Kyllä tällä kaverilla löytyy lajitaidot, sihti kohdalleen ja verkko heiluu.Kun pelit kovenevat, niin taitoa tarvitaan enemmän. Ei riittänyt Jandricilla taidot tällä kertaa.
Kyllä tällä kaverilla löytyy lajitaidot, sihti kohdalleen ja verkko heiluu.Kun pelit kovenevat, niin taitoa tarvitaan enemmän. Ei riittänyt Jandricilla taidot tällä kertaa.
No on kyllä yksi vammaisimmista kommenteista mitä olen tällä palstalla lukenut. Onnea siitä.Kun pelit kovenevat, niin taitoa tarvitaan enemmän. Ei riittänyt Jandricilla taidot tällä kertaa.
Kyllä tällä kaverilla löytyy lajitaidot, sihti kohdalleen ja verkko heiluu.
Oli tyyliin ainoa joka oikeasti yritti. Ajoi ahtaisiin väleihin, kamppaili. Pääsi paikoille vaikkei maaleja nyt tehnyt.Kun pelit kovenevat, niin taitoa tarvitaan enemmän. Ei riittänyt Jandricilla taidot tällä kertaa.
Ja jos vaikka saisi sentterin vierelleen, pelaa nyt Mattilan kanssa ja yritä siinä tulosta.Kyllä tällä kaverilla löytyy lajitaidot, sihti kohdalleen ja verkko heiluu.
Vaikka harmittaa, niin ei ihan kaikkia tarvitsisi haukkua. Taitotaso riittää heittämällä tähän sarjaan ja näytti ettei asenteesta ja yrityksestäkään jää kiinni. Onneksi on sopimus ensi kauteen.Kun pelit kovenevat, niin taitoa tarvitaan enemmän. Ei riittänyt Jandricilla taidot tällä kertaa.
Kun pelit kovenevat, niin taitoa tarvitaan enemmän. Ei riittänyt Jandricilla taidot tällä kertaa.
Mutta tuohan oli täysin totta? Runkosarjaan verrattuna katosi kuvasta nämä kolme peliä, 0+0. Jos kouluarvosanalla luistelu on sellainen 9 niin muut ominaisuudet ovat luokkaa 6-7, sen takia pelaakin Liigassa kuten @Hagi sanoiNo on kyllä yksi vammaisimmista kommenteista mitä olen tällä palstalla lukenut. Onnea siitä.
Tässä on kaikki tarpeellinen. Kokonaista kolme peliä.kolme peliä
Niin? Sen aikaa nämä runkosarjaa kovemmat pelit kestivät. Katosi kuvasta ja Tepsin isot pakit heittelivät laidan lähellä häntäkin miten halusivat.Tässä on kaikki tarpeellinen. Kokonaista kolme peliä.
20 maalia tähtäimeen ensi kaudella ja pudotuspeleistäkin tuli nyt kokemusta tuon kolmen pelin verran lisää (ennen on ollut yhdessä AHL:n pudotuspelissä mukana), niin voidaan odottaa enemmän.Niin? Sen aikaa nämä runkosarjaa kovemmat pelit kestivät. Katosi kuvasta ja Tepsin isot pakit heittelivät laidan lähellä häntäkin miten halusivat.
Option käyttäminen on tietysti itsestäänselvää ja tehnee sen 15-20 maalia ensi kaudella, mutta nämä pelit toivat hyvin myös puutteet näkyviin
Itseasiassa Danforth syötti sääleissä yhden tyhjiin ja teki Tapparaa vastaan kahdessa keskimmäisessä pelissä tehot 2+1. Eli 7 peliä ja 2+2. Tuon jälkeen Dannyn playoffit ovat antaneet odottaa itseään.Kun Jandricia on verrattu Danforthiin, niin muistaakseni Danforthinkaan playoffit eivät keväällä 2019 kovin erikoisesti sujuneet. Pari maalia teki, ja taisivat molemmat tulla tyhjään verkkoon. Syöttöpisteistä en tiedä montako niitä tuli, ei kai kovin montaa jos Ilomäki playoffien paras pistemies oli.
Mutta sitä vaan että jos Jandric nyt ei playoffeissa ihan samaan yltänyt kuin runkosarjassa, niin mä luulen että vuoden päästä on toinen ääni kellossa.
Tämä Jandric-Krannila-Kuhlman vaikuttaa näin joidenkin minuuttien otannalla suht pirteältä ketjulta!Olen myös Ripan kanssa samoilla linjoilla siitä että Jandric voittaa pistepörssin mikäli saa hyvät ketjukaverit ympärilleen
Kyllä, on pirteä ketju. Mutta Krannilan ja Kuhlmanin paikat pitäisi vaihtaa. Krannilalla on (yhä edelleen) aivan onnetonta yksi keskushöökijän tärkeimmistä osa-alueista. Mikäkö? No, aloitukset! Sopisi ehkä paremmin sitten Revon keskushöökijäksi, kun Sebu hoitaisi aloitukset. Mutta... Jandric tosiaan tulee olemaan Liigassa Huikea peluri!Tämä Jandric-Krannila-Kuhlman vaikuttaa näin joidenkin minuuttien otannalla suht pirteältä ketjulta!
Jostain syystä on sellainen olo, että Jandric saattaa viedä jopa koko paskan pistepörssin, sikäli mikäli viimeistelytaito ottaa samankaltaisen nosteen kuin yhdellä toisella ECHL-timantilla muutama kausi sitten.