Mutta tämän Guollan hankinnan ymmärrän Tapparan kannalta, koska Janne Ojanen on ollut (joidenkin ei minun) yllätykseksi täysi floppi eikä hänestä ole hyökkäävän ketjun sentteriksi.
Ei Ojasta varmaan kovinkaan moni ole edes ajatellut hyökkäävän ketjun sentteriksi, paitsi ylivoimalla. Itse en ole maestroa vielä tällä kaudella nähnyt mutta olen kuullut ettei tällä hetkellä ole vielä avuksi joukkueelle.
Guolla on erikoinen hankinta ja täytyy vain toivoa, että hän on edes jonkinlaisessa kunnossa. Itseäni suorastaan vitutti se, että hankitaan yksi hidas kaveri lisää tuonne sentteripuolelle, ihan sama vaikka kiekollista taitoa löytyisikin. Tapparan kiekollinen peli on ollut niin hidasta tähän asti, että en usko Guollan tuovan ihan kauheasti lisää hyökkäyspeliin. Ehkä sinne ylivoimalle sitten.
Okei, jos Guollasta tulisi hyvä kakkonen niin sitten voi onnitella hyvästä hankinnasta mutta vähän on epäilevät fiilikset. Lehterän pitäisi olla se ykkösmies ja Lucenius vähintään kolmoseen pelaamaan.
Tässä kaudessa on samoja oireita mitä on nähty jo aiemmin. Ensin peli takkuaa, sitten aletaan puhua, että nyt tarvitaan muutoksia ja lopulta tulee vanhaa kanukkia Hakametsään. Haisee taas vähän sille, että samalla taaperruksella jatketaan kausi loppuun, toki asia on niin ettei se Tapparan faneille tule minään yllätyksenä.