Kumma jos Rantanen ei pääse nelosketjua ylemmäs näissä kisoissa. Miten helvetissä tuollaista sälliä on pidetty katsomossa? Vähän tuntuu, että Suomen pahin vastustaja on näissä kisoissa itse Kari Jalonen.Kumma jos Rantanen ei saa kunnon näyttöpaikkaa ens kaudella Coloradossa.
No vaikka Pyörälä kevään paha vastustaja oli niin kuitenkin mun mielestä hyvä valinta tähän pumppuun.Niin no, onhan se Pyöräläkin kuulemma Spede. :)
Olisi kyllä ihan mielenkiintoinen kokeilu, mutta ei tule tapahtumaan. Ei Kojon aikana.Toivottavasti Kojo kokeilee kolmannessa erässä Rantasta ykkösketjussa. Jussi on ollut täysi turhake jälleen kerran.
Jep. Vois hieman paremmin hoitaa katsomo-roolinsakin.Hyvä erä Suomelta. Tai noh Pulu oli ihan paska.
Niin siis Pyörälän lempinimi on Spede, en tiiiä tiesitkö :DNo vaikka Pyörälä kevään paha vastustaja oli niin kuitenkin mun mielestä hyvä valinta tähän pumppuun.
Ennen kisoja jo olin tyytyväinen tämän profiilipelaajan valintaan.
Draper ja Maltby oli vuosikaudet kiviä kengässä, Vi*** kun ne raastoi kun riivinraudat.
A-ryhmää mutta väärässä joukkueessa.
Mielestäni Rantanen oli suhteellisen heikko harjoitusotteluissa siksi varmaan poppareilla. Nyt tosin pelaa paljon paremmin.Kumma jos Rantanen ei pääse nelosketjua ylemmäs näissä kisoissa. Miten helvetissä tuollaista sälliä on pidetty katsomossa? Vähän tuntuu, että Suomen pahin vastustaja on näissä kisoissa itse Kari Jalonen.
Hauskaa, että tajusit sen vitsin siinä, sitä ei vaan pitänyt sanoa ääneen.Riippuu siitä, ketä Leon katsoo. Selvänäkijä Leon kyllä on.
Saroksella on varmasti jonkinlainen ennätys jo? 160 minuuttia pelattu maajoukkuepaidassa mm-kisoja eikä maaliakaan päästetty.
tuntuu, että Suomen pahin vastustaja on näissä kisoissa itse Kari Jalonen.
Sallinen ollut kyllä Suomen heikoin tänään hyökkääjistä.