STHS: Retro NHL 1979-80

  • 3 733
  • 27

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Olen perustamassa liigaa, joka aloittaa toimintansa kaudesta 1979-80 eli WHA:n loppumisen jälkeen (Edmonton aloittaa NHL:ssä). Pelialustana käytän STHS simulaattoria, johon olen tilannut pelaaja/valmentaja/tuomari päivityksen. Datapaketissa on kaikki ko. kautena NHL/AHL/IHL/WHL-sarjoissa pelanneet pelaajat.

Nyt pitäisi vaan löytää joku, joka osaisi rakentaa mulle toimivan kotisivun, johon saisin liigani tiedot mukavasti näkösälle.

Ennen liigan aloittamista pitäisi myös päättää se, että aloitanko ennen vuoden 1979 draftia vai vasta sen jälkeen. Eli haluanko aloittaa niin, että esim. Messier, Lowe ja Anderson ovat Edmontonissa ja Bourque Bostonisa vai varattavissa draftissa muillekin.

Tätä liigaa olisi mukava pelata ihan kokonaan ihmisvastustajien kanssa, mutta ei taida löytyä 20 muuta kiinnostunutta?
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Erittäin mielenkiintoiselta kuullostaa! Mikäli pelitahti ei vaadi joka päivä usean tunnin käyttämistä kaikkeen hieromiseen niin ehdottomasti mukana.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Pelitahti ei vaadi edes päivittäistä osallistumista mikäli haluaa pitää kokoonpanon ja taktiikan samana.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Kyllähän tuo kovinkin mielenkiintoiselta tuntuu näillä tiedoilla, toki systeemi on vasta alkutekijöissään. Mukana ollaan jos homma lähtee liikkeelle.
 

Nautakorpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colonel Klink and his band
Mielellään olisin mukana ja jos toiveita joukkueen suhteen saa esittää jo nyt, niin kernaasti otan LA Kingsin ohjakset.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Pelitahti ei vaadi edes päivittäistä osallistumista mikäli haluaa pitää kokoonpanon ja taktiikan samana.
No siinä tapauksessa olisin itsekin kiinnostunut osallistumaan. Ja jos toiveen joukkueen suhteen saa esittää niin New York Islanders.
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ymmärsin, että tätä ei pelata netissä, vaan erillinen ohjelma pitää ladata. Ymmärsinkö oikein?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguinsilla mukaan.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Ymmärsin, että tätä ei pelata netissä, vaan erillinen ohjelma pitää ladata. Ymmärsinkö oikein?


Jep, mulla on varsinainen simulaattori (maksullinen) hankittuna ja muut managerit lataavat itsellensä ilmaisen editorin, jolla pystyy siirtämään pelaajia farmiin ja takaisin, muuttamaan ketjuja ja taktiikoita sekä pääsylipun hintoja jne.

Ei kukaan teistä jo kiinnostuneista osais tehdä tuota kotisivun pohjaa mulle valmiiksi? osaan varmaankin kyllä sitten päivittää sitä itse. Olisi vaan kätevää saada kaikki tiedot nettiin näkyville.

Tuohon on saatavilla ihan oikea sivustokin, mutta on kuulemma hankala tällaisen kädettömän hoitaa. Tässä malli yhden liigan sivuista Ultimate Hockey League

Mulla olisi mielessä lähinnä jokin tällainen sivusto Western Canadian Hockey League
 

nepp1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jämsänkosken Ilves
Kyllä tällaiseen kulttuuritekoon haluan itsekkin mukaan. North Stars olisi mieluinen joukkue.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Voisin tulla mukaan, Jets kuulostaisi sopivalta porukalta.

Mieluummin lähtökohta tuon draftin jälkeen.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Tämähän kuulostaa mielenkiintoiselta, varsinkin kun ei vaadi välttämättä joka päiväistä osallistumistakaan. Mukana ollaan!

Jos joukkueen saa jo valita, niin otetaanpa Broadstreet Bullies elikkä Flyers.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Jos saa varata niin Red Wings. Ja en osaa valitettavasti auttaa kotisivun teossa, ei kuulu vahvuuksiini.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Homma etenee mukavasti. Nyt olen parhaillaan asettamassa pelaajat oikeisiin joukkueisiin. Eihän niitä ole kuin vähän vajaa 2000...

Osa pelaajista jää vapaaksi agenteiksi, mutta kun kaikki täytyy tarkistaa netistä kuka missäkin silloin pelasi. Sit täytyy vielä päivittää varausvuorot oikein, eli kellä oli kenenkäkin varausvuorot tulevissa drafteissa.

Kotisivutkin aukeaa kunhan saan nuo pelaajat laitettua.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jos joukkueita on jo kerta valittu niin heitetään sitten ilmoille Colorado Rockies. Arpa kuitenkin houkuttaa enemmän, ekana ilmoittautujana kuitenkin missasin Flyersin :)
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Jees, kuullostaa hyvältä. Noiden joukkueiden suhteen arvonta kävis hyvin, mutta muuten haluan Quebec Nordiquesin.
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toimisiko sellainen arvonta, että arvotaan valintajärjestys joukkueille? Arvotaan, että kuka saa valita joukkueensa ensimmäisenä, kuka toisena jne, entry draft-tyyppinen?
 

Teloch

Jäsen
Voisin minäkin tulla jonoon seisomaan ja omaa joukkuetta kärkkymään. Joukkueella ei niin väliä, joten arvonnalle täältäkin ääni.
 

oldcoach

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Chicago Black Hawks
Joo, arvotaan järjestys, jossa saa valita joukkueensa. Toivottavasti löytyisi 21 manageria, niin voisin itse jättäytyä pelkästään pelin pyörittäjäksi.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Täydestä liigasta puuttuu yhä divisioonan verran nimimerkkejä. Onko deadlinea olemassa liigaan ilmoittautumiselle eli milloin päästään arvontaan käsiksi vaikka täyttä liigaa ei tulisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös