Stounin musavisa 4/10

  • 1 658
  • 25

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
No niin kolme osiota arvailtu! Nytten on vuorossa neljäs, ja tilanne on seuraava:

E: 90p.
Sistis: 74p.
Korkki: 71p.
Eino_Mies: 60p.
Miguel: 60p.
Jermu: 55p.
Roku: 52p.
Teemu 73: 50p.
Everton: 49p.
Quz: 43p.
Elmeri Hautamäki: 42p.
Punasydän: 34p.
Timmi: 34p.
Boomhauer: 32p.
PV: 31p.
Lyrinna: 24p.
Moto: 24p.
Juha Salminen 19p.
Kolmas Johannes: 15p.
Manic: 14p.
MiikaL: 11p.
Iceberg: 9p.

Tuolta näyttää tilanne kolmen kierroksen jälkeen. Ja sitten neljännen kimppuun.

1. Hyvin meni meno maineen, menon takana on rakkaus, se on ikivanha se on uus?

2. Dreams burnt to ashes so many times, highest of mountains, still he climbs, ready to fly cause he just can't stay, flame burning brighter with every day?

3. Vuodet täynnä kylmää kun et oo mun luonani, ilma on kylmää kun et hengitä iholleni?

4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen?

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia?

6. Niin. Kun ensi kertaa katsoin niin sun silmäs näin. Niin. Nyt on metri maskaraa ja kaikki on kuin väärinpäin?

7. Air and space, space and time, time and faith never seem to collide, in the distance i heard you breathe?

8. Näen mimmejä kesämekoissa, ne paljain jaloin kulkee rantakadulla?

9. Ei meistä tehty filmiä, pyyhkineet eivät silmiä, ihmiset meidän luoksemme vaikka kadotimme onnemme, ei kukaan jäänyt suremaan?

10. Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää, vaik joku ei sua kestä, älä anna suutas pestä?

11. Se on kuin nousu auringon, kun annat mulle nautinnon. Mä vielä siihen voinhan luottaa?

12. Kaivon toiveiden lantin heitin siivet selkään jos mä saisin, korkealle sinut voisin lennättää?

13. Tunnetko kummaa kutinaa kuuletko maailman mutinaa, se kuiskaa vaan sun korvan taa: "nyt tai ei milloinkaan"?

14. Sateessa kuljen katuja, ja sepittelen satuja sinusta, eteiseen jätin varjon, ei haittaa vaikka kastunkin, vaik' lätäkköihin astunkin, ulos jään?

15. Vain tuska meidät herättää selvästi hetken näkemään, värit lyö mielen ikkunaan ja tunteet pikakelataan?

16. Mä muistan kuinka sinuun, päätä pahkaa rakastuin, ja kaiken unohtaen silloin suhteeseemme uin?

17. You came in with all your confidence, you swept me away off the ground, you taught me to fly?

18. Fire at will - yeah I would kill, yeah I would freeze all hell over just to get a chill, yeah I would slay - Yeah I would maim?

19. Onnemme kestää minkään emme anna estää, paljosta luovun jos saan luonain pitää sun?

20. I fire bullets out the mouth into a tire wall empires fall, others rise even higher, warfare is there to keep you scared in despair?

Tälläisiä tällä kertaa. Vastausaikaa maanataihin, kun viikonloppuna on Marski-cup! Onnea ja menestystä kierrokselle neljä!

-Stouni-

edit: säätöä, kiitos Sistis että huomasit tuon. Vastailkaa tuohon kysymykseen numero 17 ne jotka jo muihin kerkesi vastaamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1. Matti ja Teppo - Kaiken takana on nainen

4. Neljä Ruusua - Sun täytyy mennä

5. Eppu Normaali - Urheiluhullu

6. Tapani Kansa - Äidin pikkupoika

10. Jonna - Täydellinen

19. Paula Koivuniemi - Aikuinen nainen

..olipas tällä kertaa vaikeita.
 

Lyrinna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen?
Neljä Ruusua?

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia?
Ismo Alanko?

10. Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää, vaik joku ei sua kestä, älä anna suutas pestä?
Jonna - Tyytyväinen

15. Vain tuska meidät herättää selvästi hetken näkemään, värit lyö mielen ikkunaan ja tunteet pikakelataan?
Tämän oon kuullut mutta ei tuu mitään nimeä mieleen. Pistetään Apulanta sitten, kele.

Ääh, mitään en tiennyt.
 

Boomhauer

Jäsen
2. Stratovarius - Eagleheart

3. Ultra Bra?

5. Ismo Alanko?

8. Tehosekoitin - Asfaltti polttaa

10. Jonna - Tyytyväinen

14. Samuli Edelmann?

15. Apulanta - Jumala

16. Anssi Kela?

18. Lordi - Would You Love A Monsterman
 

Miguel

Jäsen
2. Dreams burnt to ashes so many times, highest of mountains, still he climbs, ready to fly cause he just can't stay, flame burning brighter with every day? -Voisikohan olla Gary Moore/Nightwish - Over The Hills And Far Away

3. Vuodet täynnä kylmää kun et oo mun luonani, ilma on kylmää kun et hengitä iholleni? -Uniklubi - Kylmää

4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen? -Neljä Ruusua - Poplaulajan vapaapäivä

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia? -Eppu Normaali - Urheiluhullu

8. Näen mimmejä kesämekoissa, ne paljain jaloin kulkee rantakadulla? -Tehosekoitin - Asfaltti polttaa

10. Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää, vaik joku ei sua kestä, älä anna suutas pestä? -Jonna - Kaikki lähtee itsestä

11. Se on kuin nousu auringon, kun annat mulle nautinnon. Mä vielä siihen voinhan luottaa? -Pitkään olen jo miettinyt, enkä millään keksi... Joku karheaääninen mies. Hep, taitaa olla Aarne Tenkanen ja Tempuntekijät - Hemaisevan seksikäs pörröpää

12. Kaivon toiveiden lantin heitin siivet selkään jos mä saisin, korkealle sinut voisin lennättää? -Neumann - Naiselleni

13. Tunnetko kummaa kutinaa kuuletko maailman mutinaa, se kuiskaa vaan sun korvan taa: "nyt tai ei milloinkaan"? -Aknestik - Jokapäivä

14. Sateessa kuljen katuja, ja sepittelen satuja sinusta, eteiseen jätin varjon, ei haittaa vaikka kastunkin, vaik' lätäkköihin astunkin, ulos jään? -Sir Elwoodin Hiljaiset Värit - ?

15. Vain tuska meidät herättää selvästi hetken näkemään, värit lyö mielen ikkunaan ja tunteet pikakelataan? -Apulanta - Viivakoodit

19. Onnemme kestää minkään emme anna estää, paljosta luovun jos saan luonain pitää sun? -Paula Koivuniemi - Aikuinen nainen


Muutama hyvin villi veikkaus joukossa. Ja taas niitä kielen päällä pyöriviä...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
1. SIG - Vuosisadan rakkaustarina
2. Stratovarius - Biisin nimeä en muista
3. Edu Kettunen - Mailien päästä
4. Neljä Ruusua - Pop-laulajan vapaapäivä
5. Eppu Normaali - Urheiluhullu
6. Jean S - Äidin pikku poika (Ei hajuakaan orginellista artistista)
7. 69 Eyes - ?
8. Tehosekoitin - Asfaltti polttaa
9. Anssi Kela - Äitillä oli menkat
10. Elastinen - Sä oot in
11. Aarne Tenkanen & Tempuntekijät - Hemaisevan seksikäs pörröpää
12. Teleks - Siivet
13. Aknestik - Jokapäivä
14. Antti Tuisku - Hei hei, mikä sulla on?
15. Apulanta - Viivakoodit
16. Arja Saijonmaa - Appelsiinipuita aavikkoon
17.
18. Hanoi Rocks - Up´Around the Bend
19. Paula Koivuniemi - Aikuinen nainen
20. Don Johnsson Big Band - Tsakan-Tsakan-Tsii-Tsii (eli siis biisin nimestä ei ole hajuakaan)


Miksi kysymystä numero 17 ei ole?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Unohtui sanoa, että tämä osio oli kyllä ylivoimaisesti hankalin tähänastisesta. Suurimmasta osasta ei meikäläisellä ollut hajuakaan. Pari englanninkielistä pätkää uskoisin yhdistäneeni oikeisiin bändeihin melko suurella todennäköisyydellä. Biisien nimistä ei ollut kyllä mitään havaintoa...
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
1) Matti ja Teppo (tai Sleepy Sleepers): Kaiken takana on nainen

5) Eppu Normaali: Urheiluhullu
6) Tapani Kansa: Äidin pikku poika

11) Aarne Tenkanen: Hemaisevan seksikäs pörröpää

Jotenkin tuttuja sanoituksia oli muutama muukin, mutta ei nyt irtoa tämän enempää...
 

qaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ottawa Senators
1. Matti ja Teppo - Kaiken takana on nainen
4. Neljä Ruusua - Poplaulajan vapaapäivä
5. Eppu Normaali - Urheiluhullu
8. Tehosekoitin - Asfaltti polttaa
10. Jonna - Tyytyväinen
19. Paula Koivuniemi - Aikuinen nainen

Noi Lontoon kieliset ei oikeen ole mun alaa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
1. Hyvin meni meno maineen, menon takana on rakkaus, se on ikivanha se on uus?
Matti ja Teppo - Kaiken takana on nainen

2. Dreams burnt to ashes so many times, highest of mountains, still he climbs, ready to fly cause he just can't stay, flame burning brighter with every day?
Ei löydy levylautaselta.

3. Vuodet täynnä kylmää kun et oo mun luonani, ilma on kylmää kun et hengitä iholleni?
Uniklubi - Kylmää

4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen?
Neljä ruusua - Poplaulajan vapaapäivä

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia?
Eppu Normaali - Urheiluhullu

6. Niin. Kun ensi kertaa katsoin niin sun silmäs näin. Niin. Nyt on metri maskaraa ja kaikki on kuin väärinpäin?
Tapani Kansa - Äidin pikku poika (MTJ-21)

7. Air and space, space and time, time and faith never seem to collide, in the distance i heard you breathe?
Syrup - Very much too syrup

8. Näen mimmejä kesämekoissa, ne paljain jaloin kulkee rantakadulla?
Tehosekoitin - Asfaltti polttaa

9. Ei meistä tehty filmiä, pyyhkineet eivät silmiä, ihmiset meidän luoksemme vaikka kadotimme onnemme, ei kukaan jäänyt suremaan?
Ei löyry.

10. Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää, vaik joku ei sua kestä, älä anna suutas pestä?
Jonna - Tyytyväinen

11. Se on kuin nousu auringon, kun annat mulle nautinnon. Mä vielä siihen voinhan luottaa?
Aarne Tenkanen - Hemaisevan seksikäs pörröpää

12. Kaivon toiveiden lantin heitin siivet selkään jos mä saisin, korkealle sinut voisin lennättää?
Aikakone - Taas saan lentää

13. Tunnetko kummaa kutinaa kuuletko maailman mutinaa, se kuiskaa vaan sun korvan taa: "nyt tai ei milloinkaan"?
Aknestik - Jokapäivä

14. Sateessa kuljen katuja, ja sepittelen satuja sinusta, eteiseen jätin varjon, ei haittaa vaikka kastunkin, vaik' lätäkköihin astunkin, ulos jään?
Tää on tätä Tuiskun poikaa. Olisiko kappaleen nimi En halua tietää?

15. Vain tuska meidät herättää selvästi hetken näkemään, värit lyö mielen ikkunaan ja tunteet pikakelataan?
Apulanta - Viivakoodit

16. Mä muistan kuinka sinuun, päätä pahkaa rakastuin, ja kaiken unohtaen silloin suhteeseemme uin?

17. You came in with all your confidence, you swept me away off the ground, you taught me to fly?
Laura Voutilainen - Addicted To You

18. Fire at will - yeah I would kill, yeah I would freeze all hell over just to get a chill, yeah I would slay - Yeah I would maim?
Lordi - Would You Love A Monsterman

19. Onnemme kestää minkään emme anna estää, paljosta luovun jos saan luonain pitää sun?
Paula Koivuniemi - Aikuinen nainen

20. I fire bullets out the mouth into a tire wall empires fall, others rise even higher, warfare is there to keep you scared in despair?
Tätä ei löydy
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
1. Matti&Teppo/Sleepy Sleepers - Kaiken takana on nainen

2. Hurriganes - Roadrunner

3. Pave Maijanen - Aiaiai

4. Neljä Ruusua - Poplaulajan vapaapäivä

5. Eppu Normaali - Urheiluhullu

6. Kolmas nainen - Tästä asti aikaa

7. Bogart Co - 24 hours

8. Popeda - Repe ja Lissu

10. Irina - Tyytyväinen

11. Aarne Tenkanen - Hemaisevan seksikäs pörröpää

12. Teleks - Siivet

13. Pelle Miljoona - Tahdon rakastella sinua

14. Juice Leskinen - Syksyn sävel

15. Apulanta - Viivakoodit

16. Dingo - Suru tahtoo sua

17. Hurriganes - Roadrunner

18. Rasmus - Chill

19. Paula Koivuniemi - Aikuinen nainen
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
1. Hyvin meni meno maineen, menon takana on rakkaus, se on ikivanha se on uus?

Sleepy Sleepers (orig. Matti & Teppo) - Kaiken takana on nainen

2. Dreams burnt to ashes so many times, highest of mountains, still he climbs, ready to fly cause he just can't stay, flame burning brighter with every day?

Tää on Stratovariusta, mutta biisin nimi ei tuu mieleen

3. Vuodet täynnä kylmää kun et oo mun luonani, ilma on kylmää kun et hengitä iholleni?

Uniklubi - kylmää

4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen?

Neljä Ruusua - poplaulajan vapaapäivä

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia?

Eppu Normaali - Urheiluhullu

6. Niin. Kun ensi kertaa katsoin niin sun silmäs näin. Niin. Nyt on metri maskaraa ja kaikki on kuin väärinpäin?

7. Air and space, space and time, time and faith never seem to collide, in the distance i heard you breathe?

8. Näen mimmejä kesämekoissa, ne paljain jaloin kulkee rantakadulla?

Popeda -

9. Ei meistä tehty filmiä, pyyhkineet eivät silmiä, ihmiset meidän luoksemme vaikka kadotimme onnemme, ei kukaan jäänyt suremaan?

10. Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää, vaik joku ei sua kestä, älä anna suutas pestä?

Naisrappari, sanotaan vaikka nyt Kana ja biisin nimi on tyytyväinen

11. Se on kuin nousu auringon, kun annat mulle nautinnon. Mä vielä siihen voinhan luottaa?

12. Kaivon toiveiden lantin heitin siivet selkään jos mä saisin, korkealle sinut voisin lennättää?

13. Tunnetko kummaa kutinaa kuuletko maailman mutinaa, se kuiskaa vaan sun korvan taa: "nyt tai ei milloinkaan"?

Aknestik - Jokapäivä

14. Sateessa kuljen katuja, ja sepittelen satuja sinusta, eteiseen jätin varjon, ei haittaa vaikka kastunkin, vaik' lätäkköihin astunkin, ulos jään?

15. Vain tuska meidät herättää selvästi hetken näkemään, värit lyö mielen ikkunaan ja tunteet pikakelataan?

Apulanta - Viivakoodit

16. Mä muistan kuinka sinuun, päätä pahkaa rakastuin, ja kaiken unohtaen silloin suhteeseemme uin?

17. You came in with all your confidence, you swept me away off the ground, you taught me to fly?

18. Fire at will - yeah I would kill, yeah I would freeze all hell over just to get a chill, yeah I would slay - Yeah I would maim?

Loordi - ekan levyn biisi jonka nimi ei tuu mieleen.

19. Onnemme kestää minkään emme anna estää, paljosta luovun jos saan luonain pitää sun?

Aikuinen nainen on biisi, taitaa olla Koivuniemen Paula joka sen laulaa

20. I fire bullets out the mouth into a tire wall empires fall, others rise even higher, warfare is there to keep you scared in despair?
 

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen?
-Neljä ruusua: Pop-laulajan vapaapäivä

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia?
-Eput: Urheiluhullu

7. Air and space, space and time, time and faith never seem to collide, in the distance i heard you breathe?
-Technicolour: Fireflies

8. Näen mimmejä kesämekoissa, ne paljain jaloin kulkee rantakadulla?
-Tehosekoitin: Asfaltti polttaa

15. Vain tuska meidät herättää selvästi hetken näkemään, värit lyö mielen ikkunaan ja tunteet pikakelataan?
-Apulanta: Viivakoodit
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen?

