Tietyllä tapaa nämä kiekkoilijoiden siskot, lapset ja Selänteen tapauksessa Salma Hayek ovat petollisia. Mietippä jos saat vaikka Wayne Gretzkyn tai Kai Suikkasen tyttären mukaasi känniseen vaakamamboon ja kesken aktin yhteiset kasvonpiireet tuovat flashbackina isäukon mieleen.
No kamoon hei, ei kait niin kändessä voi edes olla, että erehtyy Suikkasta muistuttavan otuksen kanssa petipuuhiin. Sitä paitsi eikö kameliin yhtyminen ole Suomessa ihan laissakin kiellettyä.
Se on kuule sillä lailla, että tämä Malia on sellainen tapaus, että jo pelkkä oleskelu samalla lakanalla saa normiheteron tuntemaan kuolemattomuuden. Jos tulee niin hyvä fiilis, että luulee sekoavansa niin kukkuloiden taakse piiloon. Minkään valtakunnan riskiä ei ole siitä, että mieleen tulisivat rumat miehet, Luoja nyt saattaisi näkyyn ilmestyä, muutta tuokin vain kopauttaisi kevyestii selkään ja tokaisisi "way to go my man".
Tuo lainauksen boldaus on minun ihan itse tekemä. Mua muuten ihmetyttää, että jengi pohtii jotakin perkeleen Karlssonin jatkoa tilanteessa, jossa Malia poistuu mahdollisesti jo ihan pian.
Edit. Malia on muuten eilisen matsin jälkeen ylpeä broidistaan. Se kerto mulle.