Niin, varsinkin ulosajo tilanteet tarkistukseen ettei heitetä väärin perustein ukkoa ulos.Joo. Ehdottomasti lisää videotarkistuksia.
Discovery+On tää maailma kyllä muuttunut. Kolme vuotta asuttu tässä, eikä vieläkään ole antennijohtoa telkkarissa.
Näkyykö tuo TV5 jonkun suoratoistopalvelun kautta?
Nyt löytyi. Kiitos!Live -> kanavat ja sieltä pitäisi löytyä myös TV5.
Youtubesta näkyy myös streamina.On tää maailma kyllä muuttunut. Kolme vuotta asuttu tässä, eikä vieläkään ole antennijohtoa telkkarissa.
Näkyykö tuo TV5 jonkun suoratoistopalvelun kautta?
Siinä isossa nostossa heti etusivulla on Suomi-selostusJa discoveryllä pitää valita joko lakoninen englanninkielinen selostus tai italiano, joita edes vähän alusta kiinnostaa.
Mikä vittu siinä on, etteivät saa vaikka sitä TV5:n raitaa.
Näin se taitaa olla. Siinä voi sitten tulla tällaisia tuomareille hiukan kiusallisia tilanteita. Nyt käytännössä joutuivat videolta katsomaan, heitetäänkö Aaltonen pihalle poikittaisen mailan ottamisesta selkäänsä.Taitaa olla aika tarkkaan määritelty ne asiat mitä videoilta saa katsoa ja mitä tuomioita tehdä. Videoilta sattumalta bongatun uuden rikkeen tuomitseminen ei taida olla tällainen.
Onko joku virallinen kanava kuten vaikka nuorten kisoissa? Miksi en löydä? Tosin ihan jees tuo englanninkielinenkin striimi vaikkei mitään erota.Youtubesta näkyy myös streamina.
Heikki Silvennoinen ja Timo Kahilainen.Kuka on kirjoittanut Oskarin kysymykset tänää?
En ainakaan itse löytänyt virallista kanavaa.Onko joku virallinen kanava kuten vaikka nuorten kisoissa? Miksi en löydä? Tosin ihan jees tuo englanninkielinenkin striimi vaikkei mitään erota.
Voihan radioselostuksen yhdistää TV kuvaan. Voisi olla paras ratkaisu.YLE Puhe pelkällä radiollaan vie tätä TV5:en tuotantoa. Olen tosissani.
Kiinalaiset säännöt tekevät olympialaisista entistä mielenkiintoisemmat.Alan päästä sisään tähän Olympia-formaattiin. Ihan kivaa ja väärät tuomiot aina lisää tunnetta. Ja varuillaan joutuu kaikki olee ettei tule jotain ex-tempore-pidätyksiä.
Joo johtunee siitä kun Discovery on ostanut kaikki oikeudet koko Euroopassa.En ainakaan itse löytänyt virallista kanavaa.