Neljä Ruusua - ?

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia?

Eppu Normaali - Urheiluhullu

8. Näen mimmejä kesämekoissa, ne paljain jaloin kulkee rantakadulla?

Tehosekoitin - Asfaltti polttaa

9. Ei meistä tehty filmiä, pyyhkineet eivät silmiä, ihmiset meidän luoksemme vaikka kadotimme onnemme, ei kukaan jäänyt suremaan? Lehtivihreät - Ei meitä kukaan kaipaa
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
1. Hyvin meni meno maineen, menon takana on rakkaus, se on ikivanha se on uus?
- Matti & Teppo: Kaiken takana on nainen

2. Dreams burnt to ashes so many times, highest of mountains, still he climbs, ready to fly cause he just can't stay, flame burning brighter with every day?
- Kemopetrol: African Air

3. Vuodet täynnä kylmää kun et oo mun luonani, ilma on kylmää kun et hengitä iholleni?
- Uniklubi: Kylmää

4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen?
- Neljä Ruusua: Poplaulajan Vapaapäivä

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia?
- Eppu Normaali: Urheiluhullu

7. Air and space, space and time, time and faith never seem to collide, in the distance i heard you breathe?
- Technicolor: Fireplace

8. Näen mimmejä kesämekoissa, ne paljain jaloin kulkee rantakadulla?
- Tehosekoitin: Asfaltti Polttaa

10. Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää, vaik joku ei sua kestä, älä anna suutas pestä?
- Jonna: Tyytyväinen

11. Se on kuin nousu auringon, kun annat mulle nautinnon. Mä vielä siihen voinhan luottaa?
- Matti Nykänen

12. Kaivon toiveiden lantin heitin siivet selkään jos mä saisin, korkealle sinut voisin lennättää?
- Don Huonot:

15. Vain tuska meidät herättää selvästi hetken näkemään, värit lyö mielen ikkunaan ja tunteet pikakelataan?
- Apulanta: Viivakoodit

19. Onnemme kestää minkään emme anna estää, paljosta luovun jos saan luonain pitää sun?
- Paula Koivuniemi: Aikuinen Nainen

20. I fire bullets out the mouth into a tire wall empires fall, others rise even higher, warfare is there to keep you scared in despair?
- 69 Eyes: ??
 

Manic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
1. Matti ja Teppo - Kaiken Takana On Nainen
2. HIM?
3. Uniklubi - Kylmää
4. Neljä Ruusua - Poplaulajan vapaapäivä
5. -
6. -
7. -
8. -
9. -
10. Jonna - Tyytyväinen
11. -
12. -
13. -
14. -
15. Apulanta - Viivakoodit
16. Nylon Beat?
17. -
18. -
19. Paula Koivuniemi - Aikuinen Nainen
20. -
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
1. Matti & Teppo - Kaiken takana on nainen
2. Strtovarius - Eagle Heart
3. -
4.Neljä Ruusua - Elän vain kerran
5.-
6.-
7.Techicolour - Fireflyes
8.-
9.-
10.-
12.-
13.-
14.-
15.-
16.-
17.-
18.Lordi - Would you love a monsterman
19.-
20.-
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Vastausaikaa on maanantai iltaan. Syy on yksinkertainen, koulu alkaa maanantaina ja se verottaa hiukan, ja riippuu siitä olemmeko tulossa Mikkelistä huomenna vai vasta sunnuntaina. Joten ei muuta kuin veikkailemaan ne jotka ei tähän kierrokseen ole vielä osallistuneet.

-Stouni-
 

timmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
FoPS, Kärpät, FC Parta, Kansan Syvät Rivit, Oranje
1. Hyvin meni meno maineen, menon takana on rakkaus, se on ikivanha se on uus?
Matti & Teppo - Kaiken takana on nainen

2. Dreams burnt to ashes so many times, highest of mountains, still he climbs, ready to fly cause he just can't stay, flame burning brighter with every day?
HIM - From dashes to ashes

3. Vuodet täynnä kylmää kun et oo mun luonani, ilma on kylmää kun et hengitä iholleni?
Petri Munck - Miks lähdit luotain

4. Tuhannet hahmot kaipaa ymmärrystä osakseen. Ne räjäyttää tajunnan tai ryhtyy Isä Meidän - rukoukseen?
4 Ruusua - Poplaulajan vapaapäivä

5. Elävästi muistan kuinka velttoilin silloin, nuorempana aamuin sekä päivin sekä illoin, luin Sartrea, Nietzscheä, Hegeliä, Kanttia?
Eppu Normaali - Urheiluhullu

6. Niin. Kun ensi kertaa katsoin niin sun silmäs näin. Niin. Nyt on metri maskaraa ja kaikki on kuin väärinpäin?
Tapani Kansa - Äidin pikkupoika


8. Näen mimmejä kesämekoissa, ne paljain jaloin kulkee rantakadulla?
Popeda - Pitkä kuuma kesä

9. Ei meistä tehty filmiä, pyyhkineet eivät silmiä, ihmiset meidän luoksemme vaikka kadotimme onnemme, ei kukaan jäänyt suremaan?
Kristiina Halkola - Laulu rakastamisen vaikeudesta

10. Kaikki lähtee itsestä, sua ei voi mikään estää, vaik joku ei sua kestä, älä anna suutas pestä?
Jonna - Kaikki lähtee itsestä

11. Se on kuin nousu auringon, kun annat mulle nautinnon. Mä vielä siihen voinhan luottaa?
Armi & Danny - Tahdon sulle olla hellä

12. Kaivon toiveiden lantin heitin siivet selkään jos mä saisin, korkealle sinut voisin lennättää?
Taikurimummo - Sut lennätän


13. Tunnetko kummaa kutinaa kuuletko maailman mutinaa, se kuiskaa vaan sun korvan taa: "nyt tai ei milloinkaan"?
Pelle Miljoona - Tahdon rakastella sinua


19. Onnemme kestää minkään emme anna estää, paljosta luovun jos saan luonain pitää sun?
Paula Koivuniemi - Aikuinen nainen
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viime osassa meni jokunen pinna ihan huolimattomuuden ja ajatusvirheiden vuoksi. Nyt pitää yrittää skarpata.


1. Matti ja Teppo: Kaiken takana on nainen
2. Nefative: Frozen (to ashes)
3. Kaija Koo: Kylmä ilman suo
4. Neljä Ruusua: Poplaulajan vapaapäivä
5. Eppu Normaali: Urheiluhullu (olin muuten kuullut tuon, että "Veltto eli silloin" :-)
6. Aki ja Turo:
7. Depeche Mode:
8. Popeda: Pitkä kuuma kesä
9. Anssi Kela:
10. Pikku G: Me ollaan nuoriso
11. Apulanta: Aurinkoon
12. Aikakone:
13. Egotrippi:
14. Miljoonasade:
15. Apulanta:
16. Mamba: Älä jätä minua
17. POD: alive
18. Lordi: Would you love a monsterman
19. Paula Koivuniemi: Aikuinen nainen
20. Rage against the machine:


...ei tästä nyt tainnut tulla mitään.
 

stouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Philadelphia Flyers, Liverpool FC
Ei ole, mutta kestää hetken ennen kuin saa seuraavat biisit koottua! Äläs hätäile kuitenkaa. Kyllä tässä tänään tai viimeistään perjantaina on seuraavan visan kysymykset täällä.

-Stouni
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No koitetaan...

1. Matti & Teppo - Kaiken takana on nainen
2. & 3. Ei tietoa
4. Ismo Alanko - Poplaulajan vapaapäivä
5. Eppu Normaali - Urheiluhullu
6. Tapani Kansa - Äidin pikkupoika
7. Joku suomalainen - Fireflies in the night?
8. Popeda - Pitkä kuuma kesä
9. & 10. Ei aavistustakaan
11. Aarne Tenkanen - Hemaisevan seksikäs pörröpää
12. - 17. Olipa monta liian vaikeaa
18. Lordi - Monsterman
19. Paula Koivuniemi - Aikuinen nainen
20. Ei tietoa
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kuukausi odoteltu jo jatkoa. Tuleeko sitä? Kisa on ollut todella mukava....
 

Wewe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK& Teemu Laakso
Joo, vaikka en itse näihin otakkaan osaa niin jatkoa olisi kiva tulla kun on mukava ihan omassa mielessäni näitä ratkoa. :)

Wewe
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös