Su 13.3.2016 Sport - TPS (neljännesvälierien 2. ottelu)

  • 6 745
  • 40
Suosikkijoukkue
TPS
Parempi voitti eilen. Samoin tänäänkin. Radiosta kuultuna Sport painoi eilistä kovempaa ja paremmin päälle, mutta TPS teki tarvittavan, oli tehokkaampi, oli rauhallisempi ja ansaitsi sekä tänään voiton että sarjasta jatkopaikan. Kiitos hyvistä väännöistä vaasalaiskirjoittajakollegoille - ja hyvää kesälomaa!
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Melko kliininenkin voitto Tepsiltä, vaikka siellä Sportilla oli täydet saumat kääntää peli ja sarjan momentum itselleen. Lassila oli hyvä, mutta ei maaginen, se riitti nyt. Sportilta puuttui kokemusta selkeästi ja intoa oli enemmän kuin järkeä, mikä näkyi varsinkin eilisessä, mutta myös tässäkin pelissä. Loppujen lopuksi aika selvä peli mitä pidemmälle tämä minisarja eteni. Tämä ottelu kuvasti juuri joukkueiden eroja. Sport oli yllätysvalmis, mutta TPS kuitenkin joukkueena joka osa-alueella laadukkaampi.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin tuota @stairox otitko talteen? Täytyy myöntää, että aliarvioin hieman Spåraa kun ennustin heidän jäävän yhteen maaliin. Hyvä sarja kaikin puolin. Tunnetta oli paljon ja ai että mä rakastan Pikkaraista. Pääsi tänään koko Vaasan ihon alle.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Onnittelut Tepsille seuraaviin peleihin. Oli vahvempi joukkue ja ihmehän se olisikin jos ihan tasapäisesti pelattais, kun noita budjetteja vertaa.

Sportilla oli tänään jopa ihan rehdit mahkut, mutta TPS käytti kyllä omat paikkansa tehokkaasti. Harmittaa vietävästi tuo Sportin luokaton YV joka ei ole toiminut millään tasolla koko kaudella varsinkaan pakkopelnä. Tänäänkin niin monta kertaa pääsi "kokeilemaan" mutta ei siinä ole mitään ideaa eikä vaaraa ja kiekko liikkuu aivan liian hitaasti.

Tuo jos olisi edes välttävässä kuosissa olisi ottelusarjaa satu jännittää mahdollisesti oikeasti joka pelissä loppuun asti.
 

lautamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itäsuomalainen jääkiekko.
En ota muuten kantaa peliin ja sen tasoon, mutta on kysyttävä, että mikäköhän on TPS.n kuntoharjoittelun taso?
Varsinkin tänään miehet liikkuivat kuin kyntöruunat, eikä kyllä voi kovin pitkää taivalta tuolla luistelulla turkulaisille ennustaa.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Lopputulos 1-5 ja TPS pääsee keskittymään oikeisiin pudotuspeleihin.

Aika liki meni veikkaus. Tänään Sporitin peli oli sentään paremman näköistä mitä eilen. Kaikesta huolimatta TPS näytti kyllä olevansa huomattavasti väkevämpi joukkue näissä väännöissä ja jatkoi ansaitusti seuraavalle kierrokselle. Niille jotka epäilevät turkulaisten joutuvan seuraavalla kierroksella mankeliin niin en olisi niin varma.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
En ota muuten kantaa peliin ja sen tasoon, mutta on kysyttävä, että mikäköhän on TPS.n kuntoharjoittelun taso?
Varsinkin tänään miehet liikkuivat kuin kyntöruunat, eikä kyllä voi kovin pitkää taivalta tuolla luistelulla turkulaisille ennustaa.

Mäkään ei ota sen kummemmin kantaa, mutta mä olisin Tepsinä enemmän huolissaan tosta maalivahtitilanteesta jatkoa ajatellen. Veikkaan että tie nousee pystyyn kohtuu nopeasti juuri tämän vuoksi, vaikka muuten joukkue pelaa täysin eri tasolla mitä runkkareissa.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mäkään ei ota sen kummemmin kantaa, mutta mä olisin Tepsinä enemmän huolissaan tosta maalivahtitilanteesta jatkoa ajatellen. Veikkaan että tie nousee pystyyn kohtuu nopeasti juuri tämän vuoksi, vaikka muuten joukkue pelaa täysin eri tasolla mitä runkkareissa.

No en mä laittaisi näitä Sportin maaleja Lassilan piikkiin. Tänäänkin ekassa maalissa oma pakki potkaisi mailan samalla hetkellä pois, kun kiekko tuli kohti maalia. Toinen maali taas läpiajosta.
 

traktor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, VPS ja Suomen maajoukkueet
Parempi voitti ja jatkoon. Hieno peli Vaasassa, loistava tunnelma. Ensivuonna sitten näitä lisää. Tsemppiä TPS:lle jatkoon.
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
No en mä laittaisi näitä Sportin maaleja Lassilan piikkiin. Tänäänkin ekassa maalissa oma pakki potkaisi mailan samalla hetkellä pois, kun kiekko tuli kohti maalia. Toinen maali taas läpiajosta.

En mä tässä puhu pelkästään Sport peleistä.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Tänään nähtiin jo väkevämpi kotijoukkue ja peli oli parempaa versus eka matsi, mutta ei rittänyt. Tepsi oli kliininen maalipaikoissaan etenkin 1. erässä ja kokeneiden sotaratsujen johdolla klaarasi voiton itselleen. Avauserä oli varsin viihdyttävää pleijarilätkää ja kaukalossa (sekä vaihtoaitioiden puolella) roiskui, tokaan erään tunne hieman laantui. Sportilla oli toki tänään omat paikkansa, mutta ei näitä onnistunut hyödyntämään. Kuitenkin hieman alkoi näyttää myös siltä, ettei usko ja bensakaan enää riitä. Tepsi ansaitsi voittonsa tänään ja onnittelut Turkuun jatkopaikasta!

Kärppiä vastaan en jaksa millään uskoa että Tepsillä rahkeet riittää.. Vaatii ainakin Lassilalta tasoa luokkaa maaginen. Mutta näyttäkää toki, että olen väärässä. Mun puolesta saisi vaikka TPS painella tuosta parista jatkoon.

Ps. Bertrand oli meidän parhaita pelaajia tässä minisarjassa ja kaveri kävi erikseen heiluttelemassa päädylle matsin jälkeen merkkinä siitä, että se oli tässä. Viimeinen sinetti siis sille, että ei meillä jatka.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Taistelu on tauonnut. TPS oli parempi. Todella taitavat ja tehokkaat hyökkääjät, joille riittää se yksi paikka. Tallinderin kokemus, Pikkaraisen veemäinen, mutta oman joukkueen kannalta oikeanlainen kuumennus, joka vie vastustajan fokuksen hieman sivuun. Kapteeni Kallio puhui nuoremmat tuomarit sekaisin. Näinhän se pitääkin mennä, jos Favorin ja kumpp. antaa siimaa.
Hieman voisi purnata toisen pelin ekan erän tuomioista, mutta peli ei ratkennut noihin vihellyksiin. Kolmannessa erässä oli ihan tarpeeksi paikkoja tasoittaa peli, mutta kun ei vaan taidot riittäneet edes kärkiäijillä.
Kallio, Perrin, Spina, Tallinder vs. Bertrand, Vänttinen, Leskinen, Da Costa… ei nyt vaan paukut ihan riittäneet. Järvistä pidän edelleen parempana kuin Lassila.
Viime vuonna Sport 14. Tällä kaudella 10. Eteenpäin on menty.
Upea loppu: vaikka turpaan tulee, niin koko halli antaa suosionosoitukset seisaaltaan joukkueelle. Bertrandilta haikeat jäähyväiset: nyt se on varmaa, että lähtee. Kaunis lopetus kaudelle, ei kai tästä voi edes turkulaiset olla eri mieltä.
Kaikkea hyvää Tepsille. Teillä on taitava hyökkäys. Puolustus.. no jaa...Lassila saa kyllä parantaa paljon, jos meinaatte vielä kairata Kärpistä neljä voittoa…
Onnea matkaan!
 

Doug93

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Idänpään Toive, Romford Raiders
Tepsi oli parempi, mutta niin hyvänen aika pitikin olla tuolla rosterilla. Ei poista mitään siitä, että Sportin kausi meni yli kaikkien odotusten. Hatun nosto Vaasan suuntaan !
 

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Niin tuota @stairox otitko talteen? Täytyy myöntää, että aliarvioin hieman Spåraa kun ennustin heidän jäävän yhteen maaliin. Hyvä sarja kaikin puolin. Tunnetta oli paljon ja ai että mä rakastan Pikkaraista. Pääsi tänään koko Vaasan ihon alle.
Juu otin talteen, mutta Sport ei valitettavasti onnistunut tässä sarjassa. Nyt lomille.
 

infidel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Royals Up! #Pukkaparty
Parempi voitti ja meni jatkoon, ei kahta sanaa.
Hieman silti olen pettynyt Sportin otteisiin näissä kahdessa pelissä. Taisi olla kuitenkin Tepsun hyvyyttä.
Onnea TPS, meillä alkoi ansaittu kesäloma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös