Eiköhän siellä Toivola ole jo kovaa vauhtia sorvaamassa Dixonille jatkopaperia. Se on sitten herran haltuun että kuinka sen kanssa käy. Luulen että mikäli Dixon Suomessa jatkaa, on Ässät vahvoilla. Niinkuin joku jo edellä mainitsi, ei mikään muu joukkue varmaankaan tarjoa niin merkittävästi suurempaa sopimusta, että herran täytyisi vaihtaa maisemaa, varsinkin kun tuntuu viihtyvän hyvin Porissa (kukapa ei viihtyisi!?) ja peli kulkee täällä mainiosti. KHL:n suhteen ymmärsin asian niin, ettei Dixon ihan kauheasti pidä Venäjällä asumisesta (kukapa pitäisi!?), mutta tietysti jos sieltä jotain älytöntä summaa tarjotaan niin ihme on jos ei moninkertainen palkka käännä miehen päätä.
Isoimpana asiana näen kuitenkin sen, että Dixon takuulla tähyää vielä NHL-jäille ja pidän ihmeenä jos ei näillä pistemäärillä paikkaa leirillä saa. Jos siellä ei natsaa niin sitten vasta on aika alkaa miettiä että mihin suuntaan Dixon menee. Mahdollista on tietysti että KHL kutsuu jo kesken kuluvan kauden, mutta sehän nähdään sitten että kiinnostaako herraa lähteä kesken hyvin menevän kauden kohti tuntematonta, vai pelaako mieluummin kauden loppuun täällä "kotonaan" ja tekee kovat pisteet ensi kauden sopimusneuvotteluita ajatellen. En nimittäin olisi lainkaan niin varma että Dixon tuosta vaan kesken kauden Ässistä lähtisi. Olen itse asiassa tosi hyvällä fiiliksellä, että Dixon voi viilettää Ässissä vielä ensi syksynäkin. Sanoisin että mikäli NHL:stä ei tarjota yksisuuntaista sopimusta, on Padan mahdollisuudet Dixonin pitämiseen 30%:n luokkaa.
Koko teksti on mutulla kirjoitettua fiilispohjaista mietiskelyä, joten älkööt kukaan ottako tätä edes huhuna tai muuna sellaisena :)