Itse olen sitä mieltä, että HIFK on kaltaistesi rantaruotsalaisten joukkue, joka lähtee ensi keskiviikkona lauluun. Blues oli tänään aivan ylivoimainen jokaisella osa-alueella, eikä ensimmäistä kymmentä minuuttia lukuunottamatta HIFK päässyt kunnolla tilanteisiin. Blues tulee tällä pelillä lisäämään ensi tiistaina voittojensa määrän kolmeen Stadin jäähallissa, eikä iso paha IFK (joka ei muuten todellakaan edes pidä paikkaansa) voi asialle mitään.
Vaikka ei pitäisi provosoitua tällaisiin kirjoituksiin, mutta pakkohan se on. En tiedä mistä korpikuusen juurelta arvon Hartzan suku ja isovanhemmat on, mutta Espoo, se vasta on oikea "rantaruotsalainen" paikka. Vielä 50-luvulla Espoossa asui melkein pelkästään suomenruotsalaisia, ja taitaa olla niin että Espoossa asuu vieläkin suhteessa asukaslukuun enemmän suomenruotsalaisia kuin Helsingissä! Itse lukeudun niihin. Ymmärrän jos joku Kalpa-fani avautuu tuolla tavoin, mutta että oikein Espoolainen??
Ottelusta sen verran että selvästi parempi voitti! HIFK on pleijareiden heikoin lenkki, joutaa jo lomille. Pena jätti fantastisen perinnön, joukkueen jolla ei tee näissä kekkereissä mitään!