuopata nämä sääliplayoffsit kun juuri ketään ei näytä kiinnostavan, ei pelaajia ei katsojia.
Itse olen ollut aina samaa mieltä, paitsi tällä kaudella tajusin säälipleijareiden idean. Jos niitä ei pelattaisi, niin vielä useampi joukkue myisi parhaat pelaajansa kun pleijareista ulosjäänti on käytännössä varmistunut.
Varsinkin tällä kaudella on ärsyttänyt, kun tyhjennetään joukkue ja läpsytellään loppukausi.

Paitsi tietenkin Jokerit. Ostetaan vahvistuksia lisää ja läpsyttely jatkuu.
 

Alarik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Juhani Tyrväiseltä uskomattoman hieno esityö Pietilän maaliin, ensin suvereeni aloitusvoitto ja heti tekemään loistava maski Hussolle. Aijai.
 

tapparammies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
HIFK-Pelicans olisi parempi valinta Kortelaiselle?

En minä ainakaan mitään Jokeri-vastaisuutta ole huomannut. HIFK on varmasti miehen sydäntä lähellä, mutta eiköhän vastustajien vihaaminen tai inhoaminen ole lähinnä kannattajien heiniä.

Sama. Kölli tuntui omaan korvaani selvästi jopa symppaavan Jokereita tuossa 1. erän lopussa. Siis symppaavan, ei fanittavan.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Montako kertaa Kortelainen on nyt maininnut 5min sisällä, että Irving tiputtelee kiekkoja. Naurattaa myös Köllin orgasmit lantavarpaiden maalatessa.
 

rudi#25

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit(Toistaiseksi) sekä kentän duunarit
Nyt jumalauta Kortelainen se turpa kiinni! Kymmenes kerta kun hokee tuota samaa: Irving pudottelee.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Walter on kyllä yksi pehmeimmistä ulkomaalaisvahvistuksista, joita itse olen ikinä nähnyt!

Hännikäinen tasoittaa upeasti!!!! Tolla asenteella kaikkien pitäisi pelata!!! HIENO MIES!!!!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kerho vie peliä nyt, Jokereilla vaikeaa ja hukataan kiekkoa omalle siniviivalle. Hännikäinen upealla kudilla peli 2-2. Jeees!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös