Steven Zalewski Lukkoon

  • 38 785
  • 106

Larsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
On aika ikävää jos kaverilla todella tälläisiä on aiemmin ilmennyt koska se tarkoittaa, että kaverilla on sellaiseen taipumuksia.
Jos Lukon rahoilla ei tilalle saada parempaa tekijämiestä (skaiffarin tehdessä Jacinat) niin sitten pitää siihen peiliin katsoa entistä tarkemmin. Toivon kuitenkin kovasti sitä, että Hannu the scoutin kuukausia vaklaama sentteri pärjää ihan Raumankin himmeähköissä valoissa. Iso on ruutu täytettävänä kun porukka alkaa jantteria vertaamaan Azevedoon yms. Tehoja saatana.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Suipot, sää tiedät miten ne innostuu esimerkiksi Yön Ollista.

Helvetin hyva pointti. Pisteet siita. Kiitoksia etta muistutit Olli Lindholmin olevan porissa erittain pidetty henkilo. Pistaa asiat perspektiiviin. Sita valilla unohtaa taalta kauempaa katsottuna miten sekaisin se kaupunki on. Kiitos muistutuksesta.
 

1963

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Helvetin hyva pointti. Pisteet siita. Kiitoksia etta muistutit Olli Lindholmin olevan porissa erittain pidetty henkilo. Pistaa asiat perspektiiviin. Sita valilla unohtaa taalta kauempaa katsottuna miten sekaisin se kaupunki on. Kiitos muistutuksesta.

Olli Lindholm on pidetty henkilö koko Suomessa.

Naapurin dissaaminen ei tee Rauman Lukosta yhtään parempaa joukkuetta. Porin Ässät on jääkiekon Suomen mestari ja siitä kaikkia kunnia heille. Itse keskittyisin enemmän omaan tekemiseen kuin naapurin asioihin.
 

Fordél

Jäsen
Olli Lindholm on pidetty henkilö koko Suomessa.

Kyllä Lindholm enemmän vitsiksi kääntyy täällä päin Suomea...

Sen sijaan Zalewskista on paha mennä sanomaan mitään. Oletusarvoisesti voi olla kuitenkin oikein hyvä haku juuri RD:n pelifilosofiaan ja voipi olla, että sisäistää nopeasti Lukon pelitavan ollen heti kauden alusta hyvässä iskussa. Lukolla löytyy kuitenkin laidoilta hyökkäyspäässä tehokkaita pelaajia, joten keskellä voi olla erityyppisiäkin pelaajia. Kunhan jostain löytyvät ne pari yv:n pyörittäjää. Vahalahti ja Saarela?
 

PJ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevat Mestarit
Kyllä Lindholm enemmän vitsiksi kääntyy täällä päin Suomea...

Lähinnä on Zalewskin kannalta toivottavaa, että hänen maineensa ei lähene Lindholmin mainetta about missään päin Suomea :)

Lukkofaneilla muuten näyttää olevan oma porilaisvähemmistö palstallaan 1963:n muodossa. Poikkeuksellisesti olen kyllä itse asiasta samaa mieltä nimimerkin kanssa.

Sen sijaan Zalewskista on paha mennä sanomaan mitään. Oletusarvoisesti voi olla kuitenkin oikein hyvä haku juuri RD:n pelifilosofiaan ja voipi olla, että sisäistää nopeasti Lukon pelitavan ollen heti kauden alusta hyvässä iskussa. Lukolla löytyy kuitenkin laidoilta hyökkäyspäässä tehokkaita pelaajia, joten keskellä voi olla erityyppisiäkin pelaajia. Kunhan jostain löytyvät ne pari yv:n pyörittäjää. Vahalahti ja Saarela?

Zalewski olisi varmaan parasta saada Suomeen ennen lisäkommentointia. Jos mies on ehjä ja kunnossa, niin hänestä on varmasti iloa. Azevedo on vähän epäreiluvertailukohta, mutta väistämättä häntä Azeen verrataan, ihan selvä juttu. Nopeimmat tietävät taas lokakuussa oman mielipiteensä vähän kuin, että Beechikin olisi Azevedoa parempi :)

Sen verran pahasti Aze Tapparaa vastaan hyytyi, että lopulta miehestä jäi vähän vaisu kuva. Jaksaako tämä Zale loppuun asti taitaa olla enemmän joukkuekysymys kuin vain pelaajakysymys.
 

Jyty

Jäsen
Suosikkijoukkue
käyttää lehväslukkoa logonaan.
Sen verran pahasti Aze Tapparaa vastaan hyytyi, että lopulta miehestä jäi vähän vaisu kuva.
No jaa, 23 min peliajalla takana 9 matsia pudotuspelejä, kun vastaan luisteli 5 peliä pelannut Tappara oganisoidulla taktiikallaan ja tasaisemmalla peluutuksellaan. Luonnollinen väsymys yhdistettynä Tapparan osaamiseen oli vaan liikaa jopa Azelle. Vaisua kuvaa ei mielestäni jäänyt.
Jaksaako tämä Zale loppuun asti taitaa olla enemmän joukkuekysymys kuin vain pelaajakysymys.

Nimenomaan, nyt on rosterissa enemmän laajuutta. Toivottavasti sitä myös käytetään järkevämmin. Sillä varmistetaan se, että viime kauden epätasapaino peluutuksessa ei toteudu uudestaan.
 

Zalmonella

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Olli Lindholm on pidetty henkilö koko Suomessa.

Naapurin dissaaminen ei tee Rauman Lukosta yhtään parempaa joukkuetta. Porin Ässät on jääkiekon Suomen mestari ja siitä kaikkia kunnia heille. Itse keskittyisin enemmän omaan tekemiseen kuin naapurin asioihin.

Porilaisen tuttuni mukaan Lindholm ei nauti mitään kansansuosiota porissa. ON ilmeisesti aika "mulkku" kaveri. Jos luit uutta UR:ää niin sielläkin kerrottiin, että toivotuin kappale heiltä on nimenomaan patasydän...Kertooko se jotain?!

JA koska olemme verivihollisia niin ei heille tule mitään kunniaa suoda.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Itse keskittyisin enemmän omaan tekemiseen kuin naapurin asioihin.

Saanko laittaa talteen? Sinulta kun ei yleensä sanat keskittyä ja tekeminen samassa lauseessa esiinny. Vai pitäisikö lihavoimani sanojen kohdilla lukea turhautuisin ja valittamiseen?

Minä ainakin odotan rauhassa millainen pelimies Zalewski Lukossa tulee olemaan. Toivottavasti hän on ainakin sen verran huonompi kuin Azevedo, ettei ensi kesänä tarvitse taas etsiä uutta ykkössentteriä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kunhan jostain löytyvät ne pari yv:n pyörittäjää. Vahalahti ja Saarela?

Vahan hyöty menee täysin hukkaan jos joutuu YV-pyörittäjäksi. Viimeistelijänä huomattavasti hyödyllisempi teille kuin pelintekijänä YV:llä. Viivalta teiltä löytyy jo yksi pyörittäjä joten eiköhän se YV tule olee teillä erittäin tehokasta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Saarelahan on jokerikortti ylivoimalla. Osaa hakeutua vapaaseen paikkaan, kuten snaipperit. Osaa laukoa tarkasti ja kovaa, lähes asennosta riippumatta, kuten erittäin hyvät maalintekijät. Omaa pelisilmän jolla löytää kaverit hyvistä paikoista, kuten yv-moottorin pitääkin. Lisäksi ei sovi unohtaa että kiekko tulee aika usein suoraan kaverin lapaan. Tai että osaa peittää yrityksensä ja laukoa vaarallisesti "harmittomista" paikoista.

Itse tekisin yv-kentät:
Zaleswki-Nurmi-Koivisto-Nummelin-Tikkanen
Vahalahti-Tukonen-Saarela-AUK-Viirlas/Tommila

Huomioiden tämän hetken loukkaantumiset. Saarelan uskoisin voivan pyörittää myös viivan läheisyydessä, kuitenkin jos paikka tulee osaa mennä keskelle ja laukoa sieltä.

Honkaheimoa, Generousta tai Mikkolaa en halua nähdä ylivoimalla. Kuten en myöskään Riskoja, Sipiläistä tai Karevaaraa. Jasukin on ollut hyvä alivoimalla, joten sen takia en mielelläni häntä näkisi ylivoimalla. Kauvosaaresta sama.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Itse tekisin yv-kentät:
Zaleswki-Nurmi-Koivisto-Nummelin-Tikkanen
Vahalahti-Tukonen-Saarela-AUK-Viirlas/Tommila

Melko harvoin tuolla neljällä hyökkääjällä pelataan ylivoimaa. En itse usko RD:n pelikirjaan kuuluvan tuollainen riskinotto.

Missä Ahtola? Erinomainen rannelaukaus menee hukkaan ilman yv-vastuuta. Ahtola on kuitenkin potentiaalinen +20 maalin mies, mutta ei ilman yv-aikaa.
Keränenkin varmasti janoaa ylivoimalla peliaikaa, Riskan uskon saavan RD:ltä yv-vastuuta, jotta saa tarpeeksi peliaikaa.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
No eipä tuonne viivalle ole tunkua jos Virtanen on pois ja Tommila ei ole kokoonpanossa. Kenet jättäisit tuosta pois jotta Keränen, Ahtola ja Riska mahtuvat? Itse sovittelin aluksi Ahtolaa tuohon AUKin paikalle, mutta Ahtola on enemmän ranteensa varassa.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No eipä tuonne viivalle ole tunkua jos Virtanen on pois ja Tommila ei ole kokoonpanossa. Kenet jättäisit tuosta pois jotta Keränen, Ahtola ja Riska mahtuvat? Itse sovittelin aluksi Ahtolaa tuohon AUKin paikalle, mutta Ahtola on enemmän ranteensa varassa.

Ei ole ei. Uskon RD:n peluuttavan Mikkolaa ylivoimassa joka tapauksessa. Mikkola on tottunut isoihin minuutteihin ja odottaa vastuuta.

Luulen myös Saarelan jäävän pois yv-kuvioista, jotta kokeneemmat Sepät mahtuvat kehiin.

Nämä eivät siis ole omia toiveita, vaan arvauksia RD:n peluutuksesta.
 

MPN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Jaajaa, selventää asiaa sitten hieman (tosin Riskan arvasin olevan "RD:n" mielestä).

Mikkolassa on se hyvä puoli että jos pääsee suoraan syötöstä lataamaan, niin ehtii vielä itse luistella maalin eteen maskiin.
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mites on 1963, pistetäänkö ukko ulos? Oli taas luokaton. Vai annetaanko säälistä vielä pari matsia aikaa näyttää?
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Zalewski antaa odottaa itseään. Maalinedustalla paini eilen hyvin, mutta uudet kaverit vieressä ja järkyttävä kaukalo. Tottunut olemaan iholla ja ei osaa hyödyntää vielä tilaa oikein. Hyviä syöttöjä tuli muutama.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
J-P Jalo sanoi tänään tv-matsissa että Zalewski on mukana ensi viikon matseissa jo. Oliko tämä vain Jalon lätinöitä vai voiko pitää paikkaansa. Ketjuista tulee kyllä melko hienot Zalewskin paluun myötä.
 
Ei nyt kannata ihan kuti kalsareissa olla tästä miehestä. Toivottavasti olen väärässä, mutta kolme vuotta häntä Sharks organisaatiossa katsoneena en nosta odotuksia korkealle.
 

lebak

Jäsen
J-P Jalo sanoi tänään tv-matsissa että Zalewski on mukana ensi viikon matseissa jo. Oliko tämä vain Jalon lätinöitä vai voiko pitää paikkaansa. Ketjuista tulee kyllä melko hienot Zalewskin paluun myötä.

Olen ymmärtänyt erinäisistä puheista ja lausunnoista, että alottaisi reenaamisen ensi viikolla joukkueen kanssa. Peleissä pelaaminen sitten tietysti hieman myöhempänä ajankohtana. Korjatkaa, jos tiedätte tarkempaa faktaa.
 

hjalmar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juutinrauman Lukko ja Unajan Urheilijat.
Ei nyt kannata ihan kuti kalsareissa olla tästä miehestä. Toivottavasti olen väärässä, mutta kolme vuotta häntä Sharks organisaatiossa katsoneena en nosta odotuksia korkealle.

Saatat olla oikeassa. Tykkäsin tosta ilmaisusta, ettei kannata olla “kuti kalsareissa”. Pidän nimittäin myös itseäni jonkin verran kielimiehenä..

Mutta mitä nopeammin Zalewski pääsee pukemaan peliin, niin sitä parempi. Lähdetään siitä, että hän on todella kova heppu, mutta muistaen se kuinka kauan otti Gagnon’ltä päästää tuloksentekoon.
 
Niin ja lähtökohtaisesti Gagnonin pitäisi olla Zalewskix2. Samanikäiset heput kyseessä ja uraa kun katsoo niin... No onhan näitä Moseksia ja Giliateja ollut ennenkin, eli ei vielä nuolaista vaikka kielimiehiä ollaankin (nam nam hjalmar) :D
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olen ymmärtänyt erinäisistä puheista ja lausunnoista, että alottaisi reenaamisen ensi viikolla joukkueen kanssa. Peleissä pelaaminen sitten tietysti hieman myöhempänä ajankohtana. Korjatkaa, jos tiedätte tarkempaa faktaa.

Ymmärtääkseni Zalewski on ollut jo tämän viikon mukana joukkueharjoituksissa. Silti en jotenkin jaksa uskoa, että olisi jo ensi viikolla kokoonpanossa.
 

J.A.V.

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP (sympatiat SaiPalle), Leijonat, Kazan, NHL
Jos Zalewski on hypetetyssä vireessä palatessaan, niin Raumalla on positiivinen ongelma senttereiden suhteen. Kärkikaksikko Gagnon-Zalewski on kovat sentterit ihan mille vaan liigajoukkueelle. Takana on varaa mistä valita: AUK, Jasu, Riska...

...ja tarvittaessa Numppa keskelle ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös