Steven Seagal, Jean-Claude Van Damme vai Chuck Norris?

  • 3 734
  • 36

Seagal, Van Damme vai Norris??

  • Steven on jumala!

    Ääniä: 51 26,4%
  • Van Dammea ei voita kukaan!

    Ääniä: 16 8,3%
  • Norris on selvästi kovin!

    Ääniä: 84 43,5%
  • Kaikki on ihan ok, mutta ehkä sittenkin se arska.....

    Ääniä: 24 12,4%
  • Perseenreikäseksiä?

    Ääniä: 18 9,3%

  • Äänestäjiä
    193

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Juuuso kiteytti asian radiossa aika hyvin: "Näiden näyttelijöiden elokuvat ovat vähän...erilaisia". Niinpä. Näiden karjujen näkeminen ruudussa aiheuttaa niin voimakkaita väristyksiä, kun se vaan heteromiehellä on mahdollista.

Seagull - luonnenäyttelijöiden aatelistoa.
 

Kelju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, SaiPa, JM Aaltonen
Aijai, todella vaikea kysymys. Van Dammen voi kyllä sulkea pois heti aluksi. Mutta nämä kaksi muuta.

Seagalia olen fanittanut siitä lähtien, kun näin Toilet-ryhmän tekemät flash-animaatiot. Toisaalta Norris. Maailman kovin äijä. Siis jos Uusipaavalniemeä ja T. Valtosta ei lasketa.

Mitä tähän nyt sanoisi? Jos nyt kumpijompi pitää valita, niin Chuck veti pointsit 10-0 kotiin esiinnyttyään Conanin show'ssa. Valitsen mr. Total Gymin.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
STEVEN!

Uskomaton supersankari, äijien äijä. Lisäpisteitä Steven kerää myös mahtavalla muusikon urallaan.
 

Alonzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
King kirjoitti:
STEVEN!

Uskomaton supersankari, äijien äijä. Lisäpisteitä Steven kerää myös mahtavalla muusikon urallaan.

Täysin samaa mieltä. Steven on kuningas, peräti niin kova jätkä ,että pitää luottokortissakin stilettiä, ihan vaan kaiken varalle..
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Uusis on Norriksen bitch, 'nuf said.

Tosin Seagal ja Van Damme voivat kilpailla jossain omassa sarjassaan Dolph Lundgrenin kanssa.


Vain Charlie Bronson pystyisi haastamaan Norriksen.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
Paitselo kirjoitti:
Äänestin Chuck Norrisia koska en ole ikinä nähnyt sen suutelevan naista. Ja aika harvoin yleensäkään naisseurassa.

Olen 99% varma muistaessani, että elokuvataiteen häikäisevä mestariteos "Lone Wolf McQuade" sisältää panokohtauksen Norriksen ja kauniin latinonaisen välillä.

Joka tapauksessa Norrista on vaikea nähdä naisseurassa, sillä hän iskee ja hässii raskaaksi naisen yhtä nopeasti kuin potkaisee kiertarilla roistoja vatsaan.
 

Banhammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Mystinen mies
Steven voittaa kaikki, oli kyse puukkotaistelusta tai ei.
 

#61

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville Predators
Banhammer kirjoitti:
Steven voittaa kaikki, oli kyse puukkotaistelusta tai ei.

Näinhän se on!! Olisko jollain muuten tarkkaa lukua/jotain listaa kaikista leffoista, missä itse Steven on pääosassa... Olen niin onneton itse löytämään mitään netistä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Huhujen mukaan tekeillä on Curling- elokuva, jossa Steven Seagal on uransa kovimman haasteen edessä, hän näyttelee Uusista. Muut roolit ovat avoinna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös