Suipot, sää tiedät miten ne innostuu esimerkiksi Yön Ollista.Miksi jengi on innoissaan jostain sucker punchista?
Suipot, sää tiedät miten ne innostuu esimerkiksi Yön Ollista.Miksi jengi on innoissaan jostain sucker punchista?
Jos Lukon rahoilla ei tilalle saada parempaa tekijämiestä (skaiffarin tehdessä Jacinat) niin sitten pitää siihen peiliin katsoa entistä tarkemmin. Toivon kuitenkin kovasti sitä, että Hannu the scoutin kuukausia vaklaama sentteri pärjää ihan Raumankin himmeähköissä valoissa. Iso on ruutu täytettävänä kun porukka alkaa jantteria vertaamaan Azevedoon yms. Tehoja saatana.On aika ikävää jos kaverilla todella tälläisiä on aiemmin ilmennyt koska se tarkoittaa, että kaverilla on sellaiseen taipumuksia.
Suipot, sää tiedät miten ne innostuu esimerkiksi Yön Ollista.
Helvetin hyva pointti. Pisteet siita. Kiitoksia etta muistutit Olli Lindholmin olevan porissa erittain pidetty henkilo. Pistaa asiat perspektiiviin. Sita valilla unohtaa taalta kauempaa katsottuna miten sekaisin se kaupunki on. Kiitos muistutuksesta.
Olli Lindholm on pidetty henkilö koko Suomessa.
Kyllä Lindholm enemmän vitsiksi kääntyy täällä päin Suomea...
Sen sijaan Zalewskista on paha mennä sanomaan mitään. Oletusarvoisesti voi olla kuitenkin oikein hyvä haku juuri RD:n pelifilosofiaan ja voipi olla, että sisäistää nopeasti Lukon pelitavan ollen heti kauden alusta hyvässä iskussa. Lukolla löytyy kuitenkin laidoilta hyökkäyspäässä tehokkaita pelaajia, joten keskellä voi olla erityyppisiäkin pelaajia. Kunhan jostain löytyvät ne pari yv:n pyörittäjää. Vahalahti ja Saarela?
No jaa, 23 min peliajalla takana 9 matsia pudotuspelejä, kun vastaan luisteli 5 peliä pelannut Tappara oganisoidulla taktiikallaan ja tasaisemmalla peluutuksellaan. Luonnollinen väsymys yhdistettynä Tapparan osaamiseen oli vaan liikaa jopa Azelle. Vaisua kuvaa ei mielestäni jäänyt.Sen verran pahasti Aze Tapparaa vastaan hyytyi, että lopulta miehestä jäi vähän vaisu kuva.
Jaksaako tämä Zale loppuun asti taitaa olla enemmän joukkuekysymys kuin vain pelaajakysymys.
Olli Lindholm on pidetty henkilö koko Suomessa.
Naapurin dissaaminen ei tee Rauman Lukosta yhtään parempaa joukkuetta. Porin Ässät on jääkiekon Suomen mestari ja siitä kaikkia kunnia heille. Itse keskittyisin enemmän omaan tekemiseen kuin naapurin asioihin.
Itse keskittyisin enemmän omaan tekemiseen kuin naapurin asioihin.
Kunhan jostain löytyvät ne pari yv:n pyörittäjää. Vahalahti ja Saarela?
. Kunhan jostain löytyvät ne pari yv:n pyörittäjää. Vahalahti ja Saarela?
Itse tekisin yv-kentät:
Zaleswki-Nurmi-Koivisto-Nummelin-Tikkanen
Vahalahti-Tukonen-Saarela-AUK-Viirlas/Tommila
No eipä tuonne viivalle ole tunkua jos Virtanen on pois ja Tommila ei ole kokoonpanossa. Kenet jättäisit tuosta pois jotta Keränen, Ahtola ja Riska mahtuvat? Itse sovittelin aluksi Ahtolaa tuohon AUKin paikalle, mutta Ahtola on enemmän ranteensa varassa.
J-P Jalo sanoi tänään tv-matsissa että Zalewski on mukana ensi viikon matseissa jo. Oliko tämä vain Jalon lätinöitä vai voiko pitää paikkaansa. Ketjuista tulee kyllä melko hienot Zalewskin paluun myötä.
Ei nyt kannata ihan kuti kalsareissa olla tästä miehestä. Toivottavasti olen väärässä, mutta kolme vuotta häntä Sharks organisaatiossa katsoneena en nosta odotuksia korkealle.
Olen ymmärtänyt erinäisistä puheista ja lausunnoista, että alottaisi reenaamisen ensi viikolla joukkueen kanssa. Peleissä pelaaminen sitten tietysti hieman myöhempänä ajankohtana. Korjatkaa, jos tiedätte tarkempaa faktaa.