Su 1.3.2009 Jokerit - Blues

  • 10 006
  • 30

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Enemmän tai vähemmän toki oli värikynää siinä että Koskisesta ei maalivahtia tulisi. Liittyy näihin poffeihin. Ei mulla ole minkäänlaista kompetenssia sitä oikeasti arvioida.

OK. Ehdottomasti asetelmia haetaan tässä vaiheessa joka saralla ja hyvä niin. Kautta ei ole enää paljoa jäljellä. Itseasiassa uskon vahvasti että jo viikon päästä IFK on lopettanut kautensa ensimmäisen liigajenginä. Siinä on sitten Maanantai aamuna kiva jutella Radio Rockin juontajien kanssa menneestä kaudesta saunasta käsin perinteiseen tyyliin.

Kossuun mä luotan.
 

molari

Jäsen
Itsekään en siitä ymmärrä yhtään mitään, joten samalla asiantuntemuksella :)

Koskista tuli seurattua playoff-mielessä kun nyt on ymmärtääkseni täysin selvä, että Blues Koskisella lähtee. Itselleni jäi vaikutelma siitä, että Koskinen pyrkii oikeastaan vain peittämään.

Enemmän tai vähemmän toki oli värikynää siinä että Koskisesta ei maalivahtia tulisi. Liittyy näihin poffeihin. Ei mulla ole minkäänlaista kompetenssia sitä oikeasti arvioida.

Koskinen käyttää rällää - ja etenkin kilpeä - poikkeuksellisen hyvin. Kiekot jää räpylään, joka on sinänsä perusjuttu, mutta kilven käyttö poikkeuksellisen hyvää ja ohjailee kiekot sillä nurkkiin.

Esim. torstain VL-skabassa KMK nimenomaan torjui rankkareita, osin, ym. kalustolla, ei siis pelkästään peittänyt.

Mailapelaamista ei kannata kommentoida, kun sitä ei käytännössä ole.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mutta ei Koskisesta varsinaista maalivahtia oikein saa kuin SM-liigassa.

Muista tämä cobol. Asiantuntevana lätkämiehenä uskon teikäläisen myöntävän jos olet väärässä ja olen aikalailla satavarma, että parin vuoden sisään lainattu viesti voidaan kaivaa naftaliinista ja ihmetellä, että mitä oikein kävikään...

Itse pelistä voisi sanoa sen, että oli etenkin henkisesti erittäin tärkeä voitto Bluesille ja vieläpä erittäin hyvään saumaan. Nyt runkosarjan kaksi viimeistä matsia voidaan pelata suhteellisen vapautuneesti, kerätä onnistumisia ja valmistautua playoffseihin. Ihan samanlaista luottoa ei jengiin tällä hetkellä ole kuin viime kaudella, mutta ans kattoo, kaikkihan on mahdollista.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ei ole syytä mennä asioiden edelle. Ensin olisi mielestäni syytä kaivella esiin Brückler-viestit viime keväältä ja ihmetellä että miten oikein kävikään...
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Hallin kameramies oli muuten sisäistänyt erittäin hyvin sen mitä olen tässä jo jonkin aikaa jutellut, eli sen että Cheer Up Teamin nätit tytöt on se jota hallille tullaan katsomaan kun pelin taso on huonoa. En tiedä kuka kesäpoika sinne oli kameran varteen päästetty mutta sanotaanko niin että kuvakulmat oli aika mukavasti suunnattu tyttöjen hameiden alle.

Lehkonen näytti arvostelleen aika kovin sanoin Alakuloisten saamaa rankkaria ja piti vihellystä lähinnä naurettavana. No sitä samaa sanoin itse eilen.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Lehkonen näytti arvostelleen aika kovin sanoin Alakuloisten saamaa rankkaria ja piti vihellystä lähinnä naurettavana. No sitä samaa sanoin itse eilen.
No, olisihan tuosta Kauppisen huitomisesta mikä on esim Nelosen videosta selkeästi nähtävissä voinut myös sen 2 minuutin jäähyn antaa. Bluesin 5 vs 3 - ylivoiman tehot tietäen se olisi kieltämättä varmaan sopinut paremmin Lehkoselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös