Mainos

Strategiapelit

• 4 636
  • 58

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
varjo, mistä varetit, suomalaisessa kerrottiin ilmestymispäiväksi 13.3. anttilassa ei ollut eikä prismassa :)

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
vilpertti:

waretus on syntiä, en minä sellaista harrasta...
Mitäs pilasivat joululomani viivyttämällä julkaisua...

Ja ei taida olla JA:n linjan mukaista mainostaa täysin laillisen tavaranhankintatavan menetelmiä.
Ja muistaakseni sinullahan ei ollut pääsyä ulos koulun verkosta joten odottele nyt vain, itsehän juuri tuplaklikkasin daemon toolsin ikonia...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Taidan odottaa itse sinne 13.3. asti... En halua joutua helkuttiin, jossa Phil, riittämättömän valon ruhtinas ohjastaa minua talikolla...

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
vilpertti:

mikä ..tun talikko? siis etkö sä tahvo osaa edes lukea varsin yksinkertaisesti piirrettyjä sarjiksia...

Philillä on lusikka.

mutta ihan vapaasti, tekisihän tuo odottaminen ihan hyvää tentteihin lukemista ajatellen mutta toisaalta kädet syyhyävät kovasti. Alkudemo näytti ihan siistiltä samaa meininkiä kuin Moo1:sessä.

Eniten ottaa päähän että mun lemppariroduista, Psiloneista ja darlockeista on tehty ihan typerän näköisiä (tosin D:n suhteen tämä muutos tehtiin jo oikeastaan MOO2:sessa).
Paitsi että suurin vääryys taitaa olla se että Darlockit on jätetty kolmosesta kokonaan pois, ainakaan en löytänyt niitä mistään "alavalikosta".

Pelistä jäi alkuklikkailun jälkeen varsin ristiriitainen fiilis, toisaalta peli näyttää MOO1:seltä mutta sitten taas runsas valikkojen määrä tuo mieleen MOO2:sen. Sekavaa...äääh tänään illemmalla pitää aloittaa paneutuminen.

Viimeksi muokattu:

Erkenholt

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TUTO, AIK
Raportoikaahan jahka saatte MOO 3:n käsiinne. Alkuperäinen Moo killuu myös, allekirjoittaneen muistoissa eräänä kaikkien aikojen parhaista strategiapeleistä. Kakkonen ei oikein kolahtanut. Ei se huono ollut, mutta jotenkin se tutntui kertovan samaa tarinaa kuin osa yksi.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti varjo
vilpertti:

mikä ..tun talikko? siis etkö sä tahvo osaa edes lukea varsin yksinkertaisesti piirrettyjä sarjiksia...
Huomasit, testasinpahan vaan... ;)

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
hmm olen hämmentynyt, tätäkö sitä odotti kuin kuuta nousevaa monta monituista vuotta?

Nyt kun olen pelannut peliä pari tuntia ja aion vielä pelailla seuraavatkin 5-10 tuntia niin vaikutelma on kuitenkin, valitettavasti, negatiivinen.
Edistystä aiempiin versioihin ei tunnu olevan.
Alusten rakentaminen, taistelut, planeettojen hallinta...kaikki tuntuvat jotenkin nihkeiltä, joko AI hoitaa kaiken päin ..tua tai sitten itse pitää nysvätä jokaikinen vipu oikeaan asentoon(mikäs siinä niin kauan kuin valtakunta pysyy muutamassa planeetassa).

Olen sanaton, positiivisia asioita on mutta toisaalta mitään suurta ja mullistavaa verrattuna Moo2:seen ei mielestäni ole...oikeasti pistää miettimään miten tämän pelin kehittämiseen on käytetty vuosia. Rotujen eroista on vaikea sanoa mitään näin lyhyen pelailun jälkeen mutta jotenkin kaikki tuntuu tulevan kuin apteekin hyllyltä, ennen sitä odotti orgastisessa fiiliksessä että saisi uuden Mauler Devicen tms. "keksittyä"...

toivottavasti tämä on vain liian suurten odotusten aiheuttamaa depressiota ja peli oikeasti on hyvä. Tällä hetkellä tosin en koe sitä samaa "vielä yksi vuoro" fiilistä mikä näissä peleissä on kaikista tärkeintä.

Äh, huomenna kattavampaa kerrontaa...tai sitten ei.

Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Moo3 HUOMENNA 28.02.

Eli kaikki huomenna ostoksille ja tuo MASTER OF ORION 3 mukaan. Näyttää aivan saatana hyvältä. Keskustan stockan peliosastolla pelaavat sitä täyttä häkää.

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Re: Moo3 HUOMENNA 28.02.

Viestin lähetti Another HAB
Eli kaikki huomenna ostoksille ja tuo MASTER OF ORION 3 mukaan. Näyttää aivan saatana hyvältä. Keskustan stockan peliosastolla pelaavat sitä täyttä häkää.

Mitkä ovat kokemukset pelimiehillä? Onko peli ostamisen väärti?
Itse olen jauhanut civ3 todella paljon, mutta orioneita en ikinä.

Pelit lehdessä sai jotain 84p ja lievää pettyneisyyttä syssyiseen hypetykseen nähden. Sanoipa toimittaja että jos ei ole ennen pelannut ei kannattaisi aloittaa tästä.

Eli saako strategiapelien ystävä orion 3:sta kaverin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy