No niin, ensimmäinen osio tuli visailtua ja nyt toisen kimppuun.
Pistetilanne näyttää seuraavalta:
E: 38 p.
Sistis: 26 p.
Korkki: 24 p.
Jermu: 23 p.
Everton: 22 p.
Miguel: 22 p.
Teemu 73: 22 p.
Eino_Mies: 20 p.
Punasydän: 18 p.
Roku: 18 p.
PV: 16 p.
Boomhauer: 15 p.
Kolmas Johannes: 15 p.
Qaz: 15 p.
Lyrinna: 13 p.
MiikaL: 11 p.
Moto: 10 p.
Toisen osion kysymykset ovat seuraavanlaiset:
1. Ja kaiken mitä mä sain ja koin, mä annoin sulle ja sä valehdellen vannoit rakkauttas mulle?
2. Vasen jalkasi hakkaa rytmissä musiikin, valot eivät vain loista kasvoille sankarin?
3. Mä seuraan katseellain ,kun sä kuljet poikki tän huoneen, tää tuntuu kuin perhonen vatsassain ois?
4. Käy kelloni jo puoltayötä, kadut hiljenevät aamun myötä, valvoo kuu ja tahdon sinut unohtaa?
5. Heli tahtoo tietää mihin viime yönä oikein katosin?
6. Yön pimeydessä mietin mihin painan pään, kun katson ympärille vain varjoja mä nään. Sieltä se saapuu ja vie mut mennessään, tuo valo kaunis, jonka aina unessa mä nään?
7. Pärskeen takaa näin, sinun hahmos yllättäin, sä nousit rantaan nauraen?
8. Syksy saapuu ja kuukin tanssii kasvoillasi kylmää tanssiaan, lähtisitkö todellakin kanssani tänä yönä taivaan ostamaan?
9. He was the fire, restless and wild, and you were like a moth to that flame?
10. I will phone your mother and ask her, if I can marry you?
11. Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet, jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet?
12. Näistä öistä voimani mä saan, sen minkä kruunu vaatii, ja markkinoilla tarvitaan?
13. Minä panin ikkunaan pahvisuojan, että edes jossakin lämmin ois?
14. Siel on tupakat ja tikkuaski, lompakko on housun taskussa?
15. Eihän elämä paljoa antanut, sateenkaari päättyi nakkikioskille, ravintolan pöytään oksentaville naurettiin?
16. Kurvista pääsis keskustaan, sieltä takaisin pohjolaan, mut kuinka voisin uskaltaa, kun en tohdi ulos ovestanikaa?
17. Tahtoisin näyttää sulle auringon, kantaa sut pois taakse mustan verhon, sun täytyy vaan irrottaa, viedä sut pois tahtoisin?
18. Keräämme bonuksia, se kannattaa kyllä, lauantai-iltana käymme alueella, lapsilta kielletyllä?
19. Joka aamu sen luen tarkaan, mut vieläkään en ymmärrä, sä kertonut miks sun on mentävä?
20. Mä olen valvonut kaikki yöt, mut sulla on sun huolet sulla on sun työt?
Tälläisiä kysymyksiä tällä kertaa. Onnea ja menestystä tähänkin osioon ja eikun vastailemaan.
-Stouni-
Pistetilanne näyttää seuraavalta:
E: 38 p.
Sistis: 26 p.
Korkki: 24 p.
Jermu: 23 p.
Everton: 22 p.
Miguel: 22 p.
Teemu 73: 22 p.
Eino_Mies: 20 p.
Punasydän: 18 p.
Roku: 18 p.
PV: 16 p.
Boomhauer: 15 p.
Kolmas Johannes: 15 p.
Qaz: 15 p.
Lyrinna: 13 p.
MiikaL: 11 p.
Moto: 10 p.
Toisen osion kysymykset ovat seuraavanlaiset:
1. Ja kaiken mitä mä sain ja koin, mä annoin sulle ja sä valehdellen vannoit rakkauttas mulle?
2. Vasen jalkasi hakkaa rytmissä musiikin, valot eivät vain loista kasvoille sankarin?
3. Mä seuraan katseellain ,kun sä kuljet poikki tän huoneen, tää tuntuu kuin perhonen vatsassain ois?
4. Käy kelloni jo puoltayötä, kadut hiljenevät aamun myötä, valvoo kuu ja tahdon sinut unohtaa?
5. Heli tahtoo tietää mihin viime yönä oikein katosin?
6. Yön pimeydessä mietin mihin painan pään, kun katson ympärille vain varjoja mä nään. Sieltä se saapuu ja vie mut mennessään, tuo valo kaunis, jonka aina unessa mä nään?
7. Pärskeen takaa näin, sinun hahmos yllättäin, sä nousit rantaan nauraen?
8. Syksy saapuu ja kuukin tanssii kasvoillasi kylmää tanssiaan, lähtisitkö todellakin kanssani tänä yönä taivaan ostamaan?
9. He was the fire, restless and wild, and you were like a moth to that flame?
10. I will phone your mother and ask her, if I can marry you?
11. Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet, jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet?
12. Näistä öistä voimani mä saan, sen minkä kruunu vaatii, ja markkinoilla tarvitaan?
13. Minä panin ikkunaan pahvisuojan, että edes jossakin lämmin ois?
14. Siel on tupakat ja tikkuaski, lompakko on housun taskussa?
15. Eihän elämä paljoa antanut, sateenkaari päättyi nakkikioskille, ravintolan pöytään oksentaville naurettiin?
16. Kurvista pääsis keskustaan, sieltä takaisin pohjolaan, mut kuinka voisin uskaltaa, kun en tohdi ulos ovestanikaa?
17. Tahtoisin näyttää sulle auringon, kantaa sut pois taakse mustan verhon, sun täytyy vaan irrottaa, viedä sut pois tahtoisin?
18. Keräämme bonuksia, se kannattaa kyllä, lauantai-iltana käymme alueella, lapsilta kielletyllä?
19. Joka aamu sen luen tarkaan, mut vieläkään en ymmärrä, sä kertonut miks sun on mentävä?
20. Mä olen valvonut kaikki yöt, mut sulla on sun huolet sulla on sun työt?
Tälläisiä kysymyksiä tällä kertaa. Onnea ja menestystä tähänkin osioon ja eikun vastailemaan.
-Stouni-