Onko täällä nyt joku oikeasti sitä mieltä, että Moses olisi väen väkisin halunnut tulla Jokereihin pelaamaan, mutta Rotta ja Kurri nyt kusi ja paskoi kaiken?
Täällä tiedettiin esimerkiksi, että Ville Leino ei tule Jokereihin pelaamaan, koska ulos ostettu sopimus ja Suomen verotus on kestämätön yhdistelmä. Nyt sitten kun kyseessä on Moses, ulos ostettu sopimus ja Suomen verotus niin hän sitten olisikin itse halunnut tänne tulle, mutta Rotta ja Kurri.
Mietitäänpä nyt vielä... Moses sai Predatorsilta miljoonan. Leikitään, että jokerit olisivat voineet tarjota myös sen dollari miljoonan. Moses tulisi Suomeen, ja maksaisi näistä kahdesta dollarimiljoonasta 60% veroja. Leikitään skenaario kaksi. Predators maksaa edelleen sen miljoonan, ja SKA siihen päälle kaksi. Nyt Moses maksaa tästä kolmesta dollarimiljoonasta veroja sellaisen 20%. Kysymys kuuluukin, kumman vaihtoehdon Moses itse valitsee. Aivan, aivan ilmiselvästi vaihtoehdon yksi, mutta kun se Rotta ja Kurrin Japa...
Noh itse veikaan, että Moses floppaa tällä kaudella myös KHL:ssä, ja loppukaudesta kukaan ei enää edes muista tätä episodia, ja tätä pidetään ehkä jopa ihan hyvänä kauppana.