Silti, olen erittäin huolissaan riittääkö Moseksen taso ensi kaudella, kun ei se tahtonut liigassakaan riittää. Oikeiden ketjukavereiden kanssa miksei, esim. kakkosketjuun Ilari Filppulan vierelle...
Myönnän suoraan, että mitään "puolueetonta" arvostelua minulta ei saa, diggaan Moseksesta ja hänen pelityylistään aivan helvetisti. Todennäköisesti en siis edes pystyisi kritisoimaan Steveä.
Silti, toivon että muutkin muistaisivat tämän kaverin taustan. Nuori poika, joka tuli vetämään ensimmäistä ammattilaiskautta Jokereissa. Kaikki meni ns. putkeen niinkuin niin usein menee, kun pääsee tulemaan puskista. Äijä tahi poika, pursui peli-iloa, maaleja syntyi ja syntyi jopa jonkinlainen hype. Sitten tulee se legendaarinen vaihe, josta Suomessakin ihan asiantuntijoiden toimesta ja aiheesta puhutaan toisen kauden kirouksena.
Stevelle tuo kirous tuli 6000 km kotoa, kaudella jota sävyttivät loukkaantumiset, joissa koko perkeleen joukkue ja seura sukelsi. En ihmettele jos nuorella on kokemattomalla kaverilla meni yli, Stevehän yritti tehdä kaiken itse ja siitä tuli sitten puukkoa, että yrittää itse ja lopuksi menettään kiekon.
Noinhan se meni, mutta onhan tällakin kolikolla jumalauta kääntöpuoli. Steven väkinäinen yrittäminen johtui siitä, että kaveri aidosti välitti ja yritti tehdä kaikkensa, että Jokerit menestyy. Lisäksi hän on selvästi näyttänyt, että haluaa olla täällä ja auttaa joukkuetta parhaan mukaan.
Jeesus mikä vuodatus, jos nyt menisi tuohon lainaukseen ;) Steven taso riittää takuulla, olen satavarma, että samanlaista helmeä ei Kurri ihan hetkeen skouttaa. En unohtaisi täysin sitäkään, että Steveä on hieno seurata eli edustaa juuri sitä Jokeri-kiekkoa mitä haluan nähdä. Nuoren, mukavan ja fiksun eteenpäin pyrkijän kiekkoilijan tavoin, jolla potentiaali on huikea.
Ai niin joo, mä muuten kannatan Moseksen jatkosopparia. Kuulithan Kurri ?