Su 13.3.2016 Otteluseuranta (Liiga)

  • 62 231
  • 648

castorpollux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spårt, VPS, Wasa Royals, Suomen maajoukkueet
Ei minua kiinnosta Tomek Valtosen peluutus pätkääkään. Eikä se tule minua harmittamaan tänään, jos TPS voittaa. Vaasalainen toverisi vain toivoi että meitä turkulaisiakin vituttaa pelin jälkeen vaikka voittaisimme. Mitä sillä siis tarkoitettiin? En keksi montaakaan vastausta.

Ja kun siihen lisataan, ettet halua avata asiaa itselles edes vaikka siina autetaan - kertooko se nyt enemman sinusta vai jostain vaasalaisesta? Kuten sanoin, sen perusteella, mita olen niihin keskusteluihin osallistunut ja niita lukenut, uskon vahvasti ettei kyse ole mistaan "noudoista". Mutta ei kukaan ulkopuolinen kenenkaan paata kaanna, eli se miten sina uskot on tietenkin sinun paatetavissasi. En usko etta sen tulisikaan harmittaa.

Topseleiden kokemus on ollut Spåralle myrkkya molempina paivina.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
JJJJEEEEEEEESSS! Tämä sarja on ohi! Vaasa hiljennetty! Makkosen Jussi!
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Pikkarainen ei sitten viitsinyt itse vetää tyhjiin. Tuskinpa mitään ylilyöntejä tulee kun sarja loppuu
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
HYVÄÄ KESÄLOMAA SPORTTTTT!!!!!!!!!!

Tomekki kaskytti Koskirantaa kostamaan Malmivaaralle ja Koskirantahan kuittas 1-0. Viddu etta toi topselijengi pannaan tanan junan alle.
 

Quagmire

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, SoJy
Se ol siinä! Matka jatkuu kohti Oulua! Peukkua Vaasaan, hienon kauden pelasitte!
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
se on sitten siinä, elämä on.
enskaudella sitten.
 

Waqu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Dallas Stars
Tästäkö sitten Sport koko kauden tappeli, että pääsisi kymppisijalta ottamaan pari kertaa tepsiltä köniin?

Tuo on jo varsin hyvä saavutus toisella liigakaudella tällä visiitillä. Toki taakse jäi hädintuskin mestis-tasoinen Blues, umpisurkea HPK, ensimmäistä kautta pelaava KooKoo, mutta joka tapauksessa hyvä suoritus.
5 joukkuetta ei päässyt näihinkään, vaikka materiaalilla Ilves ja Ässät oli Sportia edellä paperilla.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Jes, TPS pääsee oikeisiin pudotuspeleihin. Wuhuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös