Su 15.5.2016 Otteluseuranta (10. kisapäivä)

  • 94 561
  • 1 015
Tila
Viestiketju on suljettu.
Suosikkijoukkue
Leijonat, Carolina Hurricanes
Pilhström olisi tehnyt enemmänkin maaleja, jos ei olisi kärsinyt tehottomista ketjukavereista, kuten Pulkkisesta! *hymiö*
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pillulla nyt siis yhtä monta maalia tehtynä näissä kisoissa kuin seurajoukkueessa koko kauden aikana yhteensä. Laineella ja Aholla vielä vähän matkaa samaan saavutukseen.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
On se Pillu vain ollut yksi parhaista Leijonista koko kisoissa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Joka vuosi ihmettelen Pihlströmin valintaa. Joka vuosi olen väärässä. Koska mä opin?
 

pancor

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, New Orleans Saints, Україна
3.erässä roiskitaan ja panikoidaan?
Enemmän tuo omiin silmiini näytti siltä, ettei tehty yhtään enempää, kuin oli pakko ja säästeltiin energiaa jatkoa varten. Kyllä mulle kelpaisi sama tässäkin pelissä.
 

Niksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tiedät sen paremmin. Vai tiedätkö sittenkään?

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Slovakit pelkää Sarosta ja vetää metrikaupalla ohi.
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tämä, täysin väärin tehty maali. Olisi pitänyt hylätä kun pillu edes yrittänyt vaan kiekko meni vahingossa maaliin.

No ei mutta näkee vaan syyn miksi kyseiset kaverit ei tee kauheasti urallaan maaleja, vaan ovat niitä alempien kenttien pelaajia. Mutta totta joo eihän näistä nyt auta keskustella..
 

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Kari Jalonen on suomen maajoukkueen historian surkein valmentaja. Ei kyllä tule ikävä.
Kaikki tämä siksi, että Pulu ei pelaa? Aika väkevästi Narri leirissä tuomitaan Jalosta vaikka kiakki pelit on voitettu. Tosin ois pitäny voittaa vähintää 20 maalilla.
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Mertaranta se jaksaa jakaa väärää faktaa Juraj Mikusista ja TPS-kytköksestä. Se on se toinen Juraj Mikus, joka Tepsissä oli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Koivu typerä jäähy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös