Su 12.12.2021 Dinamo Minsk - Jokerit

  • 9 007
  • 130

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
On tää kyllä yksi hupimatsi, johon tällainen teräepisodi sopii kuin diktatuuri Valko-Venäjälle.
 

Konteksti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt oli kätisyydet hyvin ylivoimalla, mutta kiekkoa pelattiin silti vain Holmin kautta maalille. Siinä olisi Pakarinen ja Jensen vetouhkina laidoilla, näille vaan kiekkoa ja sitä kautta maalia kohti.
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla tökkii toi Amur-pelin kooste joka kolmas sekunti. Toivottavasti vaan toi erätaukokooste eikä livekuvaan vaikuttaisi

edit: jaahas, nyt pätkäs striimi kokonaan ja joutuu päivittämään koko sivun. Ei pitäis olla mun nettikään, aikasemmin ollut mitään ongelmaa nettiyhteydessä striimatessa
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mulla tökkii toi Amur-pelin kooste joka kolmas sekunti. Toivottavasti vaan toi erätaukokooste eikä livekuvaan vaikuttaisi

edit: jaahas, nyt pätkäs striimi kokonaan ja joutuu päivittämään koko sivun. Ei pitäis olla mun nettikään, aikasemmin ollut mitään ongelmaa nettiyhteydessä striimatessa
Täällä toimii ainakin ihan hyvin.
 

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Mulla tökkii toi Amur-pelin kooste joka kolmas sekunti. Toivottavasti vaan toi erätaukokooste eikä livekuvaan vaikuttaisi

edit: jaahas, nyt pätkäs striimi kokonaan ja joutuu päivittämään koko sivun. Ei pitäis olla mun nettikään, aikasemmin ollut mitään ongelmaa nettiyhteydessä striimatessa
Edellinen peli meni itellä reisille, kun tuli se discovery plus -sivuston uudistus.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lindbäck...
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Veli venäläiselle eka miinus. Olihan sähellys noin kaikin puolin ja jokaiselta.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Skeletor mitä liikuu päässäsi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös