Steve Moses Jokereihin

  • 448 775
  • 1 233

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt kun Eelin laukaus on pidetty aika hyvin ylivoimalla, niin mielenkiintoista nähdä miten toimii, kun toisella puolella on Moses rightin uhkana eli molemmilta puolilta maaginen laukaus. En osaa sanoa onko Steven one-timer minkälainen verrattuna Palolaan, mutta liikkeellään tuo ihan erilaisen uhan. Lepistö pystyy Eelille peittämään sen syötön leftin kaverina, mutta Mosekselle ei. Katsotaan mitä keksivät ylivoimaan.
 

Trymuch

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja nyt 22 on Mika Niemellä. Pöh. Mutta hei, nyt kun kalastetaan entisiä jokereita paikkaamaan sairastelijoita, niin numero 50 on ihan käyttämättä. Vink vink.
Niin, ainahan sitä yksi peliä tekevä sentteri jengiin mahtuu. Vaikka ikää onkin jo reilusti yli 40. Wink wink!

Pelaako jo huomenna ?
Toivottavasti ei, kun en itse pääse mestoille. Epäilen, että ei vielä...
 

Jeffrey

Jäsen
Vaikka kuinka yritän olla optimisti posetiivari, niin nyt haisee floppivaara aika pahasti.

Toivottavasti olen väärässä, niin kuin olin silloin miehen ensimmäisellä KHL kaudella.
 

Namusetä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka kuinka yritän olla optimisti posetiivari, niin nyt haisee floppivaara aika pahasti.

Toivottavasti olen väärässä, niin kuin olin silloin miehen ensimmäisellä KHL kaudella.
Ei kai kukaan usko tosissaan samanlaiseen maalisateeseen, kuin viimeeksi meillä pelatessaan ?? Auttaa silti satavarmasti joukkuetta ja pelaa todennäköisesti, ainakin puolen pisteen keskiarvolla loppukauden. Saas nähdä, kuinka nopeasti löytyy kemiat, kenen kanssa nyt ikinä sitten pelaakin...
 

Jeffrey

Jäsen
Ei kai kukaan usko tosissaan samanlaiseen maalisateeseen, kuin viimeeksi meillä pelatessaan ?? Auttaa silti satavarmasti joukkuetta ja pelaa todennäköisesti, ainakin puolen pisteen keskiarvolla loppukauden. Saas nähdä, kuinka nopeasti löytyy kemiat, kenen kanssa nyt ikinä sitten pelaakin...

Sakari Salminen veti meillä puolen pisteen keskiarvolla.

Tietysti lopulta riippuu siitä palkasta, onko pelaaja floppi vai ei. Mutta kyllähän Mosesista odotetaan joukkueen kärkipään maalintekijää, niin kuin odotettiin myös Salmisesta.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Loistava hankinta tähän väliin. Pelaajatyypiltään sopii joukkueeseen täydellisesti. Mielenkiintoista nähdä miten ketjut rakennetaan Tolvasen tullessa takaisin. Ylivoimalla takakolmio Moses-Lepistö-Tolvanen kuulostaa lähtökohtaisesti aika hyvältä.
 

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Vaikka kuinka yritän olla optimisti posetiivari, niin nyt haisee floppivaara aika pahasti.

Toivottavasti olen väärässä, niin kuin olin silloin miehen ensimmäisellä KHL kaudella.

Mä en näe senkään suhteen ongelmaa. Joukkue pärjää ilman häntäkin ja jos ei toimi, niin sitten on vitosketjussa. Jos taas homma lähtee rullaamaan, niin meillä on yksi takuuvarmasti maalintekoon kykeneväinen ja halukas kaveri lisää Jensenin, Tolvasen ja O'Neillin seuraksi.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Hieno homma ja fanien suosikki on hauska saada takaisin. Varmaan on kovat näyttöhalut muutaman heikon kauden jälkeen. Tuttu ympäristö helpottaa myös. Samalla on todettava että puolustuksen suhteen pelataan melkoista uhkapeliä. Toivottavasti ei kostaudu.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Jokerit
Welcome home, Moses, Moses, Mooooses vai miten se biisi meni. Potentiaalia on hirveästi, toivottavasti edes vähän alusta alkaa homma toimimaan.
 

Matza187

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oli kuinka floppivaara tahansa, niin kyllä mä ainakin sata kertaa sadasta näen mieluummin pelaavassa kokoonpanossa Moseksen kuin kädettömän paitsio-Marjamäen.

Pelaako jo huomenna ?
Näytti olevan vielä Jenkeissä eilen Joulua viettämässä, joten tuskin pelaa vielä huomenna.
 

Jeffrey

Jäsen
Mä en näe senkään suhteen ongelmaa. Joukkue pärjää ilman häntäkin ja jos ei toimi, niin sitten on vitosketjussa. Jos taas homma lähtee rullaamaan, niin meillä on yksi takuuvarmasti maalintekoon kykeneväinen ja halukas kaveri lisää Jensenin, Tolvasen ja O'Neillin seuraksi.

Oli kuinka floppivaara tahansa, niin kyllä mä ainakin sata kertaa sadasta näen mieluummin pelaavassa kokoonpanossa Moseksen kuin kädettömän paitsio-Marjamäen.

Nämähän on molemmat oikein hyviä puheenvuoroja. Toki pelaaja itse, ja fanit saattavat pettyä mikäli floppaa, mutta Jokereiden kannalta tilanne on nyt tosiaan se, ettei se niin haittaisi vaikka floppaisi. Toki meillä on sairaslista melko pitkä, mutta toivotaan siihenkin pikaista paranemista.
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Pelaajalle sarja ja organisaatio ovat tuttuja, parin heikomman kauden jälkeen varmasti on haluja näyttää ja uran parhaat vuodet on pelattu Helsingissä. Mä näen tuossa kyllä sellaisen yhdistelmän, että joukkueelle ei oikein realiteetit huomioiden parempaa hakua ole; pelaajassa on helvetisti potentiaalia, energiaa ei tarvitse tuhlata kaukalon ulkopuolisiin seikkoihin, hintalappu ei varmasti ole tähdissä ja pelaajalla on omat intressinsä kääntää vielä uransa suuntaa.

Joo, totta kai Moses voi flopata ja tästä voi jäädä väärä kortti käteen. Moses ei missään nimessä ole markkinoiden riskittömin pelaaja, vaan ilkeästi sanoen jopa tietyn sortin arpalippu. Siltikin mä pidän lähtökohtaisesti Mosesia helvetin hyvänä hakuna lähtötilanteet huomioiden. Enkä vähiten siksi, että mies on pelannut uransa parhaat vuodet Jokereissa. Darraisena romantikkona mä sanoisin, että nyt on taas aika tehdä rahan sijaan pisteitä.

Tervetuloa takaisin kotiin.
 

faro

Jäsen
Kiitos Kurri (ja Vuorinen). Ihan sama miten vituiksi Moseksen kausi menee, mutta annan tästä hankinnasta kiitoksen nyt sekä kauden jälkeen. Moses ehdottomasti yksi suosikkipelaajistani, ja nyt miestä saa jälleen katsella narrinutussa. Niin hieno pelaaja ja ihminen, ettei paremmasta väliä. Kiitos!
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hieno joulu tuli vietettyä täydellisessä uutispimennossa, ja nyt pomppasi tämä siirto silmiin! Voi että miken onnelliseksi voi ihminen tullakaan, ja seuraavaksi menenkin hakemaan 7.1 kotipeliin liput, sillä pakkohan Steven paluu kotiin on nähdä livenä!
 

Pedrito

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hämmentävä onnellisuuden tunne iski uutisen luettuani. Mukavaa kun vähän vanhemmalla iälläkin on mahdollista löytää se sisäinen fanipoika tällaisten uutisten myötä.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Veikkaan @flintstone olevan tästä sopimuksesta todella hyvillään. Toki toisarvoisesti Steven pelillisen annin takia, koska ensijaisesti mahdollisuudesta nähdä Maliaa taas hallilla.

Olen tyytyväinen hankintaan, Mosse on varmasti edelleen hyvä lisä joukkueen maalintekoon ja tiedetään aikalailla mitä ja millainen mies saatiin. Tykkään.

Eikä tosiaan pidä unohtaa että myös katsomon puolelle saatiin jälleen Malian muodossa varsin kiva lisäys. ;)

Welcome back Steve and Malia.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kyselen, mielenkiinnosta vain, että miten ne fanit suhtautuu Mosesin paluuseen, jotka haukkuivat Mosesin, kun hän lähti SKA Pietariin ja vieläpä "tuuletti" maaliaan Jokereita vastaan? Onko menneet anteeksiannettu? Että kyllä routa porsaan kotiin ajaa. En mitenkään vittuilevaan sävyyn kysy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös