Su 10.4.2022 TPS - Ilves

  • 33 473
  • 601

mesag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Miten Kärpät pystyi tekemään niin vähän maaleja tuon Ilveksen puolustuksen taakse. Joo, Langhamer oli todella kova siinä sarjassa, mutta eihän tuo Ilveksen puolustuspeli vakuuta lainkaan Tepsiä vastaan.
Ahokkaan pelitapaa juurrutettu koko vuosi, niin hyökkäys- ja karvauspeli on ihan erilaista vs. kun Marjamäellä oli reilu kuukausi aikaa saada edes se puolustuspeli kuntoon. Kärpissä kun sakkasi kaikki.

Huolestuttavaa, että Myrrä on toista sarjaa putkeen jäämässä taktisesti selvästi kakkoseksi. Ei hyvältä näytä.
 

Driver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Suomi, Suomalaiset NHL:ssä, V. Ze
Eiku nautin siitä ku Ipan pannu kuumuu. Ja siitä ku pääsette pronssipeliin haistelemaan jo pronssin tuoksua, mutta sitten ei kuitenkaan ihan vielä riitä KooKoota vastaan!

No, on sitä näköjään Ipakin sun ihon alle päässyt :)

Hyvää kesää!
 

Rotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Minnesota Wild, New York Rangers
Eilen ei TPS päässyt yhteenkään läpiajoon, nyt jo kaksi ja molemmista rysät.

Ei tämä toisinto eilisestä ole.

Oli siellä Rodewald eilenkin läpi. Muuten toki oli erä selvästi yksipuolisempaa mitä eilen, mutta 40min vielä jäljellä. Paljon ehtii tapahtua.
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
En ymmärrä, miksi muut kuin mouhijärveläiset dissaa Ilvestä. Itse ainakin toivon, että Ipa veisi mestaruuden. Mikäs sen hienompaa kuin nostella kannua 37 vuoden odotuksen jälkeen vieläpä uudessa hallissa. Olisi upeaa draamaa, mitä Liigaan kaivataan.
 

Aihio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tepsi tehnyt kotiläksyt hyvin. Ilveksen pakisto on paineen alla helisemässä, hyökkääjät ei ole antamassa tukea ja helppoja syöttöpaikkoja.
 

Bob Rambo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AC Oulu
Aikamoinen ensimmäinen erä. Kehnointa Ilvestä, mitä ainakaan itse olen tänä keväänä nähnyt. Jäätävän paskaa tekemistä omaan päähän, merkkausvirheitä, jalka painaa..

Toiveissa rauhoittumista toiseen erään ja Elorinteen paluu askiin. Ei tainnut pelata enää kolhun jälkeen?
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
On sitä tällä kaudella ennenki noustu 3-0 tilanteesta.
Ei mee ruutu kiinni vielä.

Toisessa erässä pystyy väsyttään vastustajaa kun on pidempi vaihtomatka.
Tähän mä laitan Ipan mahkut.

Puolustajille huolellisuutta, niin hyvä tulee.
Turkulaisilla karmee vauhti. Siis niinku karmeen iso.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
En ymmärrä, miksi muut kuin mouhijärveläiset dissaa Ilvestä.
Lähtökohtaisesti mopo moottoritiellä vituttaa kaikkia.

Hyvää säpinäähän Ilveksen uusnousukkuus uusine halleineen on Liigaan tuonut.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Toisessa erässä pystyy väsyttään vastustajaa kun on pidempi vaihtomatka.
Tähän mä laitan Ipan mahkut.
Tässä on nyt neljä erää oltu perässä luistelu- ja vääntövoimassa, niin miten ihmeessä Ilves ottaisi homman nyt yhtäkkiä hallintaan, vieläpä pidemmän vaihtomatkan toisessa erässä?
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Nurmi menee Ipan ihon alle niinku Mäenalanen konsanaan. Ai että nautin!
Siihen Mäenalasen panos jäikin sitten seitsemässä pelissä. Toki kerkesi sieltä ihon alta katselemaan parhailta paikoilta, kun Konna kuittasi Kärpät Leville.

Nihkeä 1.erä. Nyt vaan erä kerrallaan ja katsotaan mihin lopussa riittää.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Sentään yleisömäärissä Ilves on mestari!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös