Steve Bull

  • 3 872
  • 43

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Blackie kirjoitti:
Edit: Luin juuri uudelleen tuon avausviestin. Gazza ei tehnyt sitä jatkoaikamaalia, lyödäänkö vetoa?
Joo. taidat olla oikeassa, tai siis oletkin. Se oli Platt. Mutta syötön antoi päällikkö Bull. Ei lyödä vetoa. Sä voitit jo, tän kierroksen.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Shayne kirjoitti:
Joo, oliko se sitten Platt, taisi olla...odotin koko vitun kisat läpi, että milloin pääsee Bull kehiin...no okei Belgiaa vastaan sitten pudotuspelien jatkoajalla, mutta ei kärkiä pois vaan Bull keskikentälle...oliko montaa minuuttia kun lähti keskitys, josta Platt (?) puski byyriin? Vittu kun olisivat peluuttaneet heti Bullia kärjessä, niin ei olis tarvinnut mennä jatkoajalle. Terry Butcher, "Psycho" Pearce, Tony Adams, Gazza, Bull...those were the days my friend...
Huh, mikä joukkue Englannilla silloin. Ei tämän päivän Englannin muniinpuhaltelijat ole mitään tuon ajan joukkueeseen verrattuna. Shilton, Lineker, Waddle, Des Walker etc. Olisi pitänyt loppuun asti mennä :).

Noi on ekat MM-kisat, joita tuli kunnolla seurattua lapsena. Eurosportilta tuli joskus kooste noista skaboista ja kyllä se mun mielestä Platt oli, joka sen nappisyötön pisti verkkoon.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Shayne kirjoitti:
Sori, nyt vasta huomasin viestisi tuosta tatskasta. Ihmetyttää vain, että millon sä mun mutsin käden kuvasit?
Ööh, ei kai äitisi ole entinen DDR:n uimari? Vitsi, vitsi.

Kirjoitan toisen rivin, ettei mene tsättäilyksi.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Blackie kirjoitti:
Huh, mikä joukkue Englannilla silloin. Ei tämän päivän Englannin muniinpuhaltelijat ole mitään tuon ajan joukkueeseen verrattuna. Shilton, Lineker, Waddle, Des Walker etc. Olisi pitänyt loppuun asti mennä :).

Noi on ekat MM-kisat, joita tuli kunnolla seurattua lapsena. Eurosportilta tuli joskus kooste noista skaboista ja kyllä se mun mielestä Platt oli, joka sen nappisyötön pisti verkkoon.
Joo, mä myönnyn siihen Plattiin. Se se oli.

Mutta kelaa näitä Peter Beardsleyta ja muita John Barneseja.Peter mahtui keskikentälle, mutta John "I´m not crazy or lazy" Barnes vaan veteli kulmalipulla jalkakikkoja Liverpoolin paita päällä. Huima äijähän se oli. Crystal Palacea vastaan viis maalia, ei pöllömmin vasurilta.

Itse katsoin ekaks ´86 kisoja, mutta olihan se ´90 aikamoista. Ei ne kaverit vieläkään usko sitä, että se jätkä jonka naaman mä leikkasin -89 Veikkaajan kannesta teinihuoneeni seinään, olis muka joskus ollut joku futaaja. Vittuilevat mulle vieläkin. Homot =)
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Blackie kirjoitti:
Ööh, ei kai äitisi ole entinen DDR:n uimari? Vitsi, vitsi.

Kirjoitan toisen rivin, ettei mene tsättäilyksi.
Salattu elämäni: isäni on Eric Honecker ja äitini on joku vuoristoapina, jonka saa helposti kiinni.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
25.4.1990
Location Wembley
Competition Friendly
Fixture England V Czechoslovakia
Result 4-2
England Scorers Bull (2), Pearce, Gascoigne
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
2.6.1990
Location Tunis
Competition Friendly
Fixture Tunisia V England
Result 1-1
Tunisia Scorer Hergal
England Scorer Bull
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Shayne kirjoitti:
Itse katsoin ekaks ´86 kisoja, mutta olihan se ´90 aikamoista. Ei ne kaverit vieläkään usko sitä, että se jätkä jonka naaman mä leikkasin -89 Veikkaajan kannesta teinihuoneeni seinään, olis muka joskus ollut joku futaaja. Vittuilevat mulle vieläkin. Homot =)
Ei ne ole vieläkään konetta oppinut käyttämään sen vertaa, että osaisivat googlettaa :)? Tosin, näyttääkö Rooney futaajalta? Ei, vaan 45-vuotiaalta depressoituneelta lontoolaislähiöjuopolta. Näyttääkö Becks futaajalta? Ei, vaan Kim Heroldsilta.

Toisaalta siis ymmärrän kavereitasi.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
26.6.1990
Location Renato Dall' Stadium, Bologna, Italy
Competition World Cup
Fixture Belgium V England
Result 0-1
England Scorer Platt (119 mins)
Belgium Team Preudhomme,
Gerets,
Clijsters,
Versavel,
Demol,
Van der Elst,
Degryse,
Scifo,
Ceulemans,
Grun,
De Wolf,
Subs: Claesen for Degryse (64 mins)
Vervoort for Versavel (107 mins).

England Team Shilton P L (Derby County),
Butcher T I (Glasgow Rangers) - Captain,
Pearce S (Nottingham Forest),
Parker P A (Queens Park Rangers),
Walker D S (Nottingham Forest),
Wright M (Derby County),
McMahon S (Liverpool),
Gascoigne P J (Tottenham Hotspur),
Waddle C R (Marseille),
Lineker G W (Tottenham Hotspur),
Barnes J C B (Liverpool),
Subs: D A Platt for McMahon (71 mins),
and S G Bull for Barnes (74 mins).
Attendance 34,520
England Caution Gascoigne (85 mins)
Referee Peter Mikkelsen
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Blackie kirjoitti:
Ei ne ole vieläkään konetta oppinut käyttämään sen vertaa, että osaisivat googlettaa :)? Tosin, näyttääkö Rooney futaajalta? Ei, vaan 45-vuotiaalta depressoituneelta lontoolaislähiöjuopolta. Näyttääkö Becks futaajalta? Ei, vaan Kim Heroldsilta.

Toisaalta siis ymmärrän kavereitasi.
Näyttääkö Rooney kaveriltani, ei onneksi tai miksi ei. Nyt sitten mietin, että näyttävätkö kaverini Wayne Rooneylta wai Mickey Rourkelta? Kim Herold? En tunne, kaverit joskus ohi mennen maininnu..viimeks nähty joskus 15v sitten.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Shayne kirjoitti:
26.6.1990
Location Renato Dall' Stadium, Bologna, Italy
Competition World Cup
Fixture Belgium V England
Result 0-1
England Scorer Platt (119 mins)
Belgium Team Preudhomme,
Gerets,
Clijsters,
Versavel,
Demol,
Van der Elst,
Degryse,
Scifo,
Ceulemans,
Grun,
De Wolf,
Subs: Claesen for Degryse (64 mins)
Vervoort for Versavel (107 mins).

England Team Shilton P L (Derby County),
Butcher T I (Glasgow Rangers) - Captain,
Pearce S (Nottingham Forest),
Parker P A (Queens Park Rangers),
Walker D S (Nottingham Forest),
Wright M (Derby County),
McMahon S (Liverpool),
Gascoigne P J (Tottenham Hotspur),
Waddle C R (Marseille),
Lineker G W (Tottenham Hotspur),
Barnes J C B (Liverpool),
Subs: D A Platt for McMahon (71 mins),
and S G Bull for Barnes (74 mins).
Attendance 34,520
England Caution Gascoigne (85 mins)
Referee Peter Mikkelsen
Tälle postaukselle putosin. Shaynen viimeisin on jo liian hämärä jopa mulle. Platt vastaan Bull? Jaa-a, en pysty tekemään vieläkään pesäeroa, joten julistan omalta kohdaltani tasapeliksi.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Blackie kirjoitti:
Tälle postaukselle putosin. Shaynen viimeisin on jo liian hämärä jopa mulle. Platt vastaan Bull? Jaa-a, en pysty tekemään vieläkään pesäeroa, joten julistan omalta kohdaltani tasapeliksi.
Täh?

Siinähän nimenomaan todistettiin koko kulkue, ´90. Platt teki maalin minuutilla 119. Jassosta. Melkein. En nyt mitään pesäeroa hae, vaan Bullille omaa ketjua. On se sen arvoinen vähintään. D. Plattille voidaan ehkä antaa samaa shampoota ku Stevellä.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Shayne kirjoitti:
Terry Butcher, "Psycho" Pearce, Tony Adams, Gazza, Bull...those were the days my friend...
Hei dorka, tiedustelisin vain, että mitä vittua tekee Tony Adams tossa porukassa?!

(Paul Parkerin tilalle tosin olisi aina mahtunut yksi kovanyrkkinen alkoholisti - imo LOL ja rock´n roll)
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Miten Aston Villa liittyy sellaiseen jumalaan kuin Steve Bull? Wolves perkele!

Ihan sama jos se on joskus sattunut Villan paskajengissä pelaamaan.

Ääni Stevelle!
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Bully!

Testimonial gamen alla oli vähän varjoja http://www.andybillingham.com/stevebull/archive/news_stories/2006-Aug-11.htm mutta joulu lähestyy - Bully´s Christmas Ball! (http://www.andybillingham.com/stevebull/archive/news_stories/2006-Oct-12.htm)

Kuka ostaa mulle ton retro-shirtin? Kaverit? Ai ei vai. No mä tilaan sitten vaan itelle, teidän laskuun.

(ja picturegalleryyn hop-hop...)

(P.S.) Blackie on nää jutut nähnyt jo moneen kertaan, mutta te muut ottakaa opiksenne.

(P.P.S.)Ja Blackie vastatkoon, saatanan englantifani =)

http://www.andybillingham.com/stevebull/gallery.htm
 
Viimeksi muokattu:

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös