hmm olen hämmentynyt, tätäkö sitä odotti kuin kuuta nousevaa monta monituista vuotta?
Nyt kun olen pelannut peliä pari tuntia ja aion vielä pelailla seuraavatkin 5-10 tuntia niin vaikutelma on kuitenkin, valitettavasti, negatiivinen.
Edistystä aiempiin versioihin ei tunnu olevan.
Alusten rakentaminen, taistelut, planeettojen hallinta...kaikki tuntuvat jotenkin nihkeiltä, joko AI hoitaa kaiken päin ..tua tai sitten itse pitää nysvätä jokaikinen vipu oikeaan asentoon(mikäs siinä niin kauan kuin valtakunta pysyy muutamassa planeetassa).
Olen sanaton, positiivisia asioita on mutta toisaalta mitään suurta ja mullistavaa verrattuna Moo2:seen ei mielestäni ole...oikeasti pistää miettimään miten tämän pelin kehittämiseen on käytetty vuosia. Rotujen eroista on vaikea sanoa mitään näin lyhyen pelailun jälkeen mutta jotenkin kaikki tuntuu tulevan kuin apteekin hyllyltä, ennen sitä odotti orgastisessa fiiliksessä että saisi uuden Mauler Devicen tms. "keksittyä"...
toivottavasti tämä on vain liian suurten odotusten aiheuttamaa depressiota ja peli oikeasti on hyvä. Tällä hetkellä tosin en koe sitä samaa "vielä yksi vuoro" fiilistä mikä näissä peleissä on kaikista tärkeintä.
Äh, huomenna kattavampaa kerrontaa...tai sitten ei.