Su 12.5.2019 Otteluseuranta (3. kisapäivä)

  • 16 297
  • 224

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Nonniin. Eilisen pelin haastosta valittaneet nimimerkit voisi kaivautua esiin ja katsoa tuon Tanskan haastaman tilanteen ja sisäistää miksi kaikki pienetkin hipaisut kannattaa haastaa.

Edelleen olen toki sitä mieltä että tämä(kin) maali olisi pitänyt hyväksyä sekä jääkiekon että linjan mukaan. Nyt meni sitten linjakin kertaheitolla vituiksi, eikä kukaan vieläkään tiedä mitkä kontaktit kannattaa haastaa.
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Mennyt ihan älyttömäksi nuo valmentajien haastot ja tulkinnat maalivahdin häirinnästä. Tuon mallikkaampaa maskipelaamista ei ole, pysyy molarin alueen ulkopuolella ja Tanskan vahti itse tökkää räpylällä germaania.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Kuinka monen mielestä tuommoiset maalit pitäisi hylätä?

Ei yhdenkään, ei varmaan edes haaston tehneen valmentajan mielestä mutta kun tiesi että sillä saattaa pystyä tasoittamaan pelin takaisin niin kannatti koittaa.
 

Äimänkäki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvät suoritukset ja Kerttu
Jotenkin huvittavaa, kun Dahm tuossa itse työnsi räpsänsä Ehlizin selkään.

Juu ja räpyläkontakti oli jopa kolmiulotteisen alueen ulkopuolella. Mailaankin oli joku kontakti, mutta aika melkosta hylätä maali kummankaan perusteella. Edelleen - aika hankala on ketään haastamisesta syyttää kun nää tuomiot menee ihan nopalla näissäkin kekkereissä. Parempi katsoa kuin katua.
 

Laitela

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja sen vaarallinen YV, Bratislavan taika
Saakohan muuten saksalaisella pelaajalla olla pelaajanumerona numeroa 88? Ettei vain herättäis jotain Schutzstaffel-viboja?
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Tässäkin pelissä on esitetty ahnaita ja röyhkeitä nousuja
 

PlayMacher

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Rovaniemen Kiekko, HIFK, Rangers.
Anteeksi viisasteluni mutta myös tanskalaiset kuuluvat germaanisiin kansoihin joten lienee helpompi sanoa vastustajaa vaan saksalaiseksi.
Tiedän kyllä, olen muuten opiskellut germaanista filologiaa. Kutsuttakoon tanskalaisia tässä yhteydessä juuteiksi, tavallisen kansan assosiaatioita tässä kun haettiin.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kyllä tosiaan Saksan maalin hylkäys oli täysi farssi. Ruotsi myös päiväkävelee Italian kustannuksella. Voisivat nyt muutaman maalin tehdä enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös