Strömberg Suomeen, mihin seuraan?

  • 5 882
  • 41

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Taisipa ainakin Blues tippua pois laskuista jos siirrot Kakko&Laitinen toteutuvat.Lienee siksi että Ströba mielletään yhdeksi perusjokeriksi mutta ajatus Ströbasta Bluesin paidassa ei oikein kyllä innosta...
 

Juha Salminen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuulemma Ströbällä on motivaation puutetta jumbo-Churissa. Klaus Zagg (Blickin toimittaja) arvosteli Kiekkolehdessä Ströbää melko kovin sanoin. Jossain Veikkaajassa hän puolestaan totesi, että menee joko Davosiin (joka on kiinnostunut ja jossa Ströbä pelasi Spengler Cupissa) tai lähtee Suomeen.

Mielestäni hän on niin läpeensä narri ettei kannata muualla kuin Jokereissa pelatakkaan.

Belenokselle: Mitä järkeä on tempaista paita kattoon vain sen takia, että saa tuittuilla jonkun toisen seuran osaomistajalle?
 

meisinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän se Matikainen tee taas loistavan värväyksen ja pestaa Strömbergin HIFK:hon! Matikainen jatkaa siitä mihin viime syksynä jäi!

Eikös Strömberg jo tuossa syksyllä ollut katselemassa HIFK:n johdon kanssa jotain HIFK:n peliä ja jo silloin uumoiltiin, että hän olisi tulossa HIFK:hon?! Näin muistan ainakin jossain nähneeni kuvas jossa Ströba ja joku "isoherra" katselivat peliä?!

Uskon, että tässä tapauksessa hinta-laatusuhde ei ole kohdallaan. Tähän perään heitän vielä kysymyksen: Mitenkäs Kari Martikainen on pelaillut siellä Sveitsissä vai missä nykyään pelaakaan?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Luulen, että joku seura tekee kimppahankinnan Strömberg + Törmänen ensi kaudeksi. Oulu tai alempi länsirannikko...
 

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Viestin lähetti JHag
Luulen, että joku seura tekee kimppahankinnan Strömberg + Törmänen ensi kaudeksi. Oulu tai alempi länsirannikko...

Häh? Miten olet tähän tulokseen päätynyt? Vaikka Törmänen on ollut mielestäni huono tällä kaudella niin jotenkin näiden kahden ikonin pelaaminen jossain muualla kuin Jokereissa sattuu. Alkaessani kannattaa Jokereita Ana ja Rölli olivat nuoria poikia ja nyt se, että he eivät pelaisi meillä vaan jossain muualla olisi mielestäni katastrofi..

Tätä kait se nyky lätkä on ... sniff ...
 

ohittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Blues
Vaikea ennakoida mihin seuraan Strömberg siirtyy. Jokerit olisi kai yksi vaihtoehto, mutta kai BLueskin on pelaajan perässä. Mahtuisiko Tapparaan?
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Luulen, että joku seura tekee kimppahankinnan Strömberg + Törmänen ensi kaudeksi. Oulu tai alempi länsirannikko...

Älä prkkele puhu avoimessa foorumissa tuommoisia. Käy vielä niin että meillä pelaa ens kaudella tuo voimakaksikko. En millään kestäisi jos saataisiin lisää ex-narri b-luokan vahvistuksia... pelaajia on muuallakin kuin aikaisemmin sm-liigaa pelanneissa. Jotenkin vaan näyttää siltä että meillä tuo scouttaus ei todellakaan toimi. Ales Kotalikissa tosin olisi ollut sitä jotain, mutta sillehän Pena ei voinut mitään että tämä(kin) kala ui haavista.
 

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
www.eurohockey.net

...ehdottelee Strömbergiä Luulajaan ja sama tilanne on Petri Variksen kohdalla. Tosin kummatkaan eivät kuulu ainakaan vielä "confirmed"-kategoriaan.
 

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti JHag
Luulen, että joku seura tekee kimppahankinnan Strömberg + Törmänen ensi kaudeksi. Oulu tai alempi länsirannikko...

Ei saa peloitella kesään valmistautuvia Länsirannikon asukkaita. Pysyisivät nyt molemmat vain Pääkaupunkiseudulla.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti ohittamaton
Mahtuisiko Tapparaan?

Ei mahdu, saa mennä minun puolestani Luulajaan.
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Must vähä tuntuu et Ströbä menee jokereihin. Tekee yhden maalin ja sekin jatkoajalla ekassa pelissä hifkiä vastaan. Sit tottakai -25, eli ratsastaa loppu kauden yhden maalin maineella.
 

Raimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ilves hakee vielä yhtä kiekollista puolustajaa. Strömberg on ihan hyvä kiekollisena, mutta liian kallis varmaan. En tiedä sitten missä kunnossa Strömberg nykyään on!?
 

Karde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LA Kings
Kyllähän röllin voisi ottaa takaisin Jokereihin ihan vaan nostalgiankin takia. Toivottavasti mies nyt ei ainakaan IFK:hon mene. Strömberg on itse todennut, että mieluisin seura Suomessa olisi Jokerit.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Karde
Kyllähän röllin voisi ottaa takaisin Jokereihin ihan vaan nostalgiankin takia. Toivottavasti mies nyt ei ainakaan IFK:hon mene. Strömberg on itse todennut, että mieluisin seura Suomessa olisi Jokerit.


Sinne ilmalaan römperi sopiikin kuin muna leikkuriin. Toi viimeinen lause tietysti saattaisi olla samaa skeidaa kuin pänhämin "ikusesti esbålainen" ja tåånin/holtarin "muita kun jyypi ei ooo" jne., eikö? Naivius on sinänsä kunnioitettavaa mutta sinisilmäinen tyhmyys on jo säälittävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